Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на км 16+939 автодороги О041804 Вакулове-Лошкарівка-/Т-04-32/ Нікопольського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
21 340 366,60 UAH
UA-2020-09-30-002637-a c87193d978f748b08957e00c5b327adc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:09
Очікувана вартість: 21 340 366,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 701,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на км 16+939 автодороги О041804 Вакулове-Лошкарівка-/Т-04-32/ Нікопольського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53250, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, міст на км 16+939 автодороги О041804 Вакулове-Лошкарівка-/Т-04-32/
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:06
Перелік змін 26.10.docx
26 жовтня 2020 12:06
ЗТД Вакулове Лошкарівка 26.10.doc
26 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:06
Перелік змін 26.10.docx
16 жовтня 2020 09:20
Перелік змін 16.10.docx
26 жовтня 2020 12:06
ЗТД Вакулове Лошкарівка 26.10.doc
16 жовтня 2020 09:20
ЗТД Вакулове Лошкарівка 16.10.doc
30 вересня 2020 12:12
ТД Вакулове Лошкарівка 30.09.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-28-000027 ● 10ab6a4ef6674ad59d19eeca9e52576a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2021 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

19.03.2021 № 132

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 132
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


3 UA-2020-09-30-002637-a

30.09.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-20 15:17:48

про надання пояснень

питання у файлі UA-2020-09-30-002637

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-24 16:37:38

Пояснення

У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Частиною 1 Розділу 3 тендерної документації (далі-ТД) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 2 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Разом із тим зазначено, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції учасника.
Як вбачається з тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" (у тому числі, документу - файлу «24. Тендерна пропозиція.pdf», а саме п. 4) АТ «БАНК АЛЬЯНС» також є обслуговуючим банком вказаного Учасника. Та відповідно на виконання вимог ТД, було надано забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія № 9852-20 від 23.10.2020, видана АТ «БАНК АЛЬЯНС», (реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника). Звертаємо увагу, що у довідці № 11 від 16.10.2020, проекті договору зазначені реквізити обслуговуючого банку АТ «КБ «Глобус», за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі перемоги, разом з тим, вказане не виключає, що у вказаного Учасника обслуговуючим банком є також інший банк, а саме АТ «БАНК АЛЬЯНС».
Разом із тим, звертаємо Вашу увагу на те, що ст.31 Закону містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, а саме якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився, тощо.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що правових підстав для відхилення Учасника (або тендерної пропозиції) ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" згідно ст. 31 Закону у замовника відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, а саме щодо встановлених порушень вимог ч.16 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), тощо. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.

