Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.))
Очікувана вартість
79 882,75 UAH
UA-2020-09-29-008561-a af037d043f06445293bc81b6c27ccf67
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна Біла

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Юлія Миколаївна Біла
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:12
Очікувана вартість: 79 882,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, керівник групи господарського та централізованого обслуговування Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, голова тендерного комітету, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.) – 50 шт.; Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.) – 25 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.11.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 79 882,75 грн. (сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 75 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,82 грн. (сімсот дев’яносто вісім грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» жовтня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 17:38
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Шафи).doc
29 вересня 2020 17:38
ТД_ДОДАТОК_5.doc
29 вересня 2020 17:38
ТД_ДОДАТОК_4.docx
29 вересня 2020 17:38
ТД_ДОДАТОК_3.doc
29 вересня 2020 17:38
ТД_ДОДАТОК_2_.doc
29 вересня 2020 17:38
ТД_ДОДАТОК_1.doc
29 вересня 2020 17:38
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 68 000,00
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРЕНД ЮА" 77 700,00
UAH з ПДВ
77 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис
14 жовтня 2020 18:53
2. Технічна частина.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис
14 жовтня 2020 11:24
37.6 Квитанція 2.pdf
14 жовтня 2020 11:24
37.6 Баланс.pdf
14 жовтня 2020 11:24
37.5 Штатний розпис.pdf
14 жовтня 2020 11:24
37.4Статут (Завірений).pdf
14 жовтня 2020 11:24
37.1 Витяг з ЄДР 2020.pdf.pdf
14 жовтня 2020 11:24
37. Уставні документи.pdf
14 жовтня 2020 11:24
4. Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 11:24
2. Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 11:24
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "ФРЕНД ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2453801919
Відхилено 68 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:17
ТОВ "ФРЕНД ЮА"
#42964204
Відхилено 77 700,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:19

Документи

16 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:15
протокол 203.pdf

Документи

16 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:18
протокол 204.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 жовтня 2020 15:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі