Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-15-04 Первомайськ-Новоукраїнка на ділянці км 43+590 - км 63+712 (окремими ділянками)
Current average repair of the highway T-15-04 Pervomaisk-Novoukrainka on the section km 43 + 590 - km 63 + 712 (separate sections)
Current average repair of the highway T-15-04 Pervomaisk-Novoukrainka on the section km 43 + 590 - km 63 + 712 (separate sections)
Очікувана вартість
155 664 836,00 UAH
UA-2020-09-30-002600-c ● ddf9fa8642db4d28bc617992a820bf49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Nahula Oleh Mykolaiovych 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 155 664 836,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 778 324,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4669945 UAH |
Publication date: | 30 вересня 2020 14:51 |
Enquiries until: | 23 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 листопада 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 155 664 836 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 778 324 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-15-04 Первомайськ-Новоукраїнка на ділянці км 43+590 - км 63+712 (окремими ділянками)
Current average repair of the highway T-15-04 Pervomaisk-Novoukrainka on the section km 43 + 590 - km 63 + 712 (separate sections)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-15-04 Первомайськ-Новоукраїнка на ділянці км 43+590 - км 63+712 (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: T-15-04 — Первомайськ - Новоукраїнка
Current average repair of the highway T-15-04 Pervomaisk-Novoukrainka on the section km 43 + 590 - km 63 + 712 (separate sections)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 24 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 15:22 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-15-04 43-63 (Нова редакція 1).docx | |
01 жовтня 2020 15:20 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР Т-15-04 43-63.pdf | |
01 жовтня 2020 15:20 |
Додтаток 8 до ТД ПСР Т-15-08 43-63 ТЗ (Нова редакція 1).rar | |
01 жовтня 2020 15:20 |
Додаток 7 до ТД ПСРТ-15-04 43-63 (Проект договору)(Нова редакція 1).docx | |
01 жовтня 2020 15:19 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-15-04 43-63 (Нова редакція 1).docx | |
01 жовтня 2020 15:19 |
ТД ПСР Т-15-04 43-63 (Нова редакція 1).doc |
01 жовтня 2020 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2020 15:22 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-15-04 43-63 (Нова редакція 1).docx
|
|||
01 жовтня 2020 15:20 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР Т-15-04 43-63.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 15:20 |
Додтаток 8 до ТД ПСР Т-15-08 43-63 ТЗ (Нова редакція 1).rar
|
|||
01 жовтня 2020 15:20 |
Додаток 7 до ТД ПСРТ-15-04 43-63 (Проект договору)(Нова редакція 1).docx
|
|||
01 жовтня 2020 15:19 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-15-04 43-63 (Нова редакція 1).docx
|
|||
01 жовтня 2020 15:19 |
ТД ПСР Т-15-04 43-63 (Нова редакція 1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 жовтня 2020 10:27
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:43
Доброго дня! Чи потрібно надавати розрахунки до договірної ціни у складі тендерної пропозиції, чи розрахунки надає тільки переможець процедури закупівлі протягом 10-ти днів відповідно до п. 6 ТД?
Відповідь: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, пакет документів щодо договірної ціни згідно технічного завдання надається Учасником-переможцем Замовнику для узгодження протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Документи подаються на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника
Документи подаються на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:28
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 08:18
Відповідно до п.4.4 розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 24.12.2020 року. Однак, відповідно до п.1 розділу IV тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.11.2020, 10 год. 00 хвилин, орієнтовна дата аукціону, що визначена електронною системою автоматично – 08.12.2020 р, а відповідно п.5 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення права на оскарження рішення замовника договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, обсяги бюджетних коштів для їх фінансування у 2020 році та строки введення об’єктів в експлуатацію затверджено Кабінетом Міністрів України.
Крім того пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Крім того пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:30
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 08:58
Згідно технічного завдання, при ремонті даної автомобільної дороги необхідне влаштування дорожнього одягу з асфальтобетонної суміші , а також нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком.
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 пункту 20.8.5 Покриття та основи дорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей треба влаштовувати в суху погоду. Укладання холодних та гарячих асфальтобетонних сумішей необхідно проводити весною або влітку за температури повітря не нижче ніж плюс 5 С, восени – не нижче плюс 10 С.
А так само відповідно до СОУ 42.1-37641918-090: 2012 у відповідності до пункту 12.2 Рекомендовані погодні умови: температура повітря та дорожнього покриття повинна бути в межах від плюс 5 С до плюс 45 С, відносна вологість повітря не більше ніж 85%.
Такі температурні та погодні умови неможливі у зимовий період виконання робіт, визначений тендерною документацією.
Відповідно до п.4.4 розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 24.12.2020 року. Однак, відповідно до п.1 розділу IV тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.11.2020, 10 год. 00 хвилин, орієнтовна дата аукціону, що визначена електронною системою автоматично – 08.12.2020 р, а відповідно п.5 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення права на оскарження рішення замовника договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, обсяги бюджетних коштів для їх фінансування у 2020 році та строки введення об’єктів в експлуатацію затверджено Кабінетом Міністрів України.
Крім того пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Крім того пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-30-002600-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 13 листопада 2020 16:36
Дата подання: 13 листопада 2020 16:36
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скаржник не погоджується із рішенням тендерного комітету, в частині допущення до оцінки тендерної пропозиції - ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП" та ТОВ Трансстроймеханізація.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 20:37
рішення від 18.11.2020№21420+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 20:37
Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.11.2020№18672.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 19:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2020 №22151.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 21:06
рішення від 30.11.2020 №22151.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 10 листопада 2020 року в частині допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «Трансстроймеханізація», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», поданих для участі у закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-15-04 Первомайськ-Новоукраїнка на ділянці км 43+590 - км 63+712 (окремими ділянками) (UA-2020-09-30-002600-с) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2020 10:10
Номер скарги: UA-2020-09-30-002600-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 15 листопада 2020 23:07
Дата подання: 15 листопада 2020 23:07
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск до аукціону пропозицій інших учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 20:31
рішення від 18.11.2020 № 21392 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 20:31
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.11.2020 № 18679.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 18:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2020 № 22153.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 21:08
рішення від 30.11.2020 № 22153.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 21:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 10 листопада 2020 року в частині допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «Трансстроймеханізація», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», поданих для участі у закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-15-04 Первомайськ-Новоукраїнка на ділянці км 43+590 - км 63+712 (окремими ділянками) (UA-2020-09-30-002600-с) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2020 10:12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Трансстроймеханізація | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 10:15
|
ТОВ Трансстроймеханізація | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 10:17
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 10:18
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
146 400 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
144 768 294,00
UAH з ПДВ
|
144 768 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
146 300 000,00
UAH з ПДВ
|
146 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
144 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:09
|
Договір 316_21 (ДУ 11).pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:11
|
Договір 316_21 (ДУ 9).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 09:13
|
Договір№316-21(ДУ№8).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:23
|
ДУ №7 договір №316-21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 16:57
|
Договір 316_21 (ДУ №1).pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 16:51
|
Договір 316_21 (Додатки).pdf | укладений |
25 січня 2021 16:50
|
Договір 316_21.pdf | укладений |
25 січня 2021 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 316/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 316/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3 частини 5 статті 41 |
Номер договору про закупівлю: | 316/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 316/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 316/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |