Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (з поліпшенням) об’єктів спеціального призначення з примикаючими підземними виробками та улаштуванням вентиляційних кіосків на дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції «Контрактова площа» до станції «Либідська» в м. Києві, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
26 807 817,60 UAH
UA-2020-09-30-001615-b 1877adf9acb24001bc9950df841a3bbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

380442385892 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
380442385892
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:30
Очікувана вартість: 26 807 817,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно з тендерною документацією.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (з поліпшенням) об’єктів спеціального призначення з примикаючими підземними виробками та улаштуванням вентиляційних кіосків на дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції «Контрактова площа» до станції «Либідська» в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за якісно виконані роботи здійснюються поетапно, проміжними платежами - по мірі фактичного виконання робіт - на підставі належним чином оформленого(их) та підписаного(-их) Сторонами Акту(-ів) №КБ-2в та Довідки(-ок) №КБ-3 за відповідним етапом, визначеним календарним планом протягом 10 (десяти) календарних днів з дати його (-їх) підписання Сторонами, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування закупівлі робіт, передбачених Договором Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:36
ТД.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 2.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 3.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 4.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 1.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 5.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 6.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 8.doc
30 вересня 2020 15:36
Додаток 7.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000107 ● 164fb4073495450d8ed6aa8daae4b6d4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2020-09-30-001615-b 30.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд" 26 795 000,60
UAH з ПДВ
26 795 000,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КМ БУД" 26 801 129,18
UAH з ПДВ
26 801 129,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 08:27
Електронний підпис
26 жовтня 2020 08:18
Електронний підпис
26 жовтня 2020 08:16
3.Свідоцтво ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 08:16
1.Статут від 21.11.2018 s.pdf
16 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:47
10492-21 КИЇВМЕТРОБУД p7s.7z
16 жовтня 2020 08:03
7.2.1. Ліцензія.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Київметробуд"

ТОВ "КМ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
Переможець 26 795 000,60
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
26 795 000,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:02
Звіт про виконання договору 568-ДБМ-20.pdf укладений
04 січня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:52
568-ДБМ-20 від 11.11.2020 ПАТ КИЇВМЕТРОБУД.pdf укладений
11 листопада 2020 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 704 487,19
UAH (в тому числі ПДВ 284 081,20 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність затвердженого адресного переліку обєктів капітального ремонту на 2021 рік по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради