Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)
Очікувана вартість
4 757 915,00 UAH
UA-2020-09-30-002165-a bddb9bf3f6fa4c91b74ad41d08d6a158
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кусік

+380678629923 lyubnvkbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОЛЮБОМИРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26406411
Місцезнаходження: 35321, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Нова Любомирка, вул. Стуса, буд. 2
Контактна особа: Світлана Кусік
+380678629923
lyubnvkbuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:59
Очікувана вартість: 4 757 915,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 579,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, Категорія замовника - пункт 3 частина 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35321, Україна, Рівненська область, с.Нова Любомирка, вул.Стуса,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 5.3. Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. цього Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 16:00
Зміни 08.10.2020.doc
08 жовтня 2020 16:00
ТД -Новолюбомирка Зміни.doc
30 вересня 2020 11:36
Проект договору.docx
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ИВР.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ДФ_2-1-2.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1_СД_ДФ_2-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ДФ_7-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ЛС1_2-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1_СД_ОПРОС_7-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ЛС1_7-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ЛС1_2-1-2.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ОПРОС_2-1.rtf
08 жовтня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 16:00
Зміни 08.10.2020.doc
08 жовтня 2020 16:00
ТД -Новолюбомирка Зміни.doc
30 вересня 2020 11:36
ТД_по_кап.рем._-Новолюбомирка.doc
30 вересня 2020 11:36
Проект договору.docx
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ИВР.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ДФ_2-1-2.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1_СД_ДФ_2-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ДФ_7-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ЛС1_2-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1_СД_ОПРОС_7-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ЛС1_7-1-1.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ЛС1_2-1-2.rtf
30 вересня 2020 11:36
Додаток 5.1 СД_ОПРОС_2-1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання по технічному завданню
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:27
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:02
Добрий день. За використання води та електроенергії для ремонтних робіт хто несе витрати на обєкті замовник чи підрядник ?
Відповідь: Добрий день. дякуємо за запитання. За використання води та електроенергії для ремонтних робіт несе витрати на обєкті підрядник
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:51
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:16
Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення та внести зміни до Тендерної документації. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції  інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 розділу ІІІ цієї документації; 6.4. Договірна ціна складається Учасником відповідно до ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, на основі технічної специфікації (Додаток 4 до цієї тендерної документації), а додаток 4 до тендерної документації це – Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатки вказані в п. 1. Розділу ІІІ не відповідають ТД: 1. Тендерною пропозицією згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації; Додаток 4 до цієї ТД це Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2. Інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (ію) – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; Додаток 1 до цієї ТД це ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 3. Інформацією щодо відсутності/наявності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; Додаток 2 до цієї ТД це Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 6. Підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно пункту 6 Розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації. Про пункт 6 розділу 3 згадувалось вище по тексту Додаток 3 до цієї ТД це Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 8. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); п. 7 розділу ІІІ цієї ТД - Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам Також по тексту п. 1 розділу ІІІ: Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Додаток 2 до цієї ТД це Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Прошу внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до зазначених додатків. Складається враження що тендерна документація складена із двох різних, тому і не відповідають додатки до тексту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. дякуємо за запитання. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:54
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:10
Замовник вимагає: - позитивний відгук (датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість наданих послуг, номеру та суми договору, своєчасність надання послуг, найменування та кількість поставлених послуг згідно договору. По тексту зрозуміло, що відгук від замовників надається після оголошення про дану закупівлю. Це призводить до дискримінації учасників торгів. Відгук про виконання договору надається замовником у довільній формі і учасник не може вимагати від нього форми, яка вказана в даній тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. дякуємо за запитання. Вами не доведено та не обгрунтовано в чому саме полягають дискримінаціїні вимоги тендерної документації в цій частині.
питання про гарант лист
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:20
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:11
Добрий день. Якого плану має буди підтвердження того, що пропоновані роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відвовідають вимогам, уснановленим у тендерній документації?
Відповідь: Добрий день. дякуємо за запитання. якщо тендерною документацією не вимагається надання чіткого переліку документів, інформація підтверджується у довільній формі
запитання по технічному завданню
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:44
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:14
Розясніть, якою розцінкою в кошторисі враховано навантаження грунту в кількості 980 тонн для подальшого його перевезення ?
Відповідь: Добрий день. дякуємо за запитання. Учасник тендеру має включити це у свою тендерну пропозицію.
технічне завдання
Дата подання: 05 жовтня 2020 20:29
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:15
В Вашому технічному завданні в додатках 5.1 СД_ЛС1_2-1-1; 5.1 СД_ЛС1_7-1-1; 5.1 СД_ЛС1_2-1-2; існує інформація для створення підсумкової відомості ресурсів Тому додаток 5.1 СД_ИВР «Підсумкова відомість ресурсів» не дає можливості створення індивідуальної договірної ціни для кожного учасника. Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення та внести зміни до Тендерної документації, а саме вилучити зайвий додаток.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. дякуємо за запитання. наразі вилучення документів не є технічно можливим а лише їх заміна
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-30-002165-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ", Код ЄДРПОУ:39053746
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-30-002165-a
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ» (далі – ТОВ «БК «Случ») є Учасником у відкритих торгах UA-2020-09-30-002165-a щодо закупівлі «Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)».
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 4 від 23.10.2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів за цим предметом закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ».
У змісті протоколу зазначено, що секретар тендерного комітету, після детального розгляду документації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначила, що тендерна ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відповідає умовам, визначеним у тендерній документації Замовника, затвердженій протоколом тендерного комітету.
ТОВ «БК «Случ» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:

1. Відповідно до п.4.4 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації з даного предмету закупівлі зазначено: «Строк виконання робіт: протягом 2020-2021 років. Про змогу виконати роботи у зазначений строк надається гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відсутній гарантійний лист вищенаведеного змісту, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» надали лише лист № 38 від 12.10.2020 зі змісту, якого Учасник повідомляє про те, що контроль за дотримання заходів політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель покладено на директора ТОВ «Альтера Буд Інвест» - Климчука Миколу Ігоровича. Проте, в порушення вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції цього Учасника відсутній наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.
3. Відповідно до п.3 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду з проектом договору із зазначенням, що ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним, засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (у разі використання), а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки (у разі використання) Проект договору, заповнений зі сторони Учасника (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 8 до цієї тендерної Документації».
У Додатку 8 до Тендерної документації наведено проект договору, відповідно до якого містяться вільні до заповнення поля в преамбулі договору та Розділі 13 реквізити сторін. Учасник у складі тендерної пропозиції, всупереч вимог Тендерної документації, надав проект договору не заповнений в частині найменування Учасника, уповноваженої особи на підпис договору та реквізитів Учасника.

4. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати «позитивний відгук (датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість наданих послуг, номеру та суми договору, своєчасність надання послуг, найменування та кількість поставлених послуг згідно договору.».
Учасник у складі тендерної пропозиції надав відповідну інформацію про виконання двох аналогічних договорів та надав скан-копії відгуків від замовників за такими договорами, при цьому, надані відгуки не відповідають вимогам Тендерної документації, в частині відсутності в них інформації щодо суми виконаних договорів.
Отже, у тендерній пропозиції Учасника містяться невідповідності та Замовник був зобов’язаний надати Учаснику строк для усунення таких невідповідностей, проте такі дії, всупереч вимог ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не були здійсненні.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі викладеного, просимо надати відповідь на звернення ТОВ «БК «Случ», вказавши інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», з наступним завантаженням до відповіді скан-копій документів ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», а саме:
- гарантійний лист від учасника про змогу виконати роботи у зазначений Тендерною документацією строк;
- наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель;
- проект договору, заповнений зі сторони Учасника (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 8 до тендерної Документації;
- позитивні відгуки від замовників щодо аналогічних договорів з інформацією про суми таких договорів.

При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ «БК «Случ» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування незаконного рішення про визначення переможця процедури закупівлі та перейти до розгляду тендерних пропозицій наступних з числа найбільш економічно вигідних.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 листопада 2020 17:07
Причина: технічна причина
Номер вимоги: UA-2020-09-30-002165-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ", Код ЄДРПОУ:39053746
Дата подання: 02 листопада 2020 17:12
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-30-002165-a
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ» (далі – ТОВ «БК «Случ») є Учасником у відкритих торгах UA-2020-09-30-002165-a щодо закупівлі «Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)».
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 4 від 23.10.2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів за цим предметом закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ».
У змісті протоколу зазначено, що секретар тендерного комітету, після детального розгляду документації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначила, що тендерна ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відповідає умовам, визначеним у тендерній документації Замовника, затвердженій протоколом тендерного комітету.
ТОВ «БК «Случ» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:

1. Відповідно до п.4.4 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації з даного предмету закупівлі зазначено: «Строк виконання робіт: протягом 2020-2021 років. Про змогу виконати роботи у зазначений строк надається гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відсутній гарантійний лист вищенаведеного змісту, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» надали лише лист № 38 від 12.10.2020 зі змісту, якого Учасник повідомляє про те, що контроль за дотримання заходів політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель покладено на директора ТОВ «Альтера Буд Інвест» - Климчука Миколу Ігоровича. Проте, в порушення вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції цього Учасника відсутній наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.

3. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати «позитивний відгук (датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість наданих послуг, номеру та суми договору, своєчасність надання послуг, найменування та кількість поставлених послуг згідно договору.».
Учасник у складі тендерної пропозиції надав відповідну інформацію про виконання двох аналогічних договорів та надав скан-копії відгуків від замовників за такими договорами, при цьому, надані відгуки не відповідають вимогам Тендерної документації, в частині відсутності в них інформації щодо суми виконаних договорів.
Отже, у тендерній пропозиції Учасника містяться невідповідності та Замовник був зобов’язаний надати Учаснику строк для усунення таких невідповідностей, проте такі дії, всупереч вимог ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не були здійсненні.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі викладеного, просимо надати відповідь на звернення ТОВ «БК «Случ», вказавши інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», з наступним завантаженням до відповіді скан-копій документів ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», а саме:
- гарантійний лист від учасника про змогу виконати роботи у зазначений Тендерною документацією строк;
- наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель;
- позитивні відгуки від замовників щодо аналогічних договорів з інформацією про суми таких договорів.

При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ «БК «Случ» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування незаконного рішення про визначення переможця процедури закупівлі та перейти до розгляду тендерних пропозицій наступних з числа найбільш економічно вигідних.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 16:45
Вимогу задоволено, рішенням тендерноо комітету від 04.11.2020 року.

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 17:12
вимога.pdf

Документи

04 листопада 2020 16:45
Image041120142029.pdf
04 листопада 2020 16:45
Image041120142017.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 16:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" 3 699 996,00
UAH з ПДВ
3 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 3 879 996,00
UAH з ПДВ
3 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕБЕЛС" 3 898 452,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАЛСПЕЦБУД" 3 998 275,20
UAH з ПДВ
3 556 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РІВНЕСПЕЦБУД" 3 983 429,02
UAH з ПДВ
3 983 429,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 4 198 998,00
UAH з ПДВ
4 198 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 4 695 182,40
UAH з ПДВ
4 695 182,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 14:56
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:54
Довідка МВС.pdf
02 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
29 жовтня 2020 19:41
Електронний підпис
29 жовтня 2020 19:40
Довідка по 17ст.pdf
24 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:30
ліцензія ст2.pdf
24 жовтня 2020 12:30
ліцензія ст1.pdf
24 жовтня 2020 12:30
договірна ціна.pdf
24 жовтня 2020 12:30
Довідки ДФС і МВС.pdf
15 жовтня 2020 23:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:47
20.imd
15 жовтня 2020 22:38
Електронний підпис
15 жовтня 2020 22:36
протокол ст2.pdf
15 жовтня 2020 22:36
протокол ст1.pdf
15 жовтня 2020 22:36
Паспорт директор.pdf
15 жовтня 2020 22:36
опис.pdf
15 жовтня 2020 22:36
Обладнання.pdf
15 жовтня 2020 22:36
витяг ст4.pdf
15 жовтня 2020 22:36
витяг ст3.pdf
15 жовтня 2020 22:36
витяг ст2.pdf
15 жовтня 2020 22:36
витяг ст1.pdf
15 жовтня 2020 22:36
витяг пдв.pdf
15 жовтня 2020 22:27
Електронний підпис
15 жовтня 2020 22:25
цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 22:25
фін_звіт.pdf
15 жовтня 2020 22:25
техпаспорт.pdf
15 жовтня 2020 22:25
статут.pdf
15 жовтня 2020 22:25
персонал.pdf
15 жовтня 2020 22:25
довідки додаткові.pdf
15 жовтня 2020 22:25
декларація МТБ.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:44
Стаття 17.pdf
15 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:56
Пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 17:56
Розрахунок.zip
15 жовтня 2020 17:56
Накази.pdf
15 жовтня 2020 17:56
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:02
73.imd
15 жовтня 2020 17:02
73.bdcu
15 жовтня 2020 17:02
63503125132594.pdf
15 жовтня 2020 17:02
63503103533444.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Технічна частина.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Статут та витяг.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Працівники та дипломи.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Листи згоди.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Витяг з ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Баланс.pdf
15 жовтня 2020 17:02
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:01
15.imd
15 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:38
1.pdf
15 жовтня 2020 14:29
банкрут.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ФІНЗВІТ 2019.pdf
15 жовтня 2020 14:29
самостіно винонати.pdf
15 жовтня 2020 14:29
печатка.pdf
15 жовтня 2020 14:29
інформація ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 14:29
захист довкілля.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ЄДР корупція.pdf
15 жовтня 2020 14:29
дозвіли, ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 14:29
довідка Про санкції.pdf
15 жовтня 2020 14:29
дитяча праця.pdf
15 жовтня 2020 14:29
вплив на рішення.pdf
15 жовтня 2020 14:29
18.pdf
15 жовтня 2020 14:29
17.pdf
15 жовтня 2020 14:29
16.pdf
15 жовтня 2020 14:29
15.pdf
15 жовтня 2020 14:29
14.pdf
15 жовтня 2020 14:29
13.pdf
15 жовтня 2020 14:29
12.pdf
15 жовтня 2020 14:29
11.pdf
15 жовтня 2020 14:29
10.pdf
15 жовтня 2020 14:29
9.pdf
15 жовтня 2020 14:29
8.pdf
15 жовтня 2020 14:29
7.pdf
15 жовтня 2020 14:29
6.pdf
15 жовтня 2020 14:29
5.pdf
15 жовтня 2020 14:29
4.pdf
15 жовтня 2020 14:29
3.pdf
15 жовтня 2020 14:29
2.pdf
15 жовтня 2020 14:29
проект договору.pdf
15 жовтня 2020 14:29
статут.pdf
15 жовтня 2020 14:29
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 14:29
опис.pdf
15 жовтня 2020 14:29
перелік договорів.pdf
15 жовтня 2020 14:29
КВАСИЛІВ МОЛОДІЖНА 26.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ДОГОВІР ТИННІВСЬКА 82.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ДОГОВІР РІКА.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ДОГОВІР МАКАРОВА 2.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ДОГОВІР КОНОВАЛЬЦЯ 13.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ДОГОВІР КИЇВ.pdf
15 жовтня 2020 14:29
ДОГОВІР Д.ГАЛИЦЬКОГО 4.pdf
15 жовтня 2020 14:29
відгуки.pdf
15 жовтня 2020 14:29
паспорта колисок.pdf
15 жовтня 2020 14:29
працівники.pdf
15 жовтня 2020 14:29
освіта працівники.pdf
15 жовтня 2020 14:29
освіта АУП.pdf
15 жовтня 2020 14:29
тенд проп..pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:34
733.imd
15 жовтня 2020 14:34
Пояснювальна записка.PDF
15 жовтня 2020 14:34
Локальний кошторис 7-1-1.PDF
15 жовтня 2020 14:34
Локальний кошторис 2-1-2.PDF
15 жовтня 2020 14:34
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
15 жовтня 2020 14:34
Кошторисний прибуток.PDF
15 жовтня 2020 14:34
Договірна ціна.PDF
15 жовтня 2020 14:34
6 Ліцензія + додаток.pdf
15 жовтня 2020 14:34
8. Довідка Про санкції.PDF
15 жовтня 2020 14:34
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:59
3.0 Договір.pdf
13 жовтня 2020 15:59
1.0 Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 15:59
4.0 Інформ. про облад..pdf
13 жовтня 2020 15:59
8.0 Кошториси.pdf
13 жовтня 2020 15:59
7.0 Фінансов.спромож..pdf
13 жовтня 2020 15:59
2.0 Кваліфікація.pdf
13 жовтня 2020 15:59
Модель.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "РЕБЕЛС"

ПП "ГАЛСПЕЦБУД"

ПП "РІВНЕСПЕЦБУД"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"
#40379600
Рішення скасоване 3 240 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 09:12
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"
#40379600
Відхилено 3 240 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 16:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 3 249 900,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 16:47

Документи

04 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:33
Image.pdf
04 листопада 2020 16:33
Image041120140113.pdf
04 листопада 2020 16:33
Image041120140131.pdf
04 листопада 2020 16:33
Image041120140151.pdf
04 листопада 2020 09:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
3 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:50
додаток2.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:48
угода4.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:48
додаток3.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:48
угода6.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:48
додаток3 до угоди6.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 17:36
дод.угода (2).pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:28
акт 4-6_merged.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:28
підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:28
довідка про вартість вик.робіт.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:28
розрахунок звв.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:37
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 11:31
додаткова угода.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 09:22
ДУ №2.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:09
ДУ 1.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 14:04
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 13:30
Image191120092817.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092800.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092745.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092731.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092714.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092656.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092638.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image191120092620.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58
Image.pdf укладений
19 листопада 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML