Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
27 025 547,00 UAH
UA-2020-09-30-004442-a 631d46274b28415497d98f9a0bb06519
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://knute.edu.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:54
Очікувана вартість: 27 025 547,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 127,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Тендерна пропозиція готується українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, Київська область, Київ, вул. Чигоріна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться через Державну казначейську службу України на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в та довідки КБ-3) з наданням всіх підтверджуючих документів протягом 10-ти банківських днів після підписання Замовником акту, узгоджені акти надаються Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:56
Додаток 7 (робочий проєкт (витяг)).pdf
30 вересня 2020 14:56
Додаток 5 (відомість ресурсів).xls
30 вересня 2020 14:56
Додаток 4 (відомість обсягів робіт).xls
30 вересня 2020 14:56
ТД Чигоріна.docx
30 вересня 2020 14:56
Додаток 10 (проєкт договору).doc
30 вересня 2020 14:56
Оголошення.doc
30 вересня 2020 14:56
Додаток 11 (лист-згода).docx
30 вересня 2020 14:56
Додаток 9 (документи переможця).docx
30 вересня 2020 14:56
Додаток 6 (звед. коштор. р-к (витяг)).xls
30 вересня 2020 14:56
Додаток 8 (гарантійний лист).docx
30 вересня 2020 14:56
Додаток 2.docx
30 вересня 2020 14:56
Додаток 1.docx
30 вересня 2020 14:56
Додаток 3 (технічні вимоги).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000057 ● c137767974294aa0bc469fae1f1120c7
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
81 UA-2020-09-30-004442-a 30.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник вирішив усунути порушення шляхом розірвання договору підряду від 06 листопада 2020 р. № 621 додатковою угодою з ПП «Алтір-АВТ» за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити рішення замовника та додаткову угоду про розірвання договору підряду від 06 листопада 2020 р. № 621 додатковою угодою з ПП «Алтір-АВТ» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

2020-12-10 11:23:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

На виконання зобов’язань Держаудитслужби, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-09-30-004442-a Замовник 10.12.2020 оприлюднив звіт про розірвання договору про закупівлю чим усунув порушення виявлені за результатами моніторингу закупівлі.

2020-12-23 14:33:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 23 808 046,00
UAH з ПДВ
23 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 24 169 705,52
UAH з ПДВ
23 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН ІНВЕСТ" 27 002 174,52
UAH з ПДВ
23 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН СІ АЙ» 26 460 726,75
UAH з ПДВ
26 460 726,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 21:51
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:50
Відомість ресурсів.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Локальні кошториси 36-45.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Локальні кошториси11-25.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Локальні кошториси 26-35.pdf
16 жовтня 2020 14:50
101.imd
16 жовтня 2020 14:50
Пояснювальна записка.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Рейтинг_Скан.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Довiренiсть_Рижий.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Гарантия_7378.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Гарантия_7378.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 14:50
Рейтинг.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Довiренiсть_скан.pdf
16 жовтня 2020 14:50
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 14:49
Відгуки.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Договір підряду.pdf
16 жовтня 2020 14:49
СТАТУТ ПП АЛТІР-АВТ.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Фінансова звітність.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Реєстр документів.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Розрахунок з.п..pdf
16 жовтня 2020 14:49
Гарантия_7378.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 14:49
Рейтинг.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 14:49
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 14:49
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
16 жовтня 2020 14:49
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
16 жовтня 2020 14:49
Договірна ціна.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Рішення засновника.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Довідка по статті 17.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 9.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 8.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 7.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 6.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 5.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 3.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 2.pdf
16 жовтня 2020 15:52
Кошторис завірений ч. 1.pdf
16 жовтня 2020 15:52
32.2. Субпідрядники.pdf
16 жовтня 2020 15:52
28. Довкілля.pdf
16 жовтня 2020 15:52
17.2. Ліцензія АВК 2020.pdf
16 жовтня 2020 15:52
13.3. Квитанція 2019 року..PDF
16 жовтня 2020 15:52
12. Дипломи ІТР.rar
16 жовтня 2020 15:52
9. Наявність МТБ.pdf
16 жовтня 2020 15:52
4. Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:52
1-3. БГ..zip

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:51
7.3_Довідка_реквізити.pdf
16 жовтня 2020 15:51
7.2_Витяг_ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 15:51
7.1_Статут.pdf
16 жовтня 2020 15:51
6.1_Описи.pdf
16 жовтня 2020 15:51
5.3_Графік_підписаний.pdf
16 жовтня 2020 15:51
5.2_Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 15:51
3.4_Баланс_рік_2019.pdf
16 жовтня 2020 15:51
3.3_Довідка_персонал.pdf
16 жовтня 2020 15:51
3.1.3_Відгук_Укрнафта.pdf
16 жовтня 2020 15:51
2_Тендерна_пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:51
Статут 19042019.pdf.(2).p7s
16 жовтня 2020 15:51
Статут 19042019.pdf.(1).p7s
16 жовтня 2020 15:51
Статут 19042019.pdf
16 жовтня 2020 15:51
Приказ Кралов МТБ.pdf.(2).p7s
16 жовтня 2020 15:51
Приказ Кралов МТБ.pdf.(1).p7s
16 жовтня 2020 15:51
Приказ Кралов МТБ.PDF
16 жовтня 2020 15:51
Гарантія 912.pdf.(2).p7s
16 жовтня 2020 15:51
Гарантія 912.pdf.(1).p7s
16 жовтня 2020 15:51
Гарантія 912.pdf
16 жовтня 2020 15:51
public_doc.pdf
16 жовтня 2020 15:51
public_doc.p7s

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:27
Реестр.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Гарантыйний лист.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Лист - згода.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Локальні кошториси 1-17.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Локальний кошторис 18-38.pdf
16 жовтня 2020 13:27
22.imd
16 жовтня 2020 13:27
Локальні кошториси 39-45.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Об'єктний кошторис.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Пояснювальна записка.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Зміст.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Зведений кошторис.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Трудові книжки - скани.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Договора ЦПХ.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Накази на прийняття.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Відгуки.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Розрахунки до ДЦ.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Календарний графік.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Договірна ціна.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Статут ТОВ Севен Сі Ай.pdf
16 жовтня 2020 13:27
Дозволи держпраці.pdf
16 жовтня 2020 13:27
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
16 жовтня 2020 13:26
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2020 13:26
Наказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 13:26
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Алтір-АВТ»

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "МЕГАЛАЙН ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН СІ АЙ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Алтір-АВТ»
#36556680
Переможець 23 399 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Алтір-АВТ»
#36556680
23 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:13
Додаткова угода (1).docx зміни до договору
10 грудня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:19
Договір.docx укладений
06 листопада 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України керуючись п. 12.1 договору підряду від 06 листопада 2020 р. № 621 (надалі – Договір) за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), Сторони дійшли згоди розірвати Договір.
Номер договору про закупівлю: 621
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України керуючись п. 12.1 договору підряду від 06 листопада 2020 р. № 621 (надалі – Договір) за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), Сторони дійшли згоди розірвати Договір.