Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Благоустрій громадського простору по вул. Наварійська в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області (Капітальний ремонт)» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 647 334,00 UAH
UA-2020-09-30-004057-c 08e0a7d1e59c4b4a8ee00692ba89148a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:53
Очікувана вартість: 1 647 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,43%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Благоустрій громадського простору по вул. Наварійська в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області (Капітальний ремонт)» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету; Обсяг виконання робіт: 1 роб., перелік та об’єми робіт зазначено детально в Додатку 2 тендерної документації; валютою пропозиції є гривня)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, вул. Наварійська с. Солонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт (етапів робіт) при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 20:50
Проєкт Договору.doc
30 вересня 2020 20:50
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 1 432 504,66
UAH з ПДВ
1 273 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Роман Володимир Антонович 1 358 141,22
UAH з ПДВ
1 274 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Промтехвод-Ч 1 470 093,76
UAH з ПДВ
1 470 093,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:20
Трудові книжки.rar
15 жовтня 2020 16:20
Технічне завдання.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Скан опис до Статуту.pdf
15 жовтня 2020 16:20
Проект договору.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Пояснення дозволи.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Наказ на д-ра Альт.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Лист згода Престижбуд.pdf
15 жовтня 2020 16:20
Копія Витягу ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 16:20
Звіт ЄСВ + квитанція.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Досвід Ю. Липи.rar
15 жовтня 2020 16:20
Досвід Шевченка 350Бч.2.rar
15 жовтня 2020 16:20
Досвід Шевченка 350Б ч.1.rar
15 жовтня 2020 16:20
Досвід Золота.rar
15 жовтня 2020 16:20
Довідка працівники.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Довідка обладнання.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Довідка МТБ.PDF
15 жовтня 2020 16:20
ГЛ формальні помилки.PDF
15 жовтня 2020 16:20
ГЛ тверда ціна.PDF
15 жовтня 2020 16:20
ГЛ санкції.PDF
15 жовтня 2020 16:20
Відгук Ю.Липи 45.pdf
15 жовтня 2020 16:20
Відгук Шевченка 350Б.pdf
15 жовтня 2020 16:20
Відгук Золота.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:20
Довідка2
24 листопада 2020 11:20
Довідка1
24 листопада 2020 11:20
Довідка МВС
14 листопада 2020 13:19
Електронний підпис
14 листопада 2020 13:16
Договір
14 листопада 2020 13:16
Відгук
14 листопада 2020 13:16
Довідка обладнання
14 листопада 2020 13:16
Акт приймання-передачі
15 жовтня 2020 22:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0010.pdf
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0009.pdf
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0008.pdf
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0007.pdf
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0006.pdf
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0002.pdf
15 жовтня 2020 22:39
праців.pdf
15 жовтня 2020 22:39
IMG_0006.pdf
15 жовтня 2020 22:39
досвід.pdf
15 жовтня 2020 22:39
відгук роман.pdf
15 жовтня 2020 22:39
тп.pdf
15 жовтня 2020 22:39
тех пасп екскаватор.pdf
15 жовтня 2020 22:39
мтб1.pdf
15 жовтня 2020 22:39
Лист-згода.pdf
15 жовтня 2020 22:39
крук.pdf
15 жовтня 2020 22:39
1601896925706336.pdf
15 жовтня 2020 22:39
итб 2.pdf
15 жовтня 2020 22:39
згода мкрук.pdf
15 жовтня 2020 22:39
рекві.pdf
15 жовтня 2020 22:39
проект договору.pdf
15 жовтня 2020 22:39
пояснення.pdf
15 жовтня 2020 22:39
пояснення ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 22:39
14 Олег (2).JPG
15 жовтня 2020 22:39
пд.pdf
15 жовтня 2020 22:39
істотні у.pdf
15 жовтня 2020 22:39
тпв4.pdf
15 жовтня 2020 22:39
дц2.pdf
15 жовтня 2020 22:39
торг люд.pdf
15 жовтня 2020 22:39
дц.pdf
15 жовтня 2020 22:39
технічне завдан.pdf
15 жовтня 2020 22:39
договірн.pdf
15 жовтня 2020 22:39
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 22:39
довк.pdf
15 жовтня 2020 22:39
субпідрядн.pdf
15 жовтня 2020 22:39
графік.pdf
15 жовтня 2020 22:39
безпека.pdf
15 жовтня 2020 22:39
ст.pdf
15 жовтня 2020 22:39
співпраця.pdf
15 жовтня 2020 22:39
санкції.pdf
15 жовтня 2020 22:39
Паспорт.pdf
15 жовтня 2020 22:38
Довідка ІПН.pdf
15 жовтня 2020 22:38
Витяг платника ЄП.pdf
15 жовтня 2020 22:38
Витяг з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 22:38
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

ФОП Роман Володимир Антонович

ПП Промтехвод-Ч

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Відхилено 1 273 900,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 13:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 18:01
ФОП Роман Володимир Антонович
#2423010671
Переможець 1 274 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 1) відповідно до підпункту 1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники для підтвердження кваліфікаціного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, повинні подати: Довідку завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать виконання робіт, передбачених у документації (за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації*). Учасник подає у складі пропозиції Довідку за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Зокрема, в довідці за № 775 від 13.10.2020р. вказано інформацію про Фронтальний автонавантажувач Liebherr L524, 1 штука, надаються послуги ТОВ Гарантбетон, згідно Договору № 2/2020 від 10.02.2020р. Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі; - свідоцтва та/або паспорта про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Проте, Договір за номером № 2/2020 від 10.02.2020р. на підтвердження надання послуг ТОВ Гарантбетон Фронтальним автонавантажувачем Liebherr L524 відсутні у складі пропозиції. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, в разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва та/або паспорта про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції повинен надати лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва та/або паспорта на конкретні машини/механізми з посиланням на нормативні документи. Проте, не подає вищевказаний лист. 2) відповідно до підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники, повинні подати для підтвердження кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зокрема, наступні документи листи відгуки по договорах, що наведені у довідці та підтверджені договорами. Відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі такого документу, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасник подає - Відгук по Договору за № 262/Т/18 від 06.07.2018 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація «ціна (вартість) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; Відгук по Договору за № 248/Т/19 від 23.08.2019 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація «ціна (вартість) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. - Відгук по Договору за № 309/Т/18 від 24.09.2018 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація «ціна (вартість) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; підпункти 1 та 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) відповідно до підпункту 1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники для підтвердження кваліфікаціного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, повинні подати: Довідку завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать виконання робіт, передбачених у документації (за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації*). Учасник подає у складі пропозиції Довідку за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Зокрема, в довідці вказано інформацію про Фронтальний автонавантажувач Liebherr L524, 1 штука, надаються послуги ТОВ Гарантбетон, згідно Договору № 2/2020 від 10.02.2020р. Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі; - свідоцтва та/або паспорта про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Проте, Договір за номером № 2/2020 від 10.02.2020р. на підтвердження надання послуг ТОВ Гарантбетон Фронтальним автонавантажувачем Liebherr L524 відсутні у складі пропозиції. Просимо, подати Договір за номером № 2/2020 від 10.02.2020р. на підтвердження надання послуг ТОВ Гарантбетон Фронтальним автонавантажувачем Liebherr L524 (посилання на який іде в Довідці за № 775 від 13.10.2020р.) Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, в разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва та/або паспорта про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва та/або паспорта на конкретні машини/механізми з посиланням на нормативні документи. Проте, не подає вищевказаний лист. Просимо, подати в разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва та/або паспорта про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), в складі пропозиції лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва та/або паспорта на конкретні машини/механізми з посиланням на нормативні документи. 2) відповідно до підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники, повинні подати для підтвердження кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зокрема, наступні документи листи відгуки по договорах, що наведені у довідці та підтверджені договорами. Відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі такого документу, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасник подає - Відгук по Договору за № 262/Т/18 від 06.07.2018 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація «ціна (вартість) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; Просимо, подати відгук по Договору за № 262/Т/18 від 06.07.2018 року, який містить інформацію, передбачену підпунктом 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. - Відгук по Договору за № 248/Т/19 від 23.08.2019 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація «ціна (вартість) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Просимо, подати відгук по Договору за № 248/Т/19 від 23.08.2019 року, який містить інформацію, передбачену підпунктом 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. - Відгук по Договору за № 309/Т/18 від 24.09.2018 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація «ціна (вартість) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Просимо, подати відгук по Договору за № 309/Т/18 від 24.09.2018 року, який містить інформацію, передбачену підпунктом 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.

Документи

05 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:15
вiдхилення_наварiйс_ка.pdf
29 жовтня 2020 10:48
IMG_0001.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 1) відповідно до підпункту 1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники для підтвердження кваліфікаціного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, повинні подати: Довідкаe в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність матеріально - технічної бази власної або/орендованої (виробничих баз/або офісних приміщень/або складських приміщень, тощо) необхідної для виконання заявлених робіт (зазначити перелік та місцезнаходження). Учасник подає у складі пропозиції Довідку. Відомості підтверджуються наступними даними договір оренди приміщень від 01.10.2020р. № 20. Відповідно до пункту 2.2. вказаного Договору «2.2. Передача приміщення ,що орендується, здійснюється за актом приймання-передачі, підписанням якого свідчить про фактичну передачу приміщення в оренду. Проте такий акт відсутній. Відповідно до підпункту 1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники повинні подати Довідку, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (договорів) (аналогічний договір розуміється договір за предметом закупівлі/або договір на капітальний ремонт прибудинкової території) (за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації*). Учасник подає довідку. Проте, номер договору вказано не коректно. 2) відповідно до підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники, повинні подати для підтвердження кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зокрема, наступні документи листи відгуки по договорах, що наведені у довідці та підтверджені договорами. Відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі такого документу, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасник подає - Відгук по Договору від 16.07.2018 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; підпункти 1 та 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) відповідно до підпункту 1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники для підтвердження кваліфікаціного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, повинні подати: Довідкаe в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність матеріально - технічної бази власної або/орендованої (виробничих баз/або офісних приміщень/або складських приміщень, тощо) необхідної для виконання заявлених робіт (зазначити перелік та місцезнаходження). Учасник подає у складі пропозиції Довідку. Відомості підтверджуються наступними даними договір оренди приміщень від 01.10.2020р. № 20. Відповідно до пункту 2.2. вказаного Договору «2.2. Передача приміщення ,що орендується, здійснюється за актом приймання-передачі, підписанням якого свідчить про фактичну передачу приміщення в оренду. Проте такий акт відсутній. Просимо подати акт. 2) відповідно до підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники, повинні подати для підтвердження кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зокрема, наступні документи листи відгуки по договорах, що наведені у довідці та підтверджені договорами. Відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі такого документу, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасник подає - Відгук по Договору від 16.07.2018 року. Проте, у відгуку відсутня наступна інформація строк виконання робіт (початок-закінчення); інформацію про відсутність/наявність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, всупереч вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Просимо подати відгук згідно вимог підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники повинні подати Довідку, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (договорів) (аналогічний договір розуміється договір за предметом закупівлі/або договір на капітальний ремонт прибудинкової території) (за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації*). Учасник подає довідку. Проте, номер договору вказано не коректно. Просимо подати відомості про номер договору. Документи можуть подавати у новій редакції/або зміни до поданих документів/інформації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Роман Володимир Антонович
#2423010671
1 274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 09:40
дод угода 2 гром простір.pdf зміни до договору
06 травня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 15:58
IMG_0003.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 15:49
IMG_0002.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 15:49
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:41
IMG_0004.pdf укладений
10 грудня 2020 16:36
IMG_0003.pdf укладений
10 грудня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Підрядник керуючись п.2.1 , 3.5, 4.2, 4.3 та 20.1.6 Договору, у зв’язку із відсутністю бюджетного фінансування для завершення будівництва об’єкту у 2021 році , домовились п.4.2 Договору викласти у наступній редакції: На 2021 рік обсяг затвердженого фінансування становить 290000,00 грн (Двісті дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. На наступні бюджетні періоди фінансування становить 984000,00 грн (Дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ. 2. Внести зміни до Додатків до Договору: Додаток 2 Календарний графік виконання робіт та Додаток 3 План фінансування та викласти їх у новій редакції 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують виконання своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і підрядник керуючись п 2.1, 3.5, 4.2, 4.3 та 20.1.6 Договору у зв’язку з наявністю бюджетного фінансування на 2021 рік домовились зменшити фінансування на 2022 рік на суму 984 000,00 гри. шляхом збільшення його в 2021 році для завершення робіт на об’єкті, дійшли згоди п4.2 Договору викласти в наступній редакції Обсяги фінансування виконання робіт на 2021 рік становлять 1 274 000,00 (Один мільйон двісті сімдесять чотири тисячі гри., 00коп.) без ПДВ. 2. Внести зміни до Додатків до Договору підряду: Додаток 2 Календарний графік виконання робіт та Додаток 3 План фінансування та викласти їх у новій редакції. 3. Інші пункти Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишити без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML