Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791
Current average repair of the road of state importance M-25 Checkpoint "Solomonovo" - Velyka Dobron - Yanoshi with access to the checkpoint "Kosyny" on the section km 23+505 - km 58+791
Current average repair of the road of state importance M-25 Checkpoint "Solomonovo" - Velyka Dobron - Yanoshi with access to the checkpoint "Kosyny" on the section km 23+505 - km 58+791
Очікувана вартість
1 085 369 772,00 UAH
UA-2020-09-30-004038-c ● 665e1d17123540328270ff5ea3d54caf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 20:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 1 085 369 772,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 426 848,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000000 UAH |
Publication date: | 30 вересня 2020 20:27 |
Enquiries until: | 07 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 1 085 369 772 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 426 849 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути
Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-25 — Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини”
Current average repair of the road of state importance M-25 Checkpoint "Solomonovo" - Velyka Dobron - Yanoshi with access to the checkpoint "Kosyny" on the section km 23+505 - km 58+791
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 20:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 20:07 |
Перелік змін М-25 - 3.doc | |
09 листопада 2020 20:06 |
ТД М-25 Нова редакція 3.doc |
09 листопада 2020 20:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 листопада 2020 20:07 |
Перелік змін М-25 - 3.doc
|
|||||||||
09 листопада 2020 20:06 |
ТД М-25 Нова редакція 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:06
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 13:20
Шановний замовник!
Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на закупівлю робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, для участі у тендері на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 необхідно мати наявну ліцензію, яка підтверджує право провадження господарської діяльності на об'єктах віднесених за класом наслідків до СС2.
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:34
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 16:50
Шановний Замовник !
Уважно вивчивши Вашу відповідь на роз’яснення щодо наявності ліцензії на поточний ремонт, що є предметом закупівлі, зазначаємо наступне.
Відповідно до положень ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
У статті 1 цього Закону наведено визначення терміну «БУДІВНИЦТВО»:
1) будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Враховуюче вище зазначене поточний ремонт взагалі не відноситься до будівництва та відповідно не підлягає ліцензуванню.
Таким чином, для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, відсутня необхідність наявності ліцензії.
Просимо, надати роз’яснення, якими нормативними актами Ви керувались під час надання відповіді на попереднє питання від 01 жовтня 2020 о 17:06 год. або письмово спростувати попередню відповідь.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, вивчивши Ваше запитання хочемо зазначити, що дійсно відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" поточний середній ремонт не належить до об'єктів, що за класом наслідків відносяться до СС2 або СС3, у зв'язку з чи не потрібно надавати ліцензію з правом провадження господарської діяльності на об'єктах класу наслідків СС2 або СС3.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-30-004038-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 08 грудня 2020 17:26
Дата подання: 08 грудня 2020 17:26
Скарга на рішення Замовника
Скаржник не погоджується із рішенням тендерного комітету, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «ЕДБ»), а також в частині допущення до оцінки тендерних пропозицій - Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС", Товариства з обмеженою відповідальністю "ШБУ-77", Товариства з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь", виходячи із нижченаведених обставин.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2020 19:44
Рішення від 11.12.2020№22943+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 19:44
інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2020 №23549.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 21:09
рішення від 21.12.2020 №23549.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 12:38
Номер скарги: UA-2020-09-30-004038-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 04 січня 2021 16:34
Дата подання: 04 січня 2021 16:34
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 18:38
рішення від 06.01.2021 №178 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 18:38
інформація про резулятивну частину рішення від 13.01.2021 №461 .pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 17:53
рішення від 13.01.2021 №461.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 21:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 17:17
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:38
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
1 083 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 070 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 083 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 072 773 151,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
1 084 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 073 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
1 070 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:18
|
Дод.угода №2-14.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 15:43
|
д.у.№2.13 від 28.03.23.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 10:32
|
Дод.угода №2-12 від 04.02.21р..pdf | зміни до договору |
27 січня 2023 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:08
|
дод.уг.№2-11 від 19.12.22. до дог.№2 від 04.02.21.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:07
|
дод.уг№2-11 від 19.12.22 до дог.№2 від 04.02.21.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:10
|
Дод.угода №2-10.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:47
|
Дод.угода №2-9.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 09:40
|
Дод.угода №2-8.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:11
|
Дод.угода№2-7.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 09:24
|
Дод.угода №2-6.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 09:19
|
Дод.угода №2-5.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 14:38
|
Дод.угода №2-4.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 10:03
|
Дод.угода №2-3.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 13:56
|
2-2.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 14:14
|
Дод.угода №2-1.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 20:27
|
Договір 2.pdf | укладений |
05 лютого 2021 20:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів. Продовження строку дії договору по 31.03.2023. Бюджетні зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |