Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Дмитро Стороженко +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 21 340 366,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 701,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 12:06 |
Перелік змін 26.10.docx | |
26 жовтня 2020 12:06 |
ЗТД Вакулове Лошкарівка 26.10.doc |
26 жовтня 2020 12:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2020 12:06 |
Перелік змін 26.10.docx
|
|||||||||
26 жовтня 2020 12:06 |
ЗТД Вакулове Лошкарівка 26.10.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-28-000027 ● 10ab6a4ef6674ad59d19eeca9e52576a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 14:51 |
19.03.2021 № 132
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 132
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-09-30-002637-a
30.09.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-20 15:17:48
про надання пояснень
питання у файлі UA-2020-09-30-002637
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-24 16:37:38
Пояснення
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Частиною 1 Розділу 3 тендерної документації (далі-ТД) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 2 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Разом із тим зазначено, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції учасника.
Як вбачається з тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" (у тому числі, документу - файлу «24. Тендерна пропозиція.pdf», а саме п. 4) АТ «БАНК АЛЬЯНС» також є обслуговуючим банком вказаного Учасника. Та відповідно на виконання вимог ТД, було надано забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія № 9852-20 від 23.10.2020, видана АТ «БАНК АЛЬЯНС», (реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника). Звертаємо увагу, що у довідці № 11 від 16.10.2020, проекті договору зазначені реквізити обслуговуючого банку АТ «КБ «Глобус», за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі перемоги, разом з тим, вказане не виключає, що у вказаного Учасника обслуговуючим банком є також інший банк, а саме АТ «БАНК АЛЬЯНС».
Разом із тим, звертаємо Вашу увагу на те, що ст.31 Закону містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, а саме якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився, тощо.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що правових підстав для відхилення Учасника (або тендерної пропозиції) ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" згідно ст. 31 Закону у замовника відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, а саме щодо встановлених порушень вимог ч.16 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), тощо. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.
2021-04-07 09:40:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до отриманої 23.04.2021 ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19.04.2021 відкрито провадження у справі за № 160/5816/21 за позовною заявою департаменту. |
Дата публікації: | 26 квітня 2021 |
Документи:
27 квітня 2021 12:07
|
Електронний підпис |
26 квітня 2021 12:27
|
Відкриття провадж Вакулове.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" |
21 331 494,14
UAH з ПДВ
|
21 331 494,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
21 337 588,79
UAH з ПДВ
|
21 337 588,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" #42909819 |
Переможець |
21 331 494,14
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 16:06
|
д.у.2 66.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 16:04
|
д.у.2 66.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 11:25
|
д.у.1 дог.66.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:56
|
дод.pdf | укладений |
30 листопада 2020 13:02
|
66.pdf | укладений |
30 листопада 2020 13:02
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 березня 2021 10:14
|
6 399 448,24 UAH | UA868201720344211012107085140 ДЖКГ та Б ДОДА |
UA058201720355359107000709347 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" |
Оплачений |
18 травня 2021 09:39
|
6 873 621,20 UAH | UA868201720344211012107085140 ДЖКГ та Б ДОДА |
UA903805260000026005001140287 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" |
Оплачений |
08 червня 2021 10:32
|
858 426,13 UAH | UA868201720344211012107085140 ДЖКГ та Б ДОДА |
UA903805260000026005001140287 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1 та п.4.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 1 до договору 66 від 26.11.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.3,11.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |