Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та обслуговування системи вентиляції «ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-09-29-008171-a db8f6d691e3847689915bff604555494
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 13:54
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та обслуговування системи вентиляції «ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, Київ, Згідно умов тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 16:51
Перелік змін.docx
12 жовтня 2020 16:51
ТД прочистка вентиляції зі змінами.docx
13 жовтня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 16:51
Перелік змін.docx
12 жовтня 2020 16:51
ТД прочистка вентиляції зі змінами.docx
29 вересня 2020 16:53
ТД прочистка вентиляції.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрбіоекологія" 597 386,00
UAH з ПДВ
597 386,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 648 195,60
UAH з ПДВ
648 195,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛІСТ" 649 780,00
UAH з ПДВ
649 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 12:58
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:58
Dovidka_20279488210930743749.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:58
Dovidka_20279488210930743749.pdf
30 жовтня 2020 12:58
Відповідність ст 17_2.pdf
30 жовтня 2020 12:58
Відповідність ст 17_1.pdf
16 жовтня 2020 18:06
Електронний підпис
16 жовтня 2020 18:05
9. Кошторис.pdf
16 жовтня 2020 18:05
8. Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 18:05
6. Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 18:05
262.imd
16 жовтня 2020 18:05
22. Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 18:05
21. Cтатут.pdf
16 жовтня 2020 18:05
2. Технічне завдання.pdf
16 жовтня 2020 18:05
16.Дозвіл.pdf
16 жовтня 2020 18:05
16.Декларація.pdf
16 жовтня 2020 18:05
15. Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 18:05
13. Фін звіт.pdf
16 жовтня 2020 18:05
13. Фін звіт за 06.2020 р.pdf
16 жовтня 2020 18:05
1. Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:05
Уставні документи.zip
19 жовтня 2020 11:05
Трудові відносини.pdf
19 жовтня 2020 11:05
тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 11:05
Посвідчення.pdf
19 жовтня 2020 11:05
лист-ознайомлення.pdf
19 жовтня 2020 11:05
лист щодо довкілля.pdf
19 жовтня 2020 11:05
інформаційний лист.pdf
19 жовтня 2020 11:05
довідка щодо тз.pdf
19 жовтня 2020 11:05
довідка щодо ст 17.pdf
19 жовтня 2020 11:05
довідка щодо ліцензії.pdf
19 жовтня 2020 11:05
довідка про штат.pdf
19 жовтня 2020 11:05
довідка про обладення.pdf
19 жовтня 2020 11:05
гарантійний лист 1.pdf
19 жовтня 2020 11:05
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрбіоекологія"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛІСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
Відхилено 597 386,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 17:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 11:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець 648 195,60
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Затверджено рішенням тендерного комітету Протокол № 648 р. від 26.10.2020 голова тендерного комітету __________________ А.Ю. Якименко Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з ремонту та обслуговування системи вентиляції «ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання», Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-008171-а Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: товариство з ТОВ «Укрбіоекологія» код ЄДРПОУ 34617039 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Укрбіоекологія", код ЄДРПОУ 34617039 щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з ремонту та обслуговування системи вентиляції «ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання», виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. 1. Відповідно до пункту 2 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 3 до тендерної документації Кваліфікація працівників повинна бути підтверджена: наявністю працівників, зазначених у довідці, посвідчення перевірки знань з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), не менше 3 групи з електробозпеки. - Разом з довідкою надати: - - копії трудових книжок працівників (першої сторінки та сторінки останнього запису про працевлаштування) або документів, що підтверджують трудові відносини таких працівників з учасником. - Крім того, надати сертифікати (посвідчення) на членів комісії підприємства, які пройшли відповідне навчання. Учасник не підтвердив документально наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання Пояснення: - Учасником не надані посвідчення перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), не менше 3 групи з електробозпеки на працівників: Гандзюк С.В., Сулім І.М. та Куц О.Б. - Учасником не надані посвідчення перевірки знань працівниками Іванченко О.В. та Берестовий С.О., які зазначені у довідці про працівників (вих. №04 від 20.10.2020 року) Відповідно до пункту 4 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 3 до тендерної документації наявність фінансової спроможності повинна бути підтверджена для резидентів України: Копією балансу та звіту про фінансові результати за звітний рік, що передує року проведення закупівлі з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.3. Копією балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансовузвітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.4. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 1.1.5. Подана учасниками фінансова звітність має бути підписана відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасник не надав Копію балансу та звіту про фінансові результати за звітний рік, що передує року проведення закупівлі з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. На підставі вищевикладеного, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили запропонувати Учаснику надати наступні інформацію та документи: 1. пропонуємо ТОВ «Укрбіоекологія» надати посвідчення перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), не менше 3 групи з електробозпеки на працівників: Гандзюк С.В., Сулім І.М. та Куц О.Б. 2. пропонуємо ТОВ «Укрбіоекологія» надати посвідчення перевірки знань працівниками Іванченко О.В. та Берестовий С.О., які зазначені у довідці про працівників (вих. №04 від 20.10.2020 року). 3. пропонуємо ТОВ «Укрбіоекологія» надати копію балансу та звіту про фінансові результати за звітний рік, що передує року проведення закупівлі з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та цією тендерною документацією вимагаємо усунути невідповідності в інформації та документах у терміни визначені пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Секретар тендерного комітету М.П. Ілинич

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
648 195,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 09:05
Договір _ 1258.pdf укладений
11 листопада 2020 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 648 195,60
UAH (в тому числі ПДВ 108 032,60 UAH)