Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ - Суми - Юнаківка(на м.Курськ) на ділянці км 79+150-км 88+816,Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (in the city of Kursk) on the section km 79 + 150-km 88 + 816, Chernihiv region. (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
285 359 000,00 UAH
UA-2020-09-30-003039-c d398ff509f9a432d9a002c5b9e074f19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Велігорська Оксана

380662146633
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Велігорська Оксана
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Chernihiv Oblast
National ID: 25901106
Contact point: Veligorska Oksana
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 14:10
Очікувана вартість: 285 359 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 853 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1426795 UAH
Publication date: 30 вересня 2020 15:42
Enquiries until: 01 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 листопада 2020 16:00

Information

Estimated total value: 285 359 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 853 590 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Розгорнути Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Highways Service in Chernihiv Region, 14005 Chernihiv, 17 Kyivska Street, USREOU code 25901106. All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9666 метри
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ - Суми - Юнаківка(на м.Курськ) на ділянці км 79+150-км 88+816,Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (in the city of Kursk) on the section km 79 + 150-km 88 + 816, Chernihiv region. (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Кошти державного бюджету Аванс 90 Банківські 30
Виконання робіт Кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 жовтня 2020 22:49
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 16:12
Прохання розписати типи асфальтобетонних сумішей які використовуються за проектом?
Відповідь: За ПКД застосовуються для влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонна суміш дрібнозерниста щільна тип А, для влаштування нижнього шару покриття асфальтобетонна суміш крупнозерниста щільна тип А, для влаштування верхнього шару покриття ЩМА-20.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 12 жовтня 2020 23:12
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 16:16
Прохання надати пояснення у необхідності фрези (Дорожня фреза Wirtgen W 2100 DС або аналог, ширина фрезерування 2100 мм) якщо в технічному завданні не передбачені роботи з фрезерування асфальтобетонного покриття?
Відповідь: Вказаний механізм включено помилково, про що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 12 жовтня 2020 23:14
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 14:11
Прохання надати пояснення стосовно розцінки яка застосовується для розламування (дефрагментація) цементобетонного покриття трактором?
Відповідь: В проектно-кошторисної документації прийнята норма СД1-15-1.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 12 жовтня 2020 23:15
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 14:45
Проаналізувавши технічне завдання прохання надати пояснення стосовно застосування крану на гусеничному ходу?
Відповідь: Застосування кранів на гусеничному ходу включено відповідно проектно-кошторисної документації, де даний механізм застосовується при виконанні робіт з розбирання та спорудження оголовків труб, улаштування збірних фундаментів, улаштування автопавільйонів.
Щодо підтверджуючих документів субпідрядника
Дата подання: 13 жовтня 2020 16:35
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 18:43
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до ТД зазначено: "У разі залучення для надання послуг Субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник подає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника, передбачені пунктами 1-4 даного Додатк відповідно до частини 1 статті 17 Закону." У зв’язку з викладеним постає питання, що саме мав на увазі Замовник: - Пункти 1-4 Додатку 2 до ТД, які стосуються підтвердження кваліфікаційним вимогам, відповідності статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність обладнання, МТБ та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації; наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність фінансової спроможності) чи - Пункти 1-4 Додатку 2 до ТД, які стосуються відсутності підстав для відмови, відповідності статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" У разі якщо документи субпідрядника (ів) мають підтверджувати відповідність кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", тоді як буде оцінюватися відповідність субпідрядника цим пунктам, а саме: - Субпідрядник(и) мають підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до загального об’єму робіт предмету закупівлі (наприклад вимоги до наявності обладнання, МТБ та технологій виходячи з загального об’єму робіт; наявності працівників відповідної кваліфікації виходячи з загального об’єму робіт; наявності досвіду виконання аналогічних договорів виходячи з загального об’єму робіт, наявності фінансової спроможності виходячи з очікувальної вартості предмету закупівлі)? - Субпідрядник(и) мають підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до того об’єму робіт до якого даний(і) субпідрядник(и) будуть залучатися? Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо підтвердження субпідрядником(ми) відповідності кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до загального об’єму робіт предмету закупівлі, є такою, що прямо суперечить положенням статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Беручи до уваги вищевказане, просимо усунути надати пояснення щодо вимог та усунути недоліки, шляхом уточнення вимог, які не будуть суперечити чинному законодавству. Дякуємо за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно Додатку 2 до тендерної документації у разі залучення для надання послуг Субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник подає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника, передбачені пунктами 1-4 даного Додатку відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон),
Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Разом з тим, частиною сьомою статті 17 встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Таким чином, керуючись Законом та беручи до уваги вимоги замовника викладені у тендерній документації, у разі залучення для надання послуг Субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник подає інформаційну довідку про залученого (них) суб'єкта (ів) господарювання в якості субпідрядника/співвиконавця за встановленою формою (Додаток 2 до тендерної документації) та інформаційну довідку щодо таких суб’єктів господарювання для встановлення відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
Технічне завдання
Дата подання: 14 жовтня 2020 20:17
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 12:21
Прохання надати підтвердження на використання розцінок ТОВ "Славдорстрой" всім учасникам даної процедури закупівлі
Відповідь: Використання ресурсних норм ТОВ "Славдорстрой" не є обов"язковим. Учасник має право застосувати власні норми на аналогічні механізми, які б дали можливість забезпечити технологію виконання робіт, згідно технічного завдання та проектних рішень.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:25
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:01
Прохання прибрати дискриминаційні вимоги стосовно сертифікатів відповідності та якості (EN 1436), в іншому випадку ми будем змушені звернутися до огранів оскарження.
