Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141604 Комарів-Переспа Львівської області Сокальського району на ділянці км 9+590 – 11+800 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
22 895 460,00 UAH
UA-2020-09-30-000655-b dc0abebf9f424b0d9abf8005bfd0df1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:24
Очікувана вартість: 22 895 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 477,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114477 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. 2. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 114 477,00 (сто чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят сім) гривень 00 копійок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. 3.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141604 Комарів-Переспа Львівської області Сокальського району на ділянці км 9+590 – 11+800 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 11:27
ПД КР Комарів - Переспа.pdf
30 вересня 2020 11:27
ТД КР Комарів Переспів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 19 360 000,00
UAH з ПДВ
18 239 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Рома 20 370 000,00
UAH з ПДВ
18 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 20 790 918,00
UAH з ПДВ
18 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:48
гарантія15102020.rar
15 жовтня 2020 18:20
Технічна частина.rar
15 жовтня 2020 18:20
Пропозиція частина 3.rar
15 жовтня 2020 18:19
Пропозиція частина 2.rar
15 жовтня 2020 18:19
Пропозиція частина 1.rar

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:49
Довідка з МВС
15 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:07
Статут 2020р.pdf
15 жовтня 2020 16:07
Сертифікат ISO 9001.pdf
15 жовтня 2020 16:07
Листи підтвердження.pdf
15 жовтня 2020 16:07
Лист -відгук САД.pdf
15 жовтня 2020 16:07
Лабораторія.pdf
15 жовтня 2020 16:07
КБ-3 .pdf
15 жовтня 2020 16:07
КБ-2 .pdf
15 жовтня 2020 16:06
Дипломи на ІТП.pdf
15 жовтня 2020 16:06
Атестат виробництва.pdf
15 жовтня 2020 16:06
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
15 жовтня 2020 16:06
Dovirenist Davidchuk.zip
15 жовтня 2020 16:06
Bankivska Licenzia.zip
15 жовтня 2020 16:06
170_18_85_114 477.zip

Публічні документи

16 жовтня 2020 08:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:36
Статут 2020.pdf
16 жовтня 2020 08:36
Свідоцтва ТЗ НАРА.pdf
16 жовтня 2020 08:36
ЦПУ-майстер.pdf
16 жовтня 2020 08:36
ЦПУ-інженер з якості.pdf
16 жовтня 2020 08:36
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
16 жовтня 2020 08:36
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2020 08:36
Накази працівники.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Стаття 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Паспорт Карпець М.І..pdf
16 жовтня 2020 08:35
Свідоцтва ТЗ 88.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Сертифікат ISO 9001.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Лист-відгук.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
16 жовтня 2020 08:35
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Лист лабораторія.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Директор повноваження.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Дипломи ІТП.rar
16 жовтня 2020 08:35
Виписка ЄДР.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 08:35
21304-1 ШЛЯХОВИК Т p7s 1.7z
16 жовтня 2020 08:35
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 08:35
Атестат АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ПП Рома

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 18 239 950,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 14:34
ПП Рома
#22357406
Переможець 18 240 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 18:20

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 23.10.2020 року, протокол № 298 1. Перелік виявлених невідповідностей: -в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі вих. № 1274/26 від 14.10.2020р. зазначено інформацію щодо року випуску котка (HAMM HD 90), що не відповідає підтверджуючим документам; - учасником невірно розрахована транспортна схема. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами зокрема: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. - відповідно до підпункту 1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші . Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не по винна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації; - надати транспортну схему в якій правильно вказана відстань перевезення в межах населеного пункту, відстань перевезення поза межами населеного пункту, загальна тривалість транспортування, а також перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. Зазначені показники повинні бути розраховані відповідно до вимог: Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
18 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 13:08
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:59
5 150-11.20.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:56
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 14:32
ДУ 4 150-11.20.PDF зміни до договору
25 травня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 13:00
ДУ 3 150-11.20.PDF зміни до договору
08 квітня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:03
ДУ 2 150-11.20.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 15:59
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 12:25
ДУ 1 150-11.20.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 12:22
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:40
Договір 150-11/20 укладений
16 листопада 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 3.3 Договору в новій редакції та доповнення банкувських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 15 255 042,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 542 507,00 UAH)