Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з встановлення індивідуальних теплових пунктів з погодним регулюванням у будівлі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Білоцерківської міської ради Київської області, м.Біла Церква, вул. В.Чорновола, 6
Очікувана вартість
1 402 886,00 UAH
UA-2020-09-30-003526-a 191f9491d4624dec939b05b1f4026d51
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 yodgkg_ee@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
yodgkg_ee@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 402 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 015,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з встановлення індивідуальних теплових пунктів з погодним регулюванням у будівлі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Білоцерківської міської ради Київської області, м.Біла Церква, вул. В.Чорновола, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. В.Чорновола, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 1 393 595,62
UAH з ПДВ
1 393 595,62
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
Переможець 1 393 595,62
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:38

Документи

20 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
1 393 595,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:48
Договір укладений
29 жовтня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 15:25
Додаткова угода до договору _145-10.pdf зміни до договору
29 липня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:14
ДУ Біла Церква_ Чорновола_ 6.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини), узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML