Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору)
Support equipment (35820000-8) (Sleeping bag black color)
Очікувана вартість
36 468 000,00 UAH
UA-2020-09-30-005076-a 7198d0381e8b42caafe5f0eff68146af
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Трофанчук

+380444547422 o.k.trofanchuk@mil.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Трофанчук
+380444547422
o.k.trofanchuk@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
o.k.trofanchuk@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 36 468 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 094 040,00 UAH
Publication date: 30 вересня 2020 15:37
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 36 468 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

30 вересня 2020 15:38
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2020 15:37
проект договору.doc
30 вересня 2020 15:37
Додаток 2.doc
30 вересня 2020 15:37
Додаток 1.doc
30 вересня 2020 15:37
tu_ms_258.pdf
30 вересня 2020 15:37
582. Оголошення мішок спальний.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000043 ● dd4dcaa5e86644ce856b886fa9b79356
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-09-30-005076-a 30.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України UA-2020-09-30-005076-a (надалі – висновок) оприлюдненого в електронній системі закупівель. В оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі допоміжного екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору): лот 1. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору); лот 2. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору); лот 3. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору); лот 4. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору) (надалі – допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору) чотири лоти) проводилась Міністерством оборони України відповідно до вимог Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (надалі – Закон для гарантованого забезпечення потреб оборони) [оголошення UA-2020-09-30-005076-a оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу]. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне: Відповідно до вимог частини сьомої статті 3 Закону для гарантованого забезпечення потреб оборони оголошення про проведення відбору обов’язково додатково оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму: для товарів і послуг – 35 тисяч євро, для робіт – 1 500 тисяч євро. Законом для гарантованого забезпечення потреб оборони не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення про проведення відбору повинна оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена вся необхідна інформація щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Крім того слід зазначити, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-a. За результатами розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення від 20.03.2019 №3231-з/пк-пз, де скаржнику було відмовлено у задоволення його скарги. Враховуючи вищезазначене, Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення Замовником законодавства з підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі допоміжного екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору) чотири лоти щодо оприлюднення Оголошення англійською мовою.

2020-11-24 15:11:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Мішок спальний чорного кольору)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 9 117 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 91 170,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 273 510,00 UAH


Title: Lot 1. Support equipment (35820000-8) (Sleeping bag black color)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 9 117 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 91 170,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 273 510,00 UAH

Аукціон

Початок: 12 жовтня 2020 15:29
Auction planned date: 12 жовтня 2020 15:29
Закінчення: 12 жовтня 2020 15:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 шт.
Мішок спальний чорного кольору
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 грудня 2020

Sleeping bag black color
CPV: 35820000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 9 117 000,00
UAH з ПДВ
9 117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС" 9 100 200,00
UAH з ПДВ
9 100 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:10
sign.p7s
26 жовтня 2020 13:06
sign.p7s
26 жовтня 2020 13:05
Довіреність.pdf
26 жовтня 2020 12:13
sign.p7s
26 жовтня 2020 12:09
Довідка МВС.pdf
20 жовтня 2020 17:45
sign.p7s
20 жовтня 2020 09:48
sign.p7s
09 жовтня 2020 15:51
sign.p7s
09 жовтня 2020 15:47
Статут.pdf
09 жовтня 2020 15:47
проект договору.pdf
09 жовтня 2020 15:47
Опис до Статуту.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 12:36
sign.p7s
21 жовтня 2020 12:35
Переговори..rar
21 жовтня 2020 12:24
sign.p7s
09 жовтня 2020 17:44
sign.p7s
09 жовтня 2020 17:43
Цінова пропозиція.rar
09 жовтня 2020 17:32
Рейтинг.zip
09 жовтня 2020 17:32
Лiцензiя.zip
09 жовтня 2020 17:32
Довiренiсть_Рижий.zip
09 жовтня 2020 17:32
Гарантия_7342.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРМТЕКС"
#40421154
Відхилено 9 100 200,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"
#30036167
Відхилено 9 117 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 13:37

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку