Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт дороги по вул. Львівська від буд. № 4 до буд. № 80 в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт») (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 742 118,00 UAH
UA-2020-09-30-002165-b ● 648d7f793ed545c198422c5e5835e0cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Солонківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Гловачевський Назар Романович +380322271695 Solonkarada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 20:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 7 742 118,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,29% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дороги по вул. Львівська від буд. № 4 до буд. № 80 в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт») (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір 38700 грн. форма: банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та пунктів 2, 3 Розділу ІІІ. тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету; Обсяг виконання робіт: 1 роб., перелік та об’єми робіт зазначено детально в Додатку 2 тендерної документації; валютою пропозиції є гривня)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, вул. Львівська від буд. № 4 до буд. № 80 в с. Солонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт (етапів робіт) при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 20:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 20:24 |
Проєкт Договору.doc | |
30 вересня 2020 20:24 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Некоректна вимога тендерної документації
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:36
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 18:08
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги 5 роділу ТД такої як:
-Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення і захоронення твердих побутових відходів.
Питання: як Замовник уявляє собі це?Учасник зобов'яаний підписати договір для участі у процедурі закупівлі про розміщення\захоронення відходів..і у разі програшу розривати договір зі спеціалізованим підприємством так як потреба у послугах даного підприємства вже буде відсутня?! Поясніть будь ласка доречність цієї вимоги.
- Довідку з джерелами поставки необхідних будівельних матерілів.
Питання: Чітко зрозуміла була б вимога якби Учасник зобов'язаний був вказати основні будівельні матеріали (впринципі що і буде вказано у підсумковій відомості ресурсів у поданій кошторисній документації), та як розуміти "Договори поставки " "Листи від постачальників", Договора/листи про поставку будівельних матеріалів "на майбутнє" у разі якщо Учасник буде визнаний переможцем???!!!!!!
Дайте роз'яснення будь ласка!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Проекту договору Виконавець зобов’язаний: …… Не допускати накопичення на об’єкті виконання робіт будівельного сміття….. Встановлення вимоги - з метою охорони навколишнього середовища та недопущення вивозу сміття не в зони полігонів (про що свідчать непоодинокі випадки, які призвели до несанкціонованого вивозу будівельного сміття на території ОТГ).
Для підтвердження якості наданих будівельних матеріалів Учасник надає довідку за встановленою формою, відповідно до пункту 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, де вказує усі матеріали відповідно до Додатку 2. На підтвердження інформації наданої у вищенаведеній довідці учасник повинен надати діючі договори поставки із переліком товару, що заявлений до поставки або інші підтверджуючі документи (листи від постачальників про поставку товару (вказати перелік)). Замовник дає вибір учасникам для підтвердження відповідної вимоги не тільки договори, а й інші документи, як листи від постачальників про поставку таких матеріалів (на вибір учасника).
Для підтвердження якості наданих будівельних матеріалів Учасник надає довідку за встановленою формою, відповідно до пункту 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, де вказує усі матеріали відповідно до Додатку 2. На підтвердження інформації наданої у вищенаведеній довідці учасник повинен надати діючі договори поставки із переліком товару, що заявлений до поставки або інші підтверджуючі документи (листи від постачальників про поставку товару (вказати перелік)). Замовник дає вибір учасникам для підтвердження відповідної вимоги не тільки договори, а й інші документи, як листи від постачальників про поставку таких матеріалів (на вибір учасника).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" |
7 475 100,00
UAH з ПДВ
|
6 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Новобудпроект |
7 192 207,40
UAH з ПДВ
|
6 699 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" #38992487 |
Переможець |
6 350 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 10:56
|
IMG_0002.pdf | укладений |
20 листопада 2020 10:51
|
IMG_0001.pdf | укладений |
20 листопада 2020 10:51
|
IMG_0003.pdf | укладений |
20 листопада 2020 10:50
|