Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, мультимедійного контенту для НУШ.
Очікувана вартість
269 211,00 UAH
UA-2020-09-30-002345-a 451d99c2f129474daf6fdfd7cf8a2109
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380414442302 baranivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414442302
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 11:54
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:21
Очікувана вартість: 269 211,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 692,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Комп’ютерне обладнання, мультимедійного контенту для НУШ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі рахунків та/або видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дня їх підписання. Джерело фінансування – кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти; співфінансування з місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 11:50
Додаток 6.docx
30 вересня 2020 11:50
Додаток 5 до тендерної документації.docx
30 вересня 2020 11:50
Додаток 4 до тендерної документації.docx
30 вересня 2020 11:50
Додаток 3.docx
30 вересня 2020 11:50
Додаток 2.docx
30 вересня 2020 11:50
Додаток 1 до тендерної документації.docx
30 вересня 2020 11:50
Тендерна докум.docx
30 вересня 2020 11:50
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 03 жовтня 2020 00:25
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. За характеристиками, наведеними у додатку. Право на участь у торгах мають всі товари, які відповідають предмету закупівлі, вимогам, вказаним у додатку, та мають характеристики, НЕ НИЖЧЕ зазначених. Відхилення характеристик, від вказаних у додатку, допускається лише в бік покращення.
2. Бажано пакет програмних засобів офісного призначення сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, з наявністю україномовної підтримки від виробника на території України. Термін дії ліцензії необмежений.
Тендер
Дата подання: 03 жовтня 2020 00:25
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 09:15
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Нас задовільнить тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 212 670,00
UAH з ПДВ
212 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 239 999,20
UAH з ПДВ
229 091,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Лібра-Лайн" 254 796,00
UAH з ПДВ
229 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:10
МВС.rar
23 жовтня 2020 17:10
ДПС.rar
23 жовтня 2020 17:09
Довідки від переможця.pdf
23 жовтня 2020 17:09
Довідка.zip
23 жовтня 2020 17:09
Довідка юр..zip
23 жовтня 2020 17:09
банкротство.pdf
15 жовтня 2020 22:28
Електронний підпис
15 жовтня 2020 22:28
01 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:31
Технічна Спецификація.pdf
16 жовтня 2020 11:31
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 11:31
Договір поставки.pdf
16 жовтня 2020 11:31
Довідка Ст17.pdf
16 жовтня 2020 11:31
відгук_16.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 11:31
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 11:31
Витяг 2020.pdf
16 жовтня 2020 11:31
Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ПП "Лібра-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 212 670,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
212 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:50
ду2 до 260.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:45
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:03
ду 1 до 260.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:01
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:03
дог260.pdf укладений
03 листопада 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поставка товару проводиться до 30 листопада 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 212 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 445,00 UAH)