Відповідь: Насамперед, слід зазначити, що згідно пункту 4 частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозицій копії свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, що має витримувати 4 млн. наїздів Р7, встановлена Замовником відповідно до статті 22 Закону з метою нанесення дорожньої розмітки на автомобільній дорозі загального користування державного значення якісними матеріалами, що мають фізико-механічні характеристики, які забезпечують їх функціональну довговічність. При цьому передбачається, що розмітка протягом тривалого часу повинна зберігати свої основні технічні показники (функціональна довговічність розмітки), які встановлені у Національному стандарті України ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 27 грудня 2010 р. № 590.
Водночас, згідно частини першої статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Частиною першою статті 15 Закону України «Про міжнародні договори України» з урахування норми абзацу третього частини першої статті 2 цього Закону, встановлено, що чинні міжнародні договори України, у тому числі конвенції, підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права.
Так, слід зазначити, що вказана вимога, також, спрямована на забезпечення виконання вимог чинних Європейських Конвенцій: Конвенції про дорожній рух та Конвенції про дорожні знаки та сигнали, ратифікованих Указом Президії ВР УРСР
№ 2614-VIII від 25.04.74 та № 2615-VIII від 25.04.74 відповідно, в частині вжиття заходів щодо виготовлення розмітки доріг, яку можна було легко розпізнати, а також виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» в частині організації дорожнього руху та його безпеки.
Вимоги вказаних законодавчих актів України забезпечуються шляхом встановлення у тендерній документації вимог до характеристик розмічальних матеріалів, які забезпечують її тривале використання та розпізнання учасниками дорожнього руху, а саме такі матеріали повинні витримувати не менше 4 млн. наїздів згідно стандарту EN 1436.
Крім того, чинним наказом Державної служби автомобільних доріг України
від 28.04.2009 № 187 «Про підвищення якості робіт з улаштування дорожньої розмітки» з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та підвищення якості робіт з улаштування розмітки проїзної частини автомобільних доріг загального користування доручено, зокрема, обласним службам автомобільних доріг при укладенні контрактів з підрядними організаціями указувати гарантійний термін дії зробленої дорожньої розмітки.
Таким чином, функціональна довговічність розмітки виражена у мінімальній кількості наїздів на неї є гарантійною складовою її якості, що є важливим при організації безпеки дорожнього руху та відповідає принципу здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність, встановленому у пункті 2 частини першої статті 5 Закону.
Слід зазначити, що Європейський стандарт ЕN 1436 «матеріали дорожнього маркування. Показники дорожньої розмітки для користувачів дороги, та методи випробувань» містить вимоги, яким повинна відповідати якість дорожніх матеріалів в суху і мокру погоду із забезпеченням (підтвердженням) гарантії їхньої якості.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, національним органом стандартизації.
01.01.2016 року набув чинності пункт 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 року № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні».
В Європейських країнах крім або в якості національних стандартів обов'язково приймають європейську директиву ЕN 1436, крім того всі європейські виробники дорожньо-розміточних матеріалів сертифіковані по ЕN 1436.
Також, звертаємо увагу, що при розробці вітчизняного нормативу СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарби для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» користувалися європейською директивою ЕN 1436. Тільки, згідно з технічними з можливостями випробувальних центрів, наявним лабораторним обладнанням та технічним оснащенням в СОУ 42.1-37641918-116:2014 невключені наступні показники якості:
- довговічність дорожньо-розміточних матеріалів (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 млн. наїздів, 2 мли. наїздів, 4 млн. наїздів);
- збереження світлоповертання дорожньо-розміточних матеріалів в суху та мокру погоду (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 мли. наїздів, 2 млн. наїздів, 4 млн. наїздів);
- коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним покриттям, ефект "протиковзання" в суху і мокру погоду (після 100 тисяч наїздів, 500 тисяч наїздів, 1 млн. наїздів, 2 млн, наїздів, 4 млн. наїздів).
Саме випробування згідно ЕN 1436, особливо чотири параметри якості, які в Україні не проводяться -- довговічність, світлоповертання в часі в суху та мокру погоду, коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним матеріалом в суху та мокру погоду, хроматографічний аналіз в Європі є обов'язковими і впливають на якісну і довговічну розмітку, що забезпечує безпеку руху в будь-яку погоду, а сертифікація згідно ЕN 1436 є основним підґрунтям для використання високоякісних дорожньо-розміточних матеріалів для забезпечення довготривалої безпеки руху.
Таким чином, Замовник, як відповідальна особа за забезпечення виконання розмітки автомобільної дороги якісними матеріалами задля довготривалої її експлуатації встановив вищевказані вимоги щодо якості матеріалів з нормативно-правовим обґрунтування встановлених вимог, а саме - посилаючись на стандарт ЕN 1436.
Отже, зазначені вище вимоги не можуть розцінюватися як дискримінаційні, оскільки відповідність матеріалів чинним стандартам не є дискримінацією. Окрім цього, всі учасники є в рівних умовах, оскільки умови отримання сертифіката відповідності чи свідоцтва про випробування є однаковими для всіх учасників, Більше цього, саме поняття дискримінація тлумачиться як будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Разом з тим, ніхто не позбавлений можливості будь-яким іншим чином підтвердити вимоги щодо якості фарби та терміну її експлуатації в частині витримки по кількості наїздів. У випадку роботи якісними матеріалами, звернутися за отримання підтвердження витримки фарбою кількості наїздів не створює жодних проблем.
Крім того, інформуємо, що в Україні значно розповсюдженою є сертифікація продукції відповідно до стандарту ЕN 1436, зокрема в рамках таких публічних закупівель вже ставилася подібна умова:
ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-000712-b, Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ»;
ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-10-000993-а, Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ»;
ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-21-003411-с, | Замовник: Комунальне підприємство «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху»;
ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-31-003784-а, Замовник: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРІУПОЛЬАВТОДОР»;
ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-000181-b, Замовник: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
що дозволяє дійти до висновку, що в Україні є розміточні матеріали і фірми, які, як здійснюють поставку якісних матеріалів і продукція яких сертифікована за ЕN 1436, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лакофарбовий завод «Аврора», Код ЄДРПОУ 32741978; Дочірнє підприємство «Торговий дім «Лакма»-Од», Код ЄДРПОУ 34801368; Товариство з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.», Код ЄДРПОУ 31299514; Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімія Парк», Код ЄДРПОУ 38986599, і т. д..
Технічне завдання
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:15
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:21
Який тип асфальтобетонного покриття передбачений на посадкових майданчиках та пішохідних доріжках.
Відповідь: Щебенево-піщана суміш С-7 безперервної гранулометрії згідно (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) - 0.12 м; Асфальтобетон із суміші: АСГ. Др.Щ.Б.НП.ІІ. БНД 60/90 згідно (ДСТУ Б В.2.7-119:2011) - 0,05м.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-30-003039-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 11 жовтня 2020 22:15
Додаток 2 до ТД
Шановний Замовнику!

Уважно ознайомившись із тендерною документацією, вважаємо необхідним відзначити, що окремі її вимоги є дискримінаційними та такими, що суттєво обмежують економічну конкуренцію серед потенційних учасників даних торгів.
По-перше. Встановлена у п.4 Додатку 2 вимога щодо обов’язкового співвідношення (пропорції) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) у балансі учасника станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією звітний період, (так званий «показник поточної ліквідності») на рівні, не меншому , ніж 85%, з тотожністю до вимоги щодо обсягу виконання аналогічного договору, є анти конкурентною, необ’єктивною, необґрунтованою та дискримінаційною.
А саме, є очевидним, що:
1) реальний показник поточної економічної ліквідності суб’єкта господарської діяльності у минулому звітному періоді може значно відрізнятись від його актуального рівня, наприклад, з причин прийняття потенційним учасником у поточному періоді значного обсягу нових договірних зобов’язань за новими договорами підряду/субпідряду, під які отримано нові кредитні ресурси та, відповідно, нові кредитні зобов’язання, що може прямо вплинути на спроможність виконати договір про закупівлю у даний час;

2) актуальний показник поточної економічної ліквідності суб’єкта господарської діяльності жодним чином не може знаходитись у прямій залежності від рівня виконання одного аналогічного договору у минулому, який:
а) може бути виконаний протягом абсолютно іншого проміжку часу, що не входить до минулого звітного періоду;
б) на рівень його виконання у той час вплинули численні позитивні короткострокові фактори, та/або негативні, які не залежать від волі учасника (наприклад обставини переборної сили) або несвоєчасне фінансування проекту збоку замовника чи повне його припинення;
3) Закон України «Про публічні закупівлі» взагалі не передбачає такої форми кваліфікаційного критерію фінансової спроможності як наявність співвідношення (пропорції) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) у балансі учасника станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією звітний період, на рівні, не меншому , ніж 85%, який прив’язаний до обсягу виконання аналогічного договору.
Так частина 3 ст.16 даного Закону визначає: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).

По-друге. Визначений у підп.3.3 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації рівень виконання аналогічного договору у 85% від його загальної ціни є безпідставно завищеним і необґрунтованим та значно перевищує рівень у 50%, визначений п. 15 і 17 ч. IV Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом Мінекономіки від 17.08.2020 № 1572;
Таким чином замовник, встановлюючи зазначені вимоги, абсолютно безпідставно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників торгів та унеможливлює участь у закупівлі широкого кола успішних компаній, які абсолютно ритмічно виконують аналогічні проекти, але при цьому мають певний кредитний портфель і портфель виконуваних замовлень, що тимчасово знижує їх поточну фінансову ліквідність нижче за 85%.
Частина 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ч.1 ст.24 Закону звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушень п.4 ст.5 та ч.4 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», допущених під час проведення даної закупівлі шляхом внесення змін до:
- пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» тендерної документації та виключити в ньому вимогу щодо наявності співвідношення (пропорції) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) у балансі учасника станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією звітний період, на рівні, не меншому, ніж 85%;
- підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» тендерної документації та визначити в ньому вимогу щодо виконання аналогічного договору на рівні не менше 50 % від загальної ціни договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 14:22
1. Відповідно пункту 4 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може встановлювати кваліфікаційний критерій наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У тендерній документації закупівлі визначено форми фінансової звітності, на основі даних яких Замовником встановлюються конкретні критерії (граничні значення показників) фінансової спроможності. Оскільки відповідно до ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, Замовник не може вимагати подання у складі тендерних пропозицій фінансової звітності за поточний період, оскільки потенційні учасники не мають визначеного законом обов’язку складати чи мати складеною таку фінансову звітність на момент подання ними тендерних пропозицій.
Таким чином, у тендерній документації не встановлюється і не оцінюється «актуальний показник поточної економічної ліквідності». Натомість, встановлюються формальні фінансово-аналітичні показники, які Замовник має змогу перевірити і оцінити на відповідність граничним значенням (критеріям) на підставі даних фінансової звітності за період, за який Замовник може і має право її вимагати від учасників закупівлі. Тобто, період, за який вимагається подання фінансової звітності, жодним чином не є пов’язаним з обставинами виконання (чи невиконання) учасником конкретних аналогічних чи будь-яких інших договорів у будь-яких періодах.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає жодної конкретної форми кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, залишаючи встановлення конкретних відповідних критеріїв фінансової спроможності на розсуд Замовника у зв’язку з оцінкою і управлінням фінансово-економічними ризиками залучення недостатньо спроможних (у тому числі, з точки зору фінансової спроможності) підрядників до виконання договору за результатами закупівлі і, як наслідок, неналежного виконання чи невиконання такого договору (повністю чи частково).
Водночас, Законом передбачено можливість і, відповідно, право встановлення Замовником критерію фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому Законом не обмежуються ні види, ні обсяг, ні способи проведення розрахунків чи застосування методів фінансового аналізу на основі будь-яких показників, що можуть міститися у зазначеній фінансовій звітності, а також встановлення будь-яких конкретних критеріїв (граничних значень показників) на їх основі, окрім єдиного згаданого обмеження: «...замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
В опублікованій Замовником тендерній документації закупівлі зазначених обмежень, встановлених законом, не порушено. Водночас, Замовником, згідно із даним йому законом правом, встановлено комплексний критерій фінансової спроможності, визначений розрахунково на підставі граничних значень інших пов’язаних з оцінкою і управлінням фінансово-економічними ризиками показників, встановлених законом і тендерною документацією.

