Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція (33621100-0 протитромбозні засоби (гепарин натрію (heparin)); 33651400-2 противовірусні засоби для системного застосування (озельтамівір у формі озельтамівіру фосфату (oseltamivir)); 33622200-8 протигіпертоничні засоби (ніфедипін (nifedipine))
Очікувана вартість
364 387,30 UAH
UA-2020-09-30-003908-a 9268c05cf3e8423ea68bfda37bba4697
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВІкторія Цибко

+380950409731 mokl1948@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: ВІкторія Цибко
+380950409731
mokl1948@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 14:16
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:57
Очікувана вартість: 364 387,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 821,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 упаковка
Гепарин натрію Розчин для інєкцій 5000 МО/мл По 5 мл у флаконі (25000 МО) по 5 флаконів у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська,буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin
70 упаковка
Озельтамівір у формі озельтамівіру фосфату капсули 75мг По 10 капсул у блістері, по 1 блістеру в картонній коробці з маркуванням українською мовою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська,буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Oseltamivir
10 флакон
ніфедипін Краплі оральні 2% По 25 мг/л у флаконі; по 1 флакону в пачці з картону з маркуванням українською та російською мовами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська,буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nifedipine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:19
ТД Ліки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-30-003908-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 05 жовтня 2020 17:25
щодо надання гарантійного листа від виробника.
вимагаємо видалити дискримінаційну умову на надання гарантійного листа виробника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 14:42
відповідь щодо вимоги від 05.10.2020р.
згідно оголошення UA-2020-09-30-003908-a (предмет закупівлі код ДК 021:2015 – 33600000 фармацевтична продукція (33621100-0 протитромбозні засоби (гепарин натрію (heparin)); 33651400-2 противовірусні засоби для системного застосування (озельтамівір у формі озельтамівіру фосфату (oseltamivir)); 33622200-8 протигіпертоничні засоби (ніфедипін (nifedipine))

Документи подані скаржником

Документи

07 жовтня 2020 14:42
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 334 556,90
UAH з ПДВ
334 556,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ" 343 159,70
UAH з ПДВ
343 159,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис
26 жовтня 2020 09:50
Документи Переможця.pdf
26 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
26 жовтня 2020 09:47
Документи Переможця.pdf
22 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:12
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:11
3. Ст. 17.pdf
16 жовтня 2020 10:11
2. Ст. 16.pdf
16 жовтня 2020 10:11
14. МТВ.pdf
16 жовтня 2020 10:11
1. Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 10:11
4. Оригінал Витягу.pdf
16 жовтня 2020 10:11
10. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 01:40
Новофарм Лист.pdf
16 жовтня 2020 01:40
Новофарм Лист1.pdf
14 жовтня 2020 13:40
Квал част..pdf
14 жовтня 2020 13:40
Тех част..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 334 556,90
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 15:20

Вимога про усунення невідповідностей

на п.7 Лист-згода на обробку та п.9Повноваження посадової особи Вашої тендерної пропозиції надано однакові документи. Просимо надати форму листа-згоди на обробку персональних даних учасника Дякуємо за порозуміння

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
334 556,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 08:51
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 15:27
дод.угода 3.pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:06
дод.угода 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 14:57
дод.угода 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 14:54
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 08:44
договор.pdf укладений
03 листопада 2020 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 087,48 UAH)