Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання» за кодом ДК 021-2015: 30230000-0 (Запчастини для ремонту комп’ютерної техніки та серверного обладнання).
"Computer equipment" the code DK 021-2015: 30230000-0 (Spare parts for repair of computer equipment and server equipment).
Очікувана вартість
249 966,61 UAH
UA-2020-09-30-002088-b e0be05df71e4403f85c8cb0426860719
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Дятлов Сергій Сергійович
(048) 729-36-19
dss@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Dyatlov Sergiy Sergiyovich
(048) 729-36-19
dss@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 14:24
Очікувана вартість: 249 966,61 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 499,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH
Publication date: 30 вересня 2020 17:52
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 249 967 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
«Комп’ютерне обладнання» за кодом ДК 021-2015: 30230000-0 (Запчастини для ремонту комп’ютерної техніки та серверного обладнання).
"Computer equipment" the code DK 021-2015: 30230000-0 (Spare parts for repair of computer equipment and server equipment).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
Блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Power Supply
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
90 шт.
Накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Drive
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
49 шт.
миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

mouse
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 шт.
клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

keyboard
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
вентилятор охолодження сервера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

server cooling fan
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
вентилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

fan
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт.
батарея резервного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

backup battery
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
13 шт.
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Hard drive
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п′ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 листопада 2020
UA-2020-09-30-002088-be0be05df71e4403f85c8cb0426860719
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 15:49

Документи

02 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 грудня 2020 14:19
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:14
public_doc.pdf
02 грудня 2020 14:14
public_doc.p7s
30 листопада 2020 15:07
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:07
Протокол та наказ.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
Dovidka_20311423350220536206.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
Dovidka_20311423350220536206.pdf
30 листопада 2020 14:57
Протокол та наказ.pdf
30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:06
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:06
Пояснувальна записка.pdf
30 жовтня 2020 15:06
Протокол НР.7Z
30 жовтня 2020 15:06
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 жовтня 2020 15:06
Лист для клієнті1.7z
30 жовтня 2020 15:06
Гарантія 10128-20.7z
30 жовтня 2020 15:06
Витяг із Статут1.7z
30 жовтня 2020 15:06
Банківська ліцензі1.7z
30 жовтня 2020 15:06
Статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: В порушення пп.3.4 п.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасником надана Довідка про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю №002088-b/1 від 29.10.2020 р. без зазначення відомостей щодо наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп.3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати уточнену довідку з зазначенням повноважень на підписання договору про закупівлю, інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 12:27
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:27
ДОВІДКА.pdf
30 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:40
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Щодо захисту довкілля.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Протокол НР.7Z
30 жовтня 2020 17:40
ОПИС до Статуту Копія.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 жовтня 2020 17:40
Лист для клієнті1.7z
30 жовтня 2020 17:40
Довідка код доступу.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Гарантія 10045-20.7z
30 жовтня 2020 17:40
Витяг_Свідоцтво ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Витяг із Статут1.7z
30 жовтня 2020 17:40
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"

ТОВ "ВС Технолоджі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" 243 525,00
UAH
243 525,00
UAH
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 249 900,00
UAH
249 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 14:19
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:14
public_doc.pdf
02 грудня 2020 14:14
public_doc.p7s
30 листопада 2020 15:07
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:07
Протокол та наказ.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
Dovidka_20311423350220536206.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
Dovidka_20311423350220536206.pdf
30 листопада 2020 14:57
Протокол та наказ.pdf
30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:06
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:06
Пояснувальна записка.pdf
30 жовтня 2020 15:06
Протокол НР.7Z
30 жовтня 2020 15:06
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 жовтня 2020 15:06
Лист для клієнті1.7z
30 жовтня 2020 15:06
Гарантія 10128-20.7z
30 жовтня 2020 15:06
Витяг із Статут1.7z
30 жовтня 2020 15:06
Банківська ліцензі1.7z
30 жовтня 2020 15:06
Статут.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 12:27
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:27
ДОВІДКА.pdf
30 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:40
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Щодо захисту довкілля.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Протокол НР.7Z
30 жовтня 2020 17:40
ОПИС до Статуту Копія.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 жовтня 2020 17:40
Лист для клієнті1.7z
30 жовтня 2020 17:40
Довідка код доступу.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Гарантія 10045-20.7z
30 жовтня 2020 17:40
Витяг_Свідоцтво ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 17:40
Витяг із Статут1.7z
30 жовтня 2020 17:40
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"

ТОВ "ВС Технолоджі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
#22473609
Переможець 243 525,00
UAH
25 листопада 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
#22473609
243 525,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:31
2903-В-ОДФ-20.pdf укладений
15 грудня 2020 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 292 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 705,00 UAH)