2021-04-07 09:40:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до отриманої 23.04.2021 ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19.04.2021 відкрито провадження у справі за № 160/5816/21 за позовною заявою департаменту.
Дата публікації: 26 квітня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" 21 331 494,14
UAH з ПДВ
21 331 494,14
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 21 337 588,79
UAH з ПДВ
21 337 588,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:20
Тендерна пропозиція
13 листопада 2020 15:19
Лист щодо ліцензії
13 листопада 2020 15:19
Копія ліцензії
13 листопада 2020 15:19
Довідка п.3 ч.1 ст.17
13 листопада 2020 15:19
Довідка п.2 ч.1 ст.17
13 листопада 2020 15:19
Довідка МВС
13 листопада 2020 15:19
Довідка ДФС
13 листопада 2020 15:19
Довідка ч.2 ст.17
13 листопада 2020 15:19
Довідка п.8 ч.1 ст.17
13 листопада 2020 15:19
Довідка п.5 ч.1 ст.17
03 листопада 2020 13:39
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:37
Протокол НР.7Z
03 листопада 2020 13:37
платіжне доручення.pdf
03 листопада 2020 13:37
Наказ Фролова Ю.1.7Z
03 листопада 2020 13:37
Лист для клієнті1.7z
03 листопада 2020 13:37
Гарантія 9852-20.7z
03 листопада 2020 13:37
Гарантія 9852-20 від 23.10.2020.7z
03 листопада 2020 13:37
Гарантія 9852-20 від 15.10.2020.7z
03 листопада 2020 13:37
Витяг із Статут1.7z
03 листопада 2020 13:37
Банківська ліцензі1.7z
03 листопада 2020 13:37
27. Кошторис.pdf
03 листопада 2020 13:37
24. Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 13:37
22. Копія витягу ПДВ.pdf
03 листопада 2020 13:37
21. Копія статуту.pdf
03 листопада 2020 13:37
20. Згода щодо переговорів.pdf
03 листопада 2020 13:37
19.2. Довідка істот.умови дог.pdf
03 листопада 2020 13:37
19.1. Проект дог.pdf
03 листопада 2020 13:37
18. Календарний графік.pdf
03 листопада 2020 13:37
12.1 Копія ліцензії.pdf
03 листопада 2020 13:37
12. Щодо ліцензування.pdf
03 листопада 2020 13:37
3. Інформац.про праців..pdf
03 листопада 2020 13:37
11. Довідка про підприєм..pdf
03 листопада 2020 13:37
2.4. Лист щодо відгуку.pdf
03 листопада 2020 13:37
10. Щодо субпід.pdf
03 листопада 2020 13:37
2.3. Відгук.pdf
03 листопада 2020 13:37
2.2. Копії КБ-3 та КБ-2в.pdf
03 листопада 2020 13:37
7. Гаран.лист достов.інфор.pdf
03 листопада 2020 13:37
2.1. Копія анал.дог..pdf
03 листопада 2020 13:36
2. Інформац.про аналог.дог.pdf
03 листопада 2020 13:36
6.1. Документи на уповн.особу.pdf
03 листопада 2020 13:36
6. Щодо підпису пропоз.pdf
03 листопада 2020 13:36
5.1.ТЗ.pdf
03 листопада 2020 13:36
1.4. Лист щодо актів.pdf
03 листопада 2020 13:36
5. Лист підтв.відпов.ТЗ.pdf
03 листопада 2020 13:36
1.3. Листи підтвердження.pdf
03 листопада 2020 13:36
4. Довідки ст.17.pdf
03 листопада 2020 13:36
1.2. Копії дог.техніка.pdf
03 листопада 2020 13:36
3.2. Копії листів-згод.pdf
03 листопада 2020 13:36
1.1. Копії св-в.pdf
03 листопада 2020 13:36
3.1. Копії наказів.pdf
03 листопада 2020 13:36
1. Інформац.щодо МТБ.pdf
03 листопада 2020 13:36
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:45
56 ЛК №8-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
58 ЗВВ №3-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
53 ЛК №3-1-3.pdf
03 листопада 2020 14:45
54 ЛК №5-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
51 ЛК №3-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
60 ЗВВ №5-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
59 ЗВВ №3-1-3.pdf
03 листопада 2020 14:45
64 Підсумкова ВР.pdf
03 листопада 2020 14:45
Наявність працівників.7z
03 листопада 2020 14:45
Наявність механізмів.7z
03 листопада 2020 14:45
СТАТУТ, Фін. звітність.7z
03 листопада 2020 14:45
Довідки в довільній формі.7z
03 листопада 2020 14:45
63 ЗВВ №8-1-2.pdf
03 листопада 2020 14:45
62 ЗВВ №8-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
55 ЛК №7-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
61 ЗВВ №7-1-1.pdf
03 листопада 2020 14:45
57 ЛК №8-1-2.pdf
03 листопада 2020 14:45
52 ЛК №3-1-2.pdf
03 листопада 2020 14:45
47 Розрахунки до ДЦ.pdf
03 листопада 2020 14:45
42 Календарний графік.pdf
03 листопада 2020 14:45
1 Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 14:45
45 Договірна ціна.pdf
03 листопада 2020 14:45
46 Пояснювальна записка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
#42909819
Переможець 21 331 494,14
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
#42909819
21 331 494,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 16:06
д.у.2 66.pdf укладений
08 жовтня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 16:04
д.у.2 66.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 11:25
д.у.1 дог.66.pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:56
дод.pdf укладений
30 листопада 2020 13:02
66.pdf укладений
30 листопада 2020 13:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 березня 2021 10:14
6 399 448,24 UAH UA868201720344211012107085140
ДЖКГ та Б ДОДА
UA058201720355359107000709347
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
Оплачений
18 травня 2021 09:39
6 873 621,20 UAH UA868201720344211012107085140
ДЖКГ та Б ДОДА
UA903805260000026005001140287
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
Оплачений
08 червня 2021 10:32
858 426,13 UAH UA868201720344211012107085140
ДЖКГ та Б ДОДА
UA903805260000026005001140287
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1 та п.4.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1 до договору 66 від 26.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.3,11.1 договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 07 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 14 131 495,57
UAH (в тому числі ПДВ 2 355 249,26 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір