Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Львівська від буд. № 4 до буд. № 80 в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт») (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 742 118,00 UAH
UA-2020-09-30-002165-b 648d7f793ed545c198422c5e5835e0cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:40
Очікувана вартість: 7 742 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,29%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дороги по вул. Львівська від буд. № 4 до буд. № 80 в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт») (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір 38700 грн. форма: банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та пунктів 2, 3 Розділу ІІІ. тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету; Обсяг виконання робіт: 1 роб., перелік та об’єми робіт зазначено детально в Додатку 2 тендерної документації; валютою пропозиції є гривня)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, вул. Львівська від буд. № 4 до буд. № 80 в с. Солонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт (етапів робіт) при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 20:24
Проєкт Договору.doc
30 вересня 2020 20:24
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Некоректна вимога тендерної документації
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:36
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 18:08
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги 5 роділу ТД такої як: -Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення і захоронення твердих побутових відходів. Питання: як Замовник уявляє собі це?Учасник зобов'яаний підписати договір для участі у процедурі закупівлі про розміщення\захоронення відходів..і у разі програшу розривати договір зі спеціалізованим підприємством так як потреба у послугах даного підприємства вже буде відсутня?! Поясніть будь ласка доречність цієї вимоги. - Довідку з джерелами поставки необхідних будівельних матерілів. Питання: Чітко зрозуміла була б вимога якби Учасник зобов'язаний був вказати основні будівельні матеріали (впринципі що і буде вказано у підсумковій відомості ресурсів у поданій кошторисній документації), та як розуміти "Договори поставки " "Листи від постачальників", Договора/листи про поставку будівельних матеріалів "на майбутнє" у разі якщо Учасник буде визнаний переможцем???!!!!!! Дайте роз'яснення будь ласка!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Проекту договору Виконавець зобов’язаний: …… Не допускати накопичення на об’єкті виконання робіт будівельного сміття….. Встановлення вимоги - з метою охорони навколишнього середовища та недопущення вивозу сміття не в зони полігонів (про що свідчать непоодинокі випадки, які призвели до несанкціонованого вивозу будівельного сміття на території ОТГ).
Для підтвердження якості наданих будівельних матеріалів Учасник надає довідку за встановленою формою, відповідно до пункту 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, де вказує усі матеріали відповідно до Додатку 2. На підтвердження інформації наданої у вищенаведеній довідці учасник повинен надати діючі договори поставки із переліком товару, що заявлений до поставки або інші підтверджуючі документи (листи від постачальників про поставку товару (вказати перелік)). Замовник дає вибір учасникам для підтвердження відповідної вимоги не тільки договори, а й інші документи, як листи від постачальників про поставку таких матеріалів (на вибір учасника).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" 7 475 100,00
UAH з ПДВ
6 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Новобудпроект 7 192 207,40
UAH з ПДВ
6 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:00
ДОВІДКА МВС.rar
10 листопада 2020 13:00
ДОВІДКА ДФС.rar
09 листопада 2020 12:37
Електронний підпис
15 жовтня 2020 20:48
Електронний підпис
15 жовтня 2020 20:48
5. Кошториси.rar
15 жовтня 2020 20:48
5. проект договору.rar
15 жовтня 2020 20:48
3.Субпідряник.rar
15 жовтня 2020 20:48
2.повноваження.rar
15 жовтня 2020 20:48
1.Банківська гарантія.rar
15 жовтня 2020 20:48
2. працівники.rar
15 жовтня 2020 20:48
1. обладнання.rar

Публічні документи

15 жовтня 2020 21:47
Електронний підпис
15 жовтня 2020 21:45
Квитанція.rtf
15 жовтня 2020 21:45
Лiцензiя_копия.pdf
15 жовтня 2020 21:45
G1020-4619-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 21:37
торгівля людьми.pdf
15 жовтня 2020 21:36
тех завд.pdf
15 жовтня 2020 21:36
тендерна пропоз.pdf
15 жовтня 2020 21:36
субпідр.pdf
15 жовтня 2020 21:36
співпраці.pdf
15 жовтня 2020 21:36
спец дозвід.pdf
15 жовтня 2020 21:36
реквізити.pdf
15 жовтня 2020 21:36
поясненя.pdf
15 жовтня 2020 21:36
персональні дані.pdf
15 жовтня 2020 21:36
основні.pdf
15 жовтня 2020 21:36
мтб.pdf
15 жовтня 2020 21:36
умови праці.pdf
15 жовтня 2020 21:36
угода пронект.pdf
15 жовтня 2020 21:36
матеріали.pdf
15 жовтня 2020 21:36
матеріали довідка.pdf
15 жовтня 2020 21:36
ТПВ.pdf
15 жовтня 2020 21:36
лист-гарантія.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Календарний графік.pdf
15 жовтня 2020 21:36
згода дог.pdf
15 жовтня 2020 21:36
довкілля.pdf
15 жовтня 2020 21:36
джерела поставки.pdf
15 жовтня 2020 21:36
гпоантійнв.pdf
15 жовтня 2020 21:36
буд мат.pdf
15 жовтня 2020 21:36
дц 2.pdf
15 жовтня 2020 21:36
дц 1_2.pdf
15 жовтня 2020 21:36
дц 1.1.pdf
15 жовтня 2020 21:36
договірна.pdf
15 жовтня 2020 21:36
сертифікати-1-2.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Про відкриття рахунку.pdf
15 жовтня 2020 21:36
угода _ зміна_ дц.pdf
15 жовтня 2020 21:36
прац.pdf
15 жовтня 2020 21:36
IMG_0003.pdf
15 жовтня 2020 21:36
накази новобуд.pdf
15 жовтня 2020 21:36
досвід довідка.pdf
15 жовтня 2020 21:36
відгук новобуд.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Ясниський.pdf
15 жовтня 2020 21:36
акти.pdf
15 жовтня 2020 21:36
ТУЯ.pdf
15 жовтня 2020 21:36
рах.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Стандартпарк.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Спецбудсервіс.pdf
15 жовтня 2020 21:36
техп. бульдозер.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Рієстра.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Дробняк.pdf
15 жовтня 2020 21:36
тех пасп коток.pdf
15 жовтня 2020 21:36
тех крук.pdf
15 жовтня 2020 21:36
мтб.pdf
15 жовтня 2020 21:36
крук.pdf
15 жовтня 2020 21:36
згода крук.pdf
15 жовтня 2020 21:36
згода крук О.М.ю.pdf
15 жовтня 2020 21:36
згода екскаватор.pdf
15 жовтня 2020 21:36
екскаватор.pdf
15 жовтня 2020 21:36
довідка дпс.pdf
15 жовтня 2020 21:36
статут.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Свідоцтво 2 ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 21:36
протокол зас но.pdf
15 жовтня 2020 21:36
паспорт.pdf
15 жовтня 2020 21:36
Наказ_протокол.pdf
15 жовтня 2020 21:36
ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 21:36
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"

ПП Новобудпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
Переможець 6 350 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
6 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 10:56
IMG_0002.pdf укладений
20 листопада 2020 10:51
IMG_0001.pdf укладений
20 листопада 2020 10:51
IMG_0003.pdf укладений
20 листопада 2020 10:50