2. Замовником у тендерній документації встановлено, що аналогічний договір має бути виконаний не менше ніж на 85% від загальної ціни договору. При цьому зазначене граничне значення цього показника добре корелює із досягненням фактичного виконання усіх видів основних робіт за таким договором, демонстрація наявності досвіду виконання яких у натуральних величинах також вимагається тендерною документацією – із підтвердженням зазначеними аналогічними договорами. Для Замовника важливим показником зниженого ризику невиконання потенційним підрядником передбачених закупівлею робіт і послуг є саме досвід комплексного виконання співвимірних за обсягами (у натуральних і фінансових величинах) аналогічних за предметом (видами основних робіт) договорів. Тобто, враховуючи розширене означення аналогічності для предмету договору, нижчий за вищезазначений відсоток виконання договору може свідчити не лише про недофінансування договору, але й про відсутність досвіду виконання усіх передбачених закупівлею робіт у комплексі, у відповідній послідовності, з відповідною якістю і дотриманням графіку. У випадках, коли замість скороченого обсягу повного набору основних робіт натомість виконуються і приймаються лише окремі роботи, а не цілісний кінцевий (комплексний) результат, Замовник не матиме можливості переконливо підтвердити (у межах наявних для цього у Замовника засобів) кваліфікацію учасника щодо його здатності виконати передбачені закупівлею роботи і послуги у повному обсязі, комплексно, на основі даних про досвід такого учасника.
Аналіз і врахування будь-яких пов’язаних із проведенням закупівлі і виконанням результуючого договору ризиків, а також застосування не заборонених законодавством інструментів для управління ними (зокрема, шляхом встановлення критеріїв і їхніх граничних показників) з метою оптимізації кількісно-якісних показників ефективності закупівлі – обов’язок і предмет безпосередньої відповідальності Замовника, у якому він керується не лише застосовним законодавством України, регуляторними актами, іншими документами тощо, але й також і власним експертним й робочим досвідом і напрацюваннями, що не суперечать законодавству і відповідають меті закупівлі.
Щодо рекомендацій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначених пунктами 15 і 17 розділу IV Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572, звертаємо увагу, що зазначений документ, згідно з визначеннями розділу I, є «рекомендаційною методологією» для «загального користування» замовниками, який «містить рекомендації щодо основних вимог під час розроблення тендерної документації при проведенні процедур закупівель, які доцільно використовувати замовникам». При цьому у зазначеному наказі відсутні будь-які розпорядчі визначення, які зобов’язували б замовників керуватися зазначеними рекомендаціями як зразком чи безпосередніми інструкціями при складанні умов тендерних документацій.
Тим не менше, Замовником у тендерній документації закупівлі враховано також і положення зазначених вище пунктів 15 і 17 розділу IV зазначеної рекомендаційної методології – зокрема, у частині визначення граничного відсотка виконання аналогічного договору. Так, рекомендаційною методологією рекомендовано, що «договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору». Таким чином, вимога тендерної документації про те, що аналогічний договір має бути виконаний не менше ніж на 85% від загальної ціни договору, формально не суперечить рекомендаційній методології, оскільки 85% є не меншими за 50%. І рекомендаційна методологія експліцитно не встановлює заборони (не-рекомендації) на визначення будь-яких таких показників, якщо вони є не меншими за 50%. Так само, як ця ж рекомендаційна методологія не визначає 50% як обов’язкове (фіксоване) значення відповідного показника, відхилення від якого у більший бік («не менш ніж на 50%») забороняються (не рекомендуються).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-30-003039-cd398ff509f9a432d9a002c5b9e074f19
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Очікується рішення
Документи
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" Документи
Очікується рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Очікується рішення
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

11 листопада 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 11:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:09
Справка2_page-0001 (1).pdf
03 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:52
Ярмоленко В_А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Ягодинець П П.pdf
02 листопада 2020 18:52
Щербань О_С.pdf
02 листопада 2020 18:52
Штирбулов Г_Д.pdf
02 листопада 2020 18:52
Шевченко В В.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чукавін В_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чудовський О С.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чечотка М_Г.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чайка Ю_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чайка В_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Ульянов М_А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Туровець В.pdf
02 листопада 2020 18:52
Троцький В І.pdf
02 листопада 2020 18:52
Трофімішин А О.pdf
02 листопада 2020 18:52
Ткачук О І.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тищук О_Л.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тимошенко А_Ю.pdf
02 листопада 2020 18:52
Кононенко А_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тесленко В_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Кондрачук О_Я.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тарасенко А А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Компанець Г_А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Скороход О І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Сидоренко М_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Колесник Є М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Севериненко Ю О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Кобизський О_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Рогуля М_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Кобець С_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
РимаренкоВ_Є.pdf
02 листопада 2020 18:51
Зубець О_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Резніченко М_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Зотов В_Є.pdf
02 листопада 2020 18:51
Прокопченко С_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Зайченко О М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Поштар О_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Заєць С М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Повод Д_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Загура І_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Пищолка М_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Жук Д Ю.pdf
02 листопада 2020 18:51
Жмінька В Г.pdf
02 листопада 2020 18:51
Петриковець.pdf
02 листопада 2020 18:51
Дудковський О_О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Опанасенко А_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Петриковець В А.pdf
02 листопада 2020 18:51
Дудковсьий О_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Онашко В Г.pdf
02 листопада 2020 18:51
р4 документи на розмітку 16-25.rar
02 листопада 2020 18:51
р3 документи на розмітку 1-15.rar
02 листопада 2020 18:51
р2.1 розмітка.pdf
02 листопада 2020 18:51
р2 документи на розмітку.pdf
02 листопада 2020 18:51
р1 документи на розмітку.pdf
02 листопада 2020 18:51
Пархоменко Д_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Овдієнко І_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Довганич І_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Папуша О_О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Музиченко М М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Дзюбенко І Г.pdf
02 листопада 2020 18:51
Павленко О_О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Мишкоріз С_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Денисенко О М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Микитюк В_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Отрошко В_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Демченко АВ.pdf
02 листопада 2020 18:50
Опошній С_А.pdf
02 листопада 2020 18:50
Микитенко І_В.pdf
02 листопада 2020 18:50
Дебич Я_А.pdf
02 листопада 2020 18:50
Мельчарек А_П.pdf
02 листопада 2020 18:50
Дебич П А.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гулий В_Г.pdf
02 листопада 2020 18:50
Медведєв Д_С.pdf
02 листопада 2020 18:50
Максимчук Ю_М.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гудим М_Ф.pdf
02 листопада 2020 18:50
Луньов А_Ю.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гризун І О.pdf
02 листопада 2020 18:50
Григоренко В_П.pdf
02 листопада 2020 18:50
Грабовенко С_В.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гомон М_Ф.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гаценко С В.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гаценко О_К.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гавриленко В Ф.pdf
02 листопада 2020 18:50
Вакулік С_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
Бужанський.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лотоха П_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
65 Сертифікат ІСО 2018.PDF
02 листопада 2020 18:50
Безбах С М.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лень С_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
Багрій Д О.pdf
02 листопада 2020 18:50
Антонюк В_М.pdf
02 листопада 2020 18:50
62 Довідки з банків.pdf
02 листопада 2020 18:50
Левченко Ю_М.pdf
02 листопада 2020 18:50
Алєксєєнко О_О.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лахно М_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гарантійний лист ТЗ км79-км88.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лапко О_О.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кучинський В_Л.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кузів Руслан.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кузів Р В.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кривонос О О.pdf
02 листопада 2020 18:49
77 Довідки ст17.pdf
02 листопада 2020 18:49
Краснопір А_І.pdf
02 листопада 2020 18:49
75 Копії ISO 14001_2015 та звіт.pdf
02 листопада 2020 18:49
Красножон В_М.pdf
02 листопада 2020 18:49
74 Звіт про аудит 2020.pdf
02 листопада 2020 18:49
Красніцький М_В.pdf
02 листопада 2020 18:49
Коцура О_О.pdf
02 листопада 2020 18:49
Коростильов М_Ю.pdf
02 листопада 2020 18:49
Короленко С_В.pdf
02 листопада 2020 18:49
48 Договір 412Д 17 від 09 10 17 4 ДУ.pdf
02 листопада 2020 18:49
68 Копії ISO 9001_2015 та звіти.pdf
02 листопада 2020 18:49
Корженевський Ю В.pdf
02 листопада 2020 18:49
44 Копії дипломів.pdf
02 листопада 2020 18:49
39 Наказ та трудова МЗ 112.pdf
02 листопада 2020 18:49
38 Накази ч2.pdf
02 листопада 2020 18:49
37 Накази ч1.pdf
02 листопада 2020 18:49
35 Транспортна схема км79-88.pdf
02 листопада 2020 18:48
11 Копії свідоцтв на техніку.pdf
02 листопада 2020 18:48
21 Пояснення щодо ОПФ км79-88.pdf
02 листопада 2020 18:48
6 Довіреність на підписанта.pdf
02 листопада 2020 18:48
3 Виписка з протоколу.pdf

Документи

11 листопада 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:04
Гарантія від 11.11.2020.rar
03 листопада 2020 09:29
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:28
26. Витяги з реєстрів.pdf
03 листопада 2020 01:40
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:37
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:23
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:21
9.5 Позитивний відгук.pdf
03 листопада 2020 01:21
7. Транспортна схема.pdf
03 листопада 2020 01:21
4.4 Лист-пояснення.pdf
03 листопада 2020 01:21
26. Витяги з реєстрів.pdf
03 листопада 2020 01:21
24. Копія ліцензії.pdf
03 листопада 2020 01:21
17.2 Інформаційна довідка.pdf
03 листопада 2020 01:21
14. Копія Статуту.pdf
03 листопада 2020 01:21
10. Фінансова спроможність.pdf
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part26.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part25.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part24.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part23.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part22.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part21.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part20.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part19.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part18.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part17.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part16.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part15.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part14.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part13.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part12.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part11.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part10.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part09.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part08.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part07.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part06.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part05.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part04.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part03.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part02.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part01.rar

Документи

11 листопада 2020 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:39
52 ДУ 3.PDF
03 листопада 2020 13:23
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:51
68.PDF
03 листопада 2020 09:51
67.PDF
03 листопада 2020 09:50
63. Технічне завдання.PDF
03 листопада 2020 09:50
60. Проект договору .PDF
03 листопада 2020 09:50
58 Копія балансу 2019 рік.PDF
03 листопада 2020 09:50
57. Транспортна схема.PDF
03 листопада 2020 09:50
54 Інвентарна картка.PDF
03 листопада 2020 09:50
53. Гарантійний лист.PDF
03 листопада 2020 09:50
52. Копія договору.pdf
03 листопада 2020 09:49
49 КБ-3_ КБ2В дог 96 .PDF
03 листопада 2020 09:49
49 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог 26).pdf
03 листопада 2020 09:49
49 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.1).PDF
03 листопада 2020 09:49
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
03 листопада 2020 09:49
48 Копія договору 96 з ДУ_3.pdf
03 листопада 2020 09:49
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч27.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч26.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч25.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч24.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч12.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч23.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч11.zip
03 листопада 2020 09:48
43 Копії трудових книжок ч10.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч22.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч9.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч21.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч8.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч20.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч7.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч19.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч6.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч18.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч5.zip
03 листопада 2020 09:47
43 Копії трудових книжок ч17.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч4.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч16.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч3.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч15.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч2.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч14.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч1.zip
03 листопада 2020 09:46
43 Копії трудових книжок ч13.zip
03 листопада 2020 09:46
42 Копії наказів та ЦПУ ч2.zip
03 листопада 2020 09:46
42 Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
03 листопада 2020 09:46
40 Скан-копії дипломів.zip
03 листопада 2020 09:45
38 Свідоцтво лабораторії.pdf
03 листопада 2020 09:45
37. Гарантійний лист .PDF
03 листопада 2020 09:45
25 Копія договору оренди баз.pdf
03 листопада 2020 09:45
32. Листи підтвердження .zip
03 листопада 2020 09:44
31.PDF
03 листопада 2020 09:44
19 Оригінал ліцензії.pdf
03 листопада 2020 09:44
30.PDF
03 листопада 2020 09:44
17 Копія звіту про аудит.pdf
03 листопада 2020 09:44
16 Копія сертифікату ISO 9001.pdf
03 листопада 2020 09:44
8. Доручення.PDF
03 листопада 2020 09:43
7 Статут.pdf
03 листопада 2020 09:43
_Гарантія 1 426 795 (003039-c) .zip

Публічні документи

11 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:39
ліцензія Банку.pdf
11 листопада 2020 12:39
довіреність Мороз.pdf
11 листопада 2020 12:39
витяг з наказу Мороз.pdf
11 листопада 2020 12:38
Виписка-1.pdf
11 листопада 2020 12:38
21505-1 ВАТ ДБТ № 2, м. Гомель p7s.zip
03 листопада 2020 12:45
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:11
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:10
29. Статут 2017+ 3 доповнення.pdf
03 листопада 2020 12:10
28. Ліцензія ДБТ №2.pdf
03 листопада 2020 12:10
27. Довідки з банків.pdf
03 листопада 2020 12:10
22 Повноваження Петренко.pdf
03 листопада 2020 12:10
ліцензія Банку.pdf
03 листопада 2020 12:10
довіреність Мороз.pdf
03 листопада 2020 12:10
витяг з наказу Мороз.pdf
03 листопада 2020 12:10
Виписка.pdf
03 листопада 2020 12:10
21505 ВАТ ДБТ № 2, м. Гомель p7s.zip
03 листопада 2020 12:10
36 Довідка ст. 17.PDF
03 листопада 2020 12:10
26. Довідка про підприємство.PDF
03 листопада 2020 12:10
25. Дов-ть Снежко км 79 - 88.pdf
03 листопада 2020 12:10
24. Довідка про підписанта.PDF
03 листопада 2020 12:10
34.5 договір лаб. Радіал.pdf
03 листопада 2020 12:10
34.3 Лаб РБ Трест2.pdf
03 листопада 2020 12:10
30.2 Отчет БелГИМ 2020+решение.pdf
03 листопада 2020 12:10
20.Отчетность за 2019 г. рус.pdf
03 листопада 2020 12:10
18. Аналогичный К-7.rar
03 листопада 2020 12:10
14.2 Накази ч.2.7z
03 листопада 2020 12:10
14.1 Накази ч.1.7z
03 листопада 2020 12:10
13.18 трудові ч.18.7z
03 листопада 2020 12:10
13.17 Трудові ч.17.7z
03 листопада 2020 12:10
13.16 трудові ч.16.7z
03 листопада 2020 12:10
13.15 Трудові ч.15.7z
03 листопада 2020 12:10
13.14 Трудові ч.14.7z
03 листопада 2020 12:10
13.13 Трудові ч.13.7z
03 листопада 2020 12:10
13.12 Трудові ч.12.7z
03 листопада 2020 12:10
13.11 Трудові ч.11.7z
03 листопада 2020 12:10
13.10 Трудові ч.10.7z
03 листопада 2020 12:10
13.9 Трудові ч.9.7z
03 листопада 2020 12:10
13.8 Трудові ч.8.7z
03 листопада 2020 12:10
13.7 Трудові ч.7.7z
03 листопада 2020 12:10
13.6 Трудові ч.6.7z
03 листопада 2020 12:10
13.5 Трудові ч.5.7z
03 листопада 2020 12:10
13.4 Трудовы ч.4.7z
03 листопада 2020 12:10
13.3 трудовы ч.3.7z
03 листопада 2020 12:10
13.2 Трудовы ч.2.7z
03 листопада 2020 12:10
13.1 Трудовы ч.1.7z
03 листопада 2020 12:10
12 Дипломи.7z
03 листопада 2020 12:10
10. Документи МТБ.PDF
03 листопада 2020 12:10
9. Довідка МТБ.PDF
03 листопада 2020 12:10
39. Лист про філії.PDF
03 листопада 2020 12:10
38. ГЛ захист довкілля 79-88.PDF
03 листопада 2020 12:10
37.1 ТЗ Н-07 79-88.PDF
03 листопада 2020 12:10
37. ГЛ ТЗ 79-88.PDF
03 листопада 2020 12:10
34.6 ГЛ Радіал 79-88.pdf
03 листопада 2020 12:10
34.1 Довідка лабораторія.PDF
03 листопада 2020 12:10
31-33 АБЗ.pdf
03 листопада 2020 12:10
3. Довідка техніка.PDF
03 листопада 2020 12:10
19. Пояснювальна КБ-2, КБ-3.PDF
03 листопада 2020 12:10
11 довідка працівники.PDF

Документи

11 листопада 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:10
Рішення Засновників 10.11.2020.pdf
11 листопада 2020 11:10
Ліцензія.rar
11 листопада 2020 11:10
Довіреність Бархоткіна.rar
11 листопада 2020 11:10
Гарантія продовження.zip
03 листопада 2020 13:50
Ліцензія.rar
03 листопада 2020 13:50
Довіреність Братаєва О.С..rar
03 листопада 2020 13:50
гарантія 79-88.rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.6.rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.5.rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.4.rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.3 (Розмітка 2).rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.3 (Розмітка 1).rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.2 (АБЗ).rar
03 листопада 2020 13:50
5. Інші вимоги ч.1.rar

Документи

11 листопада 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 10:03
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:10
32.Проект дог. К.Р.Н-07 км79-88.pdf
11 листопада 2020 09:10
31. Довідка ст. 17 Закону.pdf
11 листопада 2020 09:10
19. Транспортна схема 79-88.pdf
11 листопада 2020 09:10
18.4. Копія атестату.pdf
11 листопада 2020 09:10
16. Статут.pdf
11 листопада 2020 09:10
12. Виписка з банку 02.11.20.pdf
11 листопада 2020 09:10
8.2. Оригінал листа відгуку.pdf
11 листопада 2020 09:10
8.2. Копія листа відгуку.pdf
11 листопада 2020 09:10
8.1. Копія договору №107_Ч3.pdf
11 листопада 2020 09:10
8.1. Копія договору №107_Ч2.pdf
11 листопада 2020 09:10
8.1. Копія договору №107_Ч1.pdf
11 листопада 2020 09:10
7.2. Оригінал дипломів.pdf
11 листопада 2020 09:10
7. Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2020 09:10
6._Iнформацiя_про_перелiк_МТБ.pdf
11 листопада 2020 09:10
1. Тендерна Пропозиція.pdf

Документи

11 листопада 2020 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:19
ліцензія.zip
11 листопада 2020 10:19
лицензия.zip
11 листопада 2020 10:19
довіреність Лановенко.pdf
11 листопада 2020 10:19
довА2_09.11..pdf
11 листопада 2020 10:19
довА_03.11.pdf
11 листопада 2020 10:18
31. Проект договору 79-88.pdf
11 листопада 2020 10:18
28. Дозвіл Держпраці.pdf
11 листопада 2020 10:18
27. Довідки з банків.rar
11 листопада 2020 10:18
26. 9001_ копія.rar
11 листопада 2020 10:18
22.14. Трудові Дорожні6.rar
11 листопада 2020 10:17
24. ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
11 листопада 2020 10:17
22.13. Трудові Дорожні5.rar
11 листопада 2020 10:17
23.6. Віртген.rar
11 листопада 2020 10:17
23.13. РОЗМІТКА Колор сім.rar
11 листопада 2020 10:17
22.12. Трудові Дорожні4.rar
11 листопада 2020 10:17
23.5. ШРБУ-48.rar
11 листопада 2020 10:17
23.12. Документи по розмітці 2.rar
11 листопада 2020 10:17
23.4. Бульдозер_Стецюра.rar
11 листопада 2020 10:16
22.11. Трудові Дорожні3.rar
11 листопада 2020 10:16
23.11. Документи по розмітці 1.rar
11 листопада 2020 10:15
23.10. Власна техніка.rar
11 листопада 2020 10:15
22.10. Трудові Дорожні2.rar
11 листопада 2020 10:15
23.2.1. ОТП ч.2.rar
11 листопада 2020 10:15
23.2. ОТП ч.1.rar
11 листопада 2020 10:15
22.9. Трудові Дорожні1.rar
11 листопада 2020 10:14
23.8. Есфіра розмітка.rar
11 листопада 2020 10:14
23.1. АТГ Самоскиди.rar
11 листопада 2020 10:14
22.8. Трудові Водії4.rar
11 листопада 2020 10:14
22.7. Трудові Водії3.rar
11 листопада 2020 10:14
22.23. Трудові Механізатори8.rar
11 листопада 2020 10:14
22.6. Трудові Водії2.rar
11 листопада 2020 10:14
22.22. Трудові Механізатори7.rar
11 листопада 2020 10:13
22.5. Трудові Водії1.rar
11 листопада 2020 10:13
22.21. Трудові Механізатори6.rar
11 листопада 2020 10:13
22.20. Трудові Механізатори5.rar
11 листопада 2020 10:13
22.19. Трудові Механізатори4.rar
11 листопада 2020 10:13
22.18. Трудові Механізатори3.rar
11 листопада 2020 10:13
22.17. Трудові Механізатори2.rar
11 листопада 2020 10:13
22.3. Накази.rar
11 листопада 2020 10:13
22.16. Трудові Механізатори1.rar
11 листопада 2020 10:13
22.2. Дипломи.rar
11 листопада 2020 10:12
22.15. Трудові ІТР.rar
11 листопада 2020 10:12
21.1. Документи АБЗ.rar
11 листопада 2020 10:11
016-001-40505-2020.zip
11 листопада 2020 10:11
016-001-39550-2020.zip
11 листопада 2020 10:10
12.1. Звітність 2019_ копія.rar
11 листопада 2020 10:10
11. Довідка про підприємство.pdf
11 листопада 2020 10:09
8. Довідка субпідрядник.pdf

Документи

11 листопада 2020 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:23
17. ІТР_Буць О.Я..pdf
11 листопада 2020 15:22
1. ІТР_ Павлічєв С.В..pdf
11 листопада 2020 14:55
163. Довідка з банку.pdf
11 листопада 2020 14:54
161. Ст. 17.pdf
11 листопада 2020 14:54
160. Фінансова звітність.pdf
11 листопада 2020 14:54
159. АБЗ.pdf
11 листопада 2020 14:54
157. Договір 406.7z
11 листопада 2020 14:54
156. Договір 402.7z
11 листопада 2020 14:53
155. Договір 401.7z
11 листопада 2020 14:53
Виписка 1 426 795_00 грн.pdf
11 листопада 2020 14:53
21533 ТОВ ШБ АЛЬТКОМ p7s.zip
11 листопада 2020 14:53
154. Відгуки.pdf
11 листопада 2020 14:53
172. ТП без ціни.pdf
11 листопада 2020 14:52
171. КОЛОР СІМ.7z
11 листопада 2020 14:52
151. Лист пояснення.pdf
11 листопада 2020 14:52
150. Листи-підтвердження.pdf
11 листопада 2020 14:51
147. Договори оренди техніки.pdf
11 листопада 2020 14:24
143. Накази.pdf
11 листопада 2020 14:09
16. ІТР_Воротинцева О.О..pdf
11 листопада 2020 14:09
15. ІТР_Добровольский С.Ю..pdf
11 листопада 2020 14:08
14. ІТР_Нерода Р.В._УКР.pdf
11 листопада 2020 14:07
13. ІТР_Генега В.М._УКР.pdf
11 листопада 2020 14:07
12. ІТР_Садомов І.В..pdf
11 листопада 2020 14:07
11. ІТР_Шереверов О.О..pdf
11 листопада 2020 14:06
10. ІТР_Швайко Є.М._УКР.pdf
11 листопада 2020 14:06
9. ІТР_Суслов Є.А..pdf
11 листопада 2020 14:06
20. ІТР_Прилипа Г.А..pdf
11 листопада 2020 14:06
8. ІТР_Карасьов О.Є..pdf
11 листопада 2020 14:06
7. ІТР_Бозняк С.П._УКР.pdf
11 листопада 2020 14:05
6. ІТР_Горбач В.А..pdf
11 листопада 2020 14:05
5. ІТР_Третьякова О.С..pdf
11 листопада 2020 14:05
4. ІТР_ Балог Е.О..pdf
11 листопада 2020 14:05
19. ІТР_Шляхта О.В..pdf
11 листопада 2020 14:05
3. ІТР_Хамайдула А.Л..pdf
11 листопада 2020 14:04
18. ІТР_Тімановський Ю.В._УКР.pdf
11 листопада 2020 14:04
2. ІТР_ Карнакова І.А..PDF
11 листопада 2020 14:04
17. ІТР_Буць О.Я..pdf
11 листопада 2020 14:04
1. ІТР_ Павлічєв С.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "ШБУ-77"

ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:09
Справка2_page-0001 (1).pdf
03 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:52
Ярмоленко В_А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Ягодинець П П.pdf
02 листопада 2020 18:52
Щербань О_С.pdf
02 листопада 2020 18:52
Штирбулов Г_Д.pdf
02 листопада 2020 18:52
Шевченко В В.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чукавін В_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чудовський О С.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чечотка М_Г.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чайка Ю_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Чайка В_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Ульянов М_А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Туровець В.pdf
02 листопада 2020 18:52
Троцький В І.pdf
02 листопада 2020 18:52
Трофімішин А О.pdf
02 листопада 2020 18:52
Ткачук О І.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тищук О_Л.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тимошенко А_Ю.pdf
02 листопада 2020 18:52
Кононенко А_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тесленко В_М.pdf
02 листопада 2020 18:52
Кондрачук О_Я.pdf
02 листопада 2020 18:52
Тарасенко А А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Компанець Г_А.pdf
02 листопада 2020 18:52
Скороход О І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Сидоренко М_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Колесник Є М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Севериненко Ю О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Кобизський О_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Рогуля М_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Кобець С_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
РимаренкоВ_Є.pdf
02 листопада 2020 18:51
Зубець О_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Резніченко М_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Зотов В_Є.pdf
02 листопада 2020 18:51
Прокопченко С_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Зайченко О М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Поштар О_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Заєць С М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Повод Д_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Загура І_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Пищолка М_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Жук Д Ю.pdf
02 листопада 2020 18:51
Жмінька В Г.pdf
02 листопада 2020 18:51
Петриковець.pdf
02 листопада 2020 18:51
Дудковський О_О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Опанасенко А_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Петриковець В А.pdf
02 листопада 2020 18:51
Дудковсьий О_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Онашко В Г.pdf
02 листопада 2020 18:51
р4 документи на розмітку 16-25.rar
02 листопада 2020 18:51
р3 документи на розмітку 1-15.rar
02 листопада 2020 18:51
р2.1 розмітка.pdf
02 листопада 2020 18:51
р2 документи на розмітку.pdf
02 листопада 2020 18:51
р1 документи на розмітку.pdf
02 листопада 2020 18:51
Пархоменко Д_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Овдієнко І_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Довганич І_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Папуша О_О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Музиченко М М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Дзюбенко І Г.pdf
02 листопада 2020 18:51
Павленко О_О.pdf
02 листопада 2020 18:51
Мишкоріз С_В.pdf
02 листопада 2020 18:51
Денисенко О М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Микитюк В_І.pdf
02 листопада 2020 18:51
Отрошко В_М.pdf
02 листопада 2020 18:51
Демченко АВ.pdf
02 листопада 2020 18:50
Опошній С_А.pdf
02 листопада 2020 18:50
Микитенко І_В.pdf
02 листопада 2020 18:50
Дебич Я_А.pdf
02 листопада 2020 18:50
Мельчарек А_П.pdf
02 листопада 2020 18:50
Дебич П А.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гулий В_Г.pdf
02 листопада 2020 18:50
Медведєв Д_С.pdf
02 листопада 2020 18:50
Максимчук Ю_М.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гудим М_Ф.pdf
02 листопада 2020 18:50
Луньов А_Ю.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гризун І О.pdf
02 листопада 2020 18:50
Григоренко В_П.pdf
02 листопада 2020 18:50
Грабовенко С_В.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гомон М_Ф.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гаценко С В.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гаценко О_К.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гавриленко В Ф.pdf
02 листопада 2020 18:50
Вакулік С_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
Бужанський.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лотоха П_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
65 Сертифікат ІСО 2018.PDF
02 листопада 2020 18:50
Безбах С М.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лень С_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
Багрій Д О.pdf
02 листопада 2020 18:50
Антонюк В_М.pdf
02 листопада 2020 18:50
62 Довідки з банків.pdf
02 листопада 2020 18:50
Левченко Ю_М.pdf
02 листопада 2020 18:50
Алєксєєнко О_О.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лахно М_І.pdf
02 листопада 2020 18:50
Гарантійний лист ТЗ км79-км88.pdf
02 листопада 2020 18:50
Лапко О_О.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кучинський В_Л.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кузів Руслан.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кузів Р В.pdf
02 листопада 2020 18:49
Кривонос О О.pdf
02 листопада 2020 18:49
77 Довідки ст17.pdf
02 листопада 2020 18:49
Краснопір А_І.pdf
02 листопада 2020 18:49
75 Копії ISO 14001_2015 та звіт.pdf
02 листопада 2020 18:49
Красножон В_М.pdf
02 листопада 2020 18:49
74 Звіт про аудит 2020.pdf
02 листопада 2020 18:49
Красніцький М_В.pdf
02 листопада 2020 18:49
Коцура О_О.pdf
02 листопада 2020 18:49
Коростильов М_Ю.pdf
02 листопада 2020 18:49
Короленко С_В.pdf
02 листопада 2020 18:49
48 Договір 412Д 17 від 09 10 17 4 ДУ.pdf
02 листопада 2020 18:49
68 Копії ISO 9001_2015 та звіти.pdf
02 листопада 2020 18:49
Корженевський Ю В.pdf
02 листопада 2020 18:49
44 Копії дипломів.pdf
02 листопада 2020 18:49
39 Наказ та трудова МЗ 112.pdf
02 листопада 2020 18:49
38 Накази ч2.pdf
02 листопада 2020 18:49
37 Накази ч1.pdf
02 листопада 2020 18:49
35 Транспортна схема км79-88.pdf
02 листопада 2020 18:48
11 Копії свідоцтв на техніку.pdf
02 листопада 2020 18:48
21 Пояснення щодо ОПФ км79-88.pdf
02 листопада 2020 18:48
6 Довіреність на підписанта.pdf
02 листопада 2020 18:48
3 Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:04
Гарантія від 11.11.2020.rar
03 листопада 2020 09:29
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:28
26. Витяги з реєстрів.pdf
03 листопада 2020 01:40
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:37
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:23
Електронний підпис
03 листопада 2020 01:21
9.5 Позитивний відгук.pdf
03 листопада 2020 01:21
7. Транспортна схема.pdf
03 листопада 2020 01:21
4.4 Лист-пояснення.pdf
03 листопада 2020 01:21
26. Витяги з реєстрів.pdf
03 листопада 2020 01:21
24. Копія ліцензії.pdf
03 листопада 2020 01:21
17.2 Інформаційна довідка.pdf
03 листопада 2020 01:21
14. Копія Статуту.pdf
03 листопада 2020 01:21
10. Фінансова спроможність.pdf
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part26.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part25.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part24.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part23.rar
03 листопада 2020 01:21
Копії трудових.part22.rar