Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
95 398,80 UAH
UA-2020-09-30-004952-a 510f3c8493b648e2ae2c422b4d509ce1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
21.05.2020 було оголошено процедуру відкритих торгів з предмету закупівлі: «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)», за результатами проведення якої з переможцем торгів Приватним підприємством «Рембуд-2603» 06.07.2020 укладено договір підряду № 3-Б, вартістю 6 339 456,89 грн (шість мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят шість гривень 89 копійок). В ході проведення робіт ІІ черги реконструкції Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, які через об’єктивні причини не були передбачені проєктною документацією, але завершення реконструкції та введення об’єкта в експлуатацію без їх виконання є неможливим. У зв’язку з цим, комісією у складі представників замовника, проєктної організації та підрядної організації проведено обстеження об’єкта, за результатами чого складений Акт на додаткові роботи, чим засвідчено наявність додаткових обсягів робіт. Таким чином, виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт по ІІ черзі реконструкції з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області. Обсяг додаткових робіт згідно з Актом на додаткові роботи не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю від 06.07.2020 №3-Б. З огляду на те, що Приватне підприємство «Рембуд-2603» виконує роботи за основним договором та враховуючи те, що додаткові роботи є аналогічними та технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт Приватного підприємства «Рембуд-2603» надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що ним вже виконувалися, а після завершення виконання робіт - введення об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для нормальної експлуатації об’єкта та належного його функціонування. Крім того, відповідальність за якість виконаних робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкта в цілому після завершення будівельних робіт. На підставі п. 5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення провести закупівлю додаткових аналогічних робіт: «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга)» шляхом застосування переговорної процедури та для участі у ній надіслано запрошення виконавцю основного договору Приватному підприємству «Рембуд-2603». Для участі у переговорах, які відбулись 28.09.2020, учасником Приватне підприємство «Рембуд-2603» надано документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону, а також інші необхідні документи. Вартість пропозиції Приватного підприємства «Рембуд-2603» становить 95 398,80 грн, що не перевищує 50 відсотків основного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:32
Оскарження наміру укласти договір: 11 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17620, Україна, Чернігівська область, Варвинський район, с. Журавка, Майдан Центральний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 вересня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000004 ● baded23c38d4435e8fd8d42e7dd359e0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 13:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


07.12.2020 № 77

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2020 № 77

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 UA-2020-09-30-004952-а 30.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Рембуд-2603"
#37632919
Переможець 95 398,80
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:32

Документи

30 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:29
Протокол від 30.09.2020 №954

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рембуд-2603"
#37632919
95 398,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:29
Протокол від 30.09.2020 №954

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 12:55
14-Б_1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:17
Додаток до договору укладений
12 жовтня 2020 15:07
Договір від 12.10.2020 №14-Б укладений
12 жовтня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 14-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 398,80
UAH (в тому числі ПДВ 15 899,80 UAH)