Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2020-09-30-001976-c 49c855bf8de0421bac2b997e2e26ee18
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геник Ярослав

380674557564 kosmachdl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька дільнична лікарня " Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади Косівського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 36879567
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, вул. Степана Бандери, буд.3
Контактна особа: Геник Ярослав
380674557564
kosmachdl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
1.1 З метою підвищення надійності та забезпечення належної експлуатації електроустановок згідно чинних норм та правил, Замовник доручає, а Виконавець бере на себе: технічне обслуговування електротехнічного обладнання (код за ДК 021-2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель), погодженого сторонами у Додатку №1, який є невід'ємною частиною даного Договору.
1.2 Перелік робіт, які входять у технічне обслуговування, визначений на підставі ГКД 34.20.661-2003, які виконуються в терміни, передбачені нормами ПТЕЕС.
1.3 В обслуговування приймається електротехнічне обладнання електроустановки Замовника, що знаходиться в експлуатації, у технічно справному стані. Технічний стан електроустановки визначається представниками Виконавця у присутності представника Замовника і оформляється двохстороннім Актом технічного огляду ( Додаток 1), який є невід'ємною частиною даного договору.
1.4. У разі необхідності заміни пошкодженого (дефектного) обладнання електроустановки Замовника, що вимагає використання матеріалів, необхідних для технічного обслуговування, Замовник повинен оплатити Виконавцю їх вартість згідно погодженого сторонами Кошторису на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Підтвердженням використання даних матеріалів є Акт виконаних робіт, що підписується між Замовником і Виконавцем, за результатами виконаних робіт.
1.5.Проведення капітальних ремонтів та відновлювальних робіт електроустановки Замовника не входить в обсяг робіт, які здійснюються Виконавцем по даному договору. За згодою сторін ця робота може бути виконана по окремому договору, для чого Замовник додатково звертається до Виконавця.
1.6. В разі пошкодження обладнання електроустановки Замовника складається Акт про розслідування причин пошкодження за участю представників Замовника та Виконавця. Якщо буде доведено, що обладнання електроустановки, що обслуговується, було пошкоджено з вини Замовника, то, за згодою сторін, робота по відновленню пошкодженого обладнання може бути виконана Виконавцем по окремому договору. Якщо буде доведено що обладнання , що обслуговується , було пошкоджено з вини Виконавця, то роботи по відновленню даної електроустановки Виконавець виконує за власний рахунок.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Степана Бандери, буд.3, КОСМАЧ, Івано-Франківська область, 78640, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 3.1 Розмір плати за технічне обслуговування становить 1200.00 грн. ( Одна тисяча двісті гривень 00 коп.) в т. ч. ПДВ на один календарний рік. У дану вартість входить виконання всіх необхідних робіт по технічному обслуговуванню обладнання електроустановки Замовника без використання матеріалів, потрібних для технічного обслуговування. 3.2 У разі необхідності заміни дефектних елементів обладнання електроустановки Замовника, використання додаткових матеріалів, необхідних для технічного обслуговування даного об'єкта, Замовник погоджує складений Виконавцем кошторис та оплачує вартість згідно виставленого рахунку. Рахунок підлягає оплаті протягом 5-ти календарних днів з моменту отримання. 3.3. Замовник оплачує Виконавцю за технічне обслуговування згідно Акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5-ти календарних днів з моменту його отримання . 3.4. Протягом терміну дії Договору розмір плати за технічне обслуговування, вказаний в п. 3.1. даного Договору, може змінюватись при зміні заробітної плати виконавців, відповідних відрахувань тощо, але не частіше одного разу на рік. Про зміну вартості технічного обслуговування Виконавець повинен повідомити Замовника письмо згідно нового розрахунку "Калькуляції вартості технічного обслуговування". Протягом 10 календарних днів від отримання від Виконавця нового розрахунку" Калькуляції вартості технічного обслуговування електроустановки" Замовник повинен підписати його та надати Виконавцю. В разі не погодження Замовником розрахунку дія даного Договору припиняється. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МП"ЕКО"
#13646175
Переможець 1 200,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 14:18

Документи

30 вересня 2020 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:37
договір Зарінчук Василь Мих..PDF укладений
30 вересня 2020 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 200,00 UAH)