Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Кірова 4, с. Пашківка, Макарівського району Київської області
Очікувана вартість
2 237 271,48 UAH
UA-2020-09-29-008136-a f6cbe5fda81b4f9ea7680cdee507cff6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Отримано експертний звіт Державного підприємства «Київоблбудінвест» філія «Київоблбудекспертиза» від 26.08.2020 року № 01-0380-20/ЦБ щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Кірова 4, с. Пашківка, Макарівського району Київської області. Коригування», скориговану проектно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт будівлі Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Кірова 4, с. Пашківка, Макарівського району Київської області. Коригування».
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 50 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт. При виконанні робіт на об’єкті «Капітальний ремонт будівлі Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Кірова 4, с. Пашківка, Макарівського району Київської області. Коригування» були виявлені в проектно-кошторисній документації додаткові роботи та зміни проектних рішень на загальну суму 2 237 271,48 грн.
Слід зазначити, що проектом було скориговано та змінено проектні рішення. Головними відмінностями робочого проєкту з коригування від попереднього проєкту, розробленого ТОВ «ГРУПА «ГАРАНТ» в 2018-2019 роках, є:
-принципово інший підхід до підсилення існуючих фундаментів з метою їх стабілізації (ін'єктування спеціальними геліокомпозитними розчинами стрічкових фундаментів зовнішніх стін по всій довжині в ґрунті замість спроби розширити «подушку» спирання фундаментів тільки в місцях значної руйнації несучих стін, що призвело би до аварійної ситуації);
-відмова від встановлення стабілізуючих тяжів: тяжі встановлюють для стабілізації конструкції будівлі в разі наявності зусиль, що спричиняють розходження несучих конструкцій (в даному випадку зовнішніх стін), або в разі виявлення деформацій, що свідчать про зміщення або нахилення зовнішніх конструкцій назовні. У нашому випадку, такі зусилля та деформації відсутні, про що свідчать також висновки технічного обстеження, де немає жодної згадки про такі деформації;
-відмова від розбирання кладки зовнішніх стін в місцях значної руйнації (було запропоновано в двох місцях) та підсилення металевими каркасами існуючих дверних та віконних прорізів та стін, стабілізація інших тріщин зовнішніх стін металевими пластинами;
- також передбачено, на відміну від попереднього рішення, виведення вентиляційних каналів вище скатної покрівлі: влаштування цегляної кладки, утеплення вище рівня горищного перекриття, декоративне оздоблення вище рівня скатної покрівлі, накриття від опадів;
- утеплення перекриття між підвалом та 1-м поверхом мінераловатним утеплювачем (15 0мм), закріпленим на стелі підвалу
- розроблення нової сучасної системи блискавкозахисту будівлі.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: експертний звіт Державного підприємства «Київоблбудінвест» філія «Київоблбудекспертиза» від 26.08.2020 року № 01-0380-20/ЦБ щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Кірова 4, с. Пашківка, Макарівського району Київської області. Коригування».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 10 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Кірова 4, с. Пашківка, Макарівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08062, Україна, Київська область, с. Пашківка, Макарівського району , вул. Кірова 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

29 вересня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 2 237 271,48
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:56

Документи

29 вересня 2020 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
2 237 271,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:44
Додаткова угода № 1 від 26.11.2020.pdf.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 14:44
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:03
Договір № 162-20_20 від 19.10.2020.PDF укладений
19 жовтня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 162-20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 903 747,10
UAH (в тому числі ПДВ 317 291,18 UAH)