Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«79710000-4 Охоронні послуги (охорона об’єктів Національного Заповідника «Софія Київська»): лот 1 – музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо; лот 2 – музей «Андріївська церква» та територія музею; лот 3 – музей “Кирилівська церква” та територія музею; лот 4 – музей «Золоті Ворота» та територія музею»
Очікувана вартість
680 532,00 UAH
UA-2020-09-29-008116-a f3e1d9acaf9d4a689a2877112ed99cf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження: 01034, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 13:00
Очікувана вартість: 680 532,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

30 вересня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:08
Тендерна документація.doc
30 вересня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:08
Тендерна документація.doc
29 вересня 2020 16:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-008116-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 30 вересня 2020 12:50
Щодо дискримінаційної вимоги Замовника про надання в складі тендерної пропозиції копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг
В Тендерній документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати разом з Довідкою про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником до предмета закупівлі скановані документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та для підтвердження можливості якісного надання послуг та відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надати в складі пропозиції копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг. Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 10:26
Доброго дня, шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу стосовно внесення змін до тендерної документації з приводу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг із забезпечення безпеки повідомляємо, що дане положення, а саме надання Учасником закупівлі для підтвердження можливості якісного надання послуг та відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі пропозиції копії Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг - повністю відповідає чинному законодавству та жодним чином не порушує його норми з наступних підстав. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи той факт, що послуги згідно предмету закупівлі мають проводитися на об'єкті, який має велике національне значення, де одночасно перебуває велика кількість людей (Національний заповідