Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення стратегічної екологічної оцінки до проекту детального планування території житлового кварталу по вул. Оболонській в м. Ромни Сумської області
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-09-29-009119-a 56bbba3b9a884fa99a7ccdfea74b7dbf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Сичова

+380968494570 buh-mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04057988
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., м.Ромни, бульвар Шевченка,2
Контактна особа: Лариса Сичова
+380968494570
buh-mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 21:55
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:10
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі, зазначена у Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Ціна: 100% (Єдиним критерієм та методикою оцінки пропозицій є ціна, що має питому вагу 100%).
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Інша інформація:
На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток №1 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі;
Додаток №2 – Інша інформація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
Додаток №3 – Проєкт договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення стратегічної екологічної оцінки до проекту детального планування території житлового кварталу по вул. Оболонській в м. Ромни Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, місто, Ромни
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-009119-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СЕМАРГЛ ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:42925123
Дата подання: 30 вересня 2020 12:52
вимога
В тендерній документації Замовник вимагає від учасника підтвердити "Наявність у виконавця (залучених фахівців виконавця) чинного кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища". Це дискримінаційна вимога, адже законодавство України не містить вимоги щодо наявності вищезазначеного фахівця для надання послуг що є предметом даної закупівлі. вимагаємо прибрати цю вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 20:54
Шановний Учаснику, по-перше, слід зауважити, що при розгляді даних вимог, Замовником було враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), передбачено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а отже на підставі чого, Замовником визначено умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Враховуючи вищевикладене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі про надання копії чинного кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища (згідно додатку №1 та №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у закупівлі, оскільки вони можуть залучити такого Співвиконаця чи працівника з відповідним кваліфікаційним сертифікатом за договором - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до Додатку №2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги Додатків оголошення про проведення спрощеної закупівлі, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником спрощеної закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній спрощеній закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням - http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам спрощеної закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі спрощеної закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX).

А отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2020-09-29-009119-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бойко О.Ю., Код ЄДРПОУ:2967308974
Дата подання: 03 жовтня 2020 13:39
Щодо уточнення юридичного статусу результату послуги та термінів поставки
Шановний замовник!

а) Предметом даної закупівлі є Послуги з виготовлення стратегічної екологічної оцінки до проекту детального планування території житлового кварталу по вул. Оболонській в м. Ромни Сумської області (розробка розділу «Стратегічна екологічна оцінка» документу державного планування -Проекту детального планування території житлового кварталу по вул. Оболонській в м.Ромни Сумської області), про що вказано в п. 1.1. проекту Договору (Додаток 3).

б) Згідно інформації про процедуру закупівлі кінцевим строком подання пропозицій вказано 8 жовтня 2020 року, а дата проведення редукціону наразі не визначена.
Стаття 29 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає розгляд замовником найбільш економічно вигідної пропозиції протягом 5 робочих днів.
Стаття 33 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

в) Враховуючи зазначені дати закупівлі та вимоги законодавства, підписання договору про закупівлю послуг між замовником та переможцем тендеру (Додаток 3) передбачається не раніше 25 жовтня 2020 року.

г) В той же час в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, а саме 15 листопада 2020 року.
д) За таких умов термін виконання договору (Додаток 3) має становити 20 днів.

е) Згідно п. 4.3.2. проекту Договору, Виконавець зобов'язується надати Замовнику в повному обсязі належним чином оформлену документацію , оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно п.10.1. проекту Договору, виконані Роботи, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним
документам та Договору.
Згідно п.16.3. проекту Договору, у випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

є) Згідно ст. 11 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" (Далі - ЗУ "Про СЕО"), "У складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої цієї статті."
Зазначимо, що законодавством України не передбачено документу "розділ «Стратегічна екологічна оцінка»", який вказано в п. 1.1. проекту Договору (Додаток 3)

ж) Згідно ст. 9 ЗУ "Про СЕО", "Етапами стратегічної екологічної оцінки є:
визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки;
складання звіту про стратегічну екологічну оцінку;
проведення громадського обговорення та консультацій у порядку, передбаченому статтями 12 та 13 цього Закону, транскордонних консультацій у порядку, передбаченому статтею 14 цього Закону;
врахування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій;
інформування про затвердження документа державного планування;
моніторинг наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення."

з) Згідно ст. 10 ЗУ "Про СЕО", "Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюється замовником і не може становити менш як 15 днів з дня її оприлюднення."
Згідно ст. 12 ЗУ "Про СЕО", Строк громадського обговорення встановлюється замовником і не може становити менш як 30 днів з дня оприлюднення повідомлення, передбаченого частиною четвертою цієї статті.
Отже мінімальний термін процедури стратегічної екологічної оцінки (СЕО) не може бути меншим за 45 днів, без врахування терміну на складання заяви про обсяг СЕО, якісної розробки звіту про СЕО (розділ "Охорона навколишнього природного середовища", згідно ст 11 ЗУ "Про СЕО"), виправданого часу, потрібного на документообіг.
Цим термінам суперечить вимога строків поставки послуги - 15 листопада 2020 року що, як було сказано вище, залишає для розробника не більше 20 днів на виконання послуги. Тобто така послуга є завідомо невиконуваною в межах законодавства України.

Враховуючи зазначене, просимо:
1) Надати роз'яснення щодо змісту та юридичного статусу документу, визначеного закупівлею, із зазначенням назви що відповідає законодавству а також нормативних актів, згідно яких мають бути виконані послуги;
2) Якщо предметом закупівлі є послуги, що мають бути виконані згідно Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку", просимо виправити порушення в частині встановлення строку поставки товарів, виконання робіт, та встановити його таким, що відповідатиме чинному законодавству та забезпечить якісне виконання послуг та документооборот між суб'єктами стратегічної екологічної оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 12:59
Пояснюємо, що якщо необхідно буде продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, то такі зміни можливі, враховуючи п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНОВСЬКА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 17 900,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко О.Ю. 15 800,00
UAH з ПДВ
14 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 24 990,00
UAH з ПДВ
24 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 19:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:15
паспорт Маліновської.pdf
07 жовтня 2020 19:15
код Маліновської.pdf
07 жовтня 2020 19:15
додаток 3 Маліновської.pdf
07 жовтня 2020 19:15
Диплом Маліновської.pdf
07 жовтня 2020 19:15
Відгуки Маліновської.pdf
07 жовтня 2020 19:15
витяг Маліновської.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:29
!sertif_proekt.pdf
07 жовтня 2020 16:29
Гар_лист_Оболонська - 4.pdf
07 жовтня 2020 16:29
Гар_лист_Оболонська - 3.pdf
07 жовтня 2020 16:29
Гар_лист_Оболонська - 2.pdf
07 жовтня 2020 16:29
Гар_лист_Оболонська - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНОВСЬКА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

ФОП Бойко О.Ю.

ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНОВСЬКА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3147605481
Відхилено 14 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2020 00:05
ФОП Бойко О.Ю.
#2967308974
Переможець 14 990,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2020 00:19

Документи

17 жовтня 2020 00:05
Електронний підпис

Документи

17 жовтня 2020 00:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2020 00:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко О.Ю.
#2967308974
14 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2020 00:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:32
Лист.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:06
Дод Уг 1.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:32
Договір-1_04-11-2020.zip укладений
06 листопада 2020 02:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2020 10:45
14 990,00 UAH UA628201720344240020000026696
Виконком Роменської міськради
UA243057500000026004053514532
ФОП Бойко О.Ю.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи лист Виконавця за Вих. № 01_12_91 від 02 грудня 2020 р., фактичні терміни закінчення процедури визначення обсягу СЕО, вимоги ст. 12 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку”, а також вплив карантинних обмежень та запланованого "локдауну", пов’язаних із епідемією COVID-19, Сторони узгодили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк надання послуг у зв'язку з виникненням документально підтверджених вищезазначених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, та відповідно прийшли спільної згоди викласти пункт 18.1 Договору в новій редакції, а саме: "18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін,реєстрації у Замовника та діє до 30 січня 2021 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання Сторонами".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 30 січня 2021
Сума оплати за договором: 14 990,00
UAH