Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 03220000-9 (буряк столовий, морква столова, капуста свіжа білокачанна, цибуля ріпчаста)
Очікувана вартість
116 900,00 UAH
UA-2020-09-30-004004-c a872f19d6e314be2b26b00c01fed4deb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 116 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі, фрукти та горіхи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 03220000-9 (буряк столовий, морква столова, капуста свіжа білокачанна, цибуля ріпчаста) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти Овруцької ОТГ. Тендерні пропозиції готуються українською мовою згідно вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 кілограми
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3200 кілограми
морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4500 кілограми
капуста свіжа білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3100 кілограми
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 19:38
ТД буряк морква капуста цибуля.doc
30 вересня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 19:38
ТД буряк морква капуста цибуля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 83 500,00
UAH з ПДВ
82 915,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Продцентр-плюс" 97 704,00
UAH з ПДВ
83 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:21
Овочі 16.10.2020.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:36
Акт СЕС 09.10.pdf
08 жовтня 2020 15:04
ХАССП ISO.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Статут.pdf
08 жовтня 2020 15:04
сертифікат на аудит.pdf
08 жовтня 2020 15:04
свідоцтво лінькова.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Рішення 20.pdf
08 жовтня 2020 15:04
рішення 5.pdf
08 жовтня 2020 15:04
потужності.PDF
08 жовтня 2020 15:04
паспорт код.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2020 15:04
договір СЕС.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Довідка Ощадбанк.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Витяг з ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 15:04
виписка зЄДР.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Акт СЕС.pdf
08 жовтня 2020 15:04
технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2020 15:04
термін придатності 85 %.pdf
08 жовтня 2020 15:04
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Протоколи овочі 2020.pdf
08 жовтня 2020 15:04
проект договір.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Пояснювальна записка.pdf
08 жовтня 2020 15:04
посвідчення овочі.pdf
08 жовтня 2020 15:04
лист щодо мед книжки.pdf
08 жовтня 2020 15:04
лист щодо витрат.pdf
08 жовтня 2020 15:04
лист санкції.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Лист сан паспорти.pdf
08 жовтня 2020 15:04
лист персональні дані.pdf
08 жовтня 2020 15:04
код до Статуту.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Інформація ст 17.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Довідки щодо підпису.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Довідка працівників.pdf
08 жовтня 2020 15:04
довідка потужностей.pdf
08 жовтня 2020 15:04
довідка МТБ.pdf
08 жовтня 2020 15:04
довідка ГМО.pdf
08 жовтня 2020 15:04
Довідка бенефіціар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

ПП "Продцентр-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
Переможець 82 915,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
82 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 16:42
Дод угода 4 овочі.PDF зміни до договору
19 січня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:42
Дод угода 3 овочі.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:28
Дод угода 2 овочі.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:48
Дод угода 1 овочі.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 16:48
Key-6 2020.dat зміни до договору
30 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 16:36
Договір 395 овочі.PDF укладений
30 жовтня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції з 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.6.2.3 даного договору, зменшенням обсягів закупівлі на 1,00 грн. та у зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 20 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 395 від 30.10.2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 395 від 30.10. 2020 року та викласти його у наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару без ПДВ 82914 грн 00 коп ( вісімдесят дві тисячі дев’ятсот чотирнадцять грн 00 коп), з них жовтень – листопад 2020 року – 20 000 грн.00 коп.(двадцять тисяч грн..00 коп. ) без ПДВ – наявні кошторисні призначення, грудень 2020 року – 62 914 грн.00 коп. (шістдесят дві тисячі дев’ятсот чотирнадцять грн.00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції з 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.6.2.3 даного договору, з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 58015,39 грн., та у зв’язку з збільшенням наявних кошторисних призначень в сумі 4 898 грн.61 коп. , сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 395 від 30.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11.1, п.11.2 договору та п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 3 (далі - додаткова угода) до договору № 395 від 30 жовтня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції з 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.11.2 даного договору, у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 4977,98 грн. , сторони уклали додаткову угоду №4 до договору № 395 від 30.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 29 876,59
UAH