Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«79710000-4 Охоронні послуги (охорона об’єктів Національного Заповідника «Софія Київська»): лот 1 – музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо; лот 2 – музей «Андріївська церква» та територія музею; лот 3 – музей “Кирилівська церква” та територія музею; лот 4 – музей «Золоті Ворота» та територія музею»
Очікувана вартість
680 532,00 UAH
UA-2020-09-29-008116-a ● f3e1d9acaf9d4a689a2877112ed99cf4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний заповідник "Софія Київська" |
Код ЄДРПОУ: | 02498145 |
Місцезнаходження: | 01034, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24 |
Контактна особа: |
Тетяна Рома +0442780217 bpp_sophia@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 680 532,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
30 вересня 2020 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 16:08 |
Тендерна документація.doc |
30 вересня 2020 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2020 16:08 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-008116-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 30 вересня 2020 12:50
Щодо дискримінаційної вимоги Замовника про надання в складі тендерної пропозиції копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг
В Тендерній документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати разом з Довідкою про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником до предмета закупівлі скановані документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та для підтвердження можливості якісного надання послуг та відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надати в складі пропозиції копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг. Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 10:26
Доброго дня, шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу стосовно внесення змін до тендерної документації з приводу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг із забезпечення безпеки повідомляємо, що дане положення, а саме надання Учасником закупівлі для підтвердження можливості якісного надання послуг та відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі пропозиції копії Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг - повністю відповідає чинному законодавству та жодним чином не порушує його норми з наступних підстав. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи той факт, що послуги згідно предмету закупівлі мають проводитися на об'єкті, який має велике національне значення, де одночасно перебуває велика кількість людей (Національний заповідник «Софія Київська» — український історичний і архітектурний заповідник національного значення), Замовник приділяє особливу увагу питанню надання таких послуг якісно та у встановлені терміни. Підтвердження відповідності технічних і якісних характеристик процесу надання послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації є одним із доказів необхідного рівня якості цих послуг. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, що діють в Україні. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є міжнародним та національним стандартом, який у свою чергу затверджений вітчизняним законодавством та покликаний засвідчити спроможність Учасника якісно та відповідально підходити до виконання своїх зобов’язань згідно предмету закупівлі, забезпечити упевненість у тому, що послуги будуть надані відповідно до вимог нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходитимуться під контролем, проблеми негайно усуватимуться, а Учасник постійно вживатиме відповідних заходів з поліпшення якості таких послуг та високих результатів їх надання. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який постійно розвивається. Наявність даного сертифікату в Учасника підтверджує досягнення високого рівня на його підприємстві. Окрім цього, згідно Вашої вимоги наголошуємо про те, що Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на сьогоднішній день в Україні є діючим національним стандартом, прийнятим наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») № 221 від 31.12.2015 - це документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю не тільки щодо виробництва продукції (як Вами було зазначено у вимозі), а й щодо робіт або послуг. Окрім того, при вивченні практики прийнятих рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна чітко побачити, що дана вимога не є дискримінаційною щодо учасників. Для прикладу, декілька рішень Колегії АМКУ, прийнятих за поданими скаргами на вимоги Тендерної документації у процедурах закупівель, що стосується надання в складі пропозицій учасниками як підтвердження кваліфікаційних критеріїв чи технічних характеристик Сертифікатів ISO, у яких вищезазначена умова про надання сертифікату на систему управління якістю ISO не визначена дискримінаційною, а скаржникам відмовлено у задоволені скарг:
- Рішення від 15.09.2020 року №17326 (ідентифікатор UA-2020-08-22-000057-b)
- Рішення від 26.03.2020 року №5802 (ідентифікатор UA-2020-02-24-000809-a)
- Рішення від 18.01.2016 року №52-р/пк-ск (ідентифікатор UA-2019-05-03-001850-a)
- Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз (ідентифікатор UA-2019-11-25-003122-b)
Таким чином, Замовник, в частині вимог до Учасника, що наведені у Тендерній Документації, жодним чином не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та діє виключно у межах чинного законодавства. Дякуємо за звернення!
- Рішення від 15.09.2020 року №17326 (ідентифікатор UA-2020-08-22-000057-b)
- Рішення від 26.03.2020 року №5802 (ідентифікатор UA-2020-02-24-000809-a)
- Рішення від 18.01.2016 року №52-р/пк-ск (ідентифікатор UA-2019-05-03-001850-a)
- Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз (ідентифікатор UA-2019-11-25-003122-b)
Таким чином, Замовник, в частині вимог до Учасника, що наведені у Тендерній Документації, жодним чином не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та діє виключно у межах чинного законодавства. Дякуємо за звернення!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 223 032,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 115,16 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6690 UAH |
Аукціон
Позиції
58.5 л/г
Музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, місто, Володимирська,24
Дата доставки:
01 листопада 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Переможець |
221 782,30
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 12:10
|
Ду-254-СофіяГрош.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:23
|
ДУ-254-СофіяБезГрошей.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2020 11:28
|
254(1).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:27
|
254(7).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:27
|
254(6).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:27
|
254(2).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:27
|
254(8).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:27
|
254(4).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:26
|
254(9).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:26
|
254(5).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:26
|
254(3).jpg | укладений |
31 жовтня 2020 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони досягли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року. 1.2. В зв’язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 01.11.2020р. по 07.01.2021 р. включно.» 1.3. В зв’язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє по 28.02.2021 р., включно. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними». 1.4. В зв'язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 до Договору (Дислокація постів по забезпеченню охоронних послуг об’єктів Національного заповідника «Софія Київська») та викласти його в новій редакції, (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 254 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та у зв’язку з продовженням строку надання послуг до 07.01.2021 р. включно та у зв’язку з продовженням дії Договору до 28 лютого 2021 р. включно в частині розрахунків, Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 25 450.43 грн., (двадцять п’ять тисяч чотириста п'ятдесят гривень «43» копійок) що становить не більше 20% від загальної вартості Договору. 1.1.1. Виходячи з викладеного вище, Сторони домовились внести зміни до п. 3.2. Договору та викласти його у наступній редакції: « 3.2. Загальна ціна (вартість) послуг за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з охорони (Додаток 1 до цього Договору), становить 247 232,73 грн. (двісті сорок сім тисяч двісті тридцять дві гривні «73» копійок) без ПДВ і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів. » 1.1.2. У зв’язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 до Договору «Дислокація постів по забезпеченню охоронних послуг об’єктів Національного заповідника «Софія Київська», виклавши його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №2 (Додаток 1, що є її невід’ємною частиною). 1.2. Замовник і Виконавець дійшли згоди внести зміни до Розділу XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», виклавши банківські реквізити Замовника в наступній редакції: «Р/р UA908201720343150002000010203 Р/р UА098201720343141002200010203 у ДКСУ у м. Києві» 1.3. Ця Додаткова угода №2 набирає чинності з моменту її підписання обома Сторонами. 1.4. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України Сторони встановлюють, що умови цієї Додаткової угоди №2 застосовуються до відносин між ними, які виникли з 30.12.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 254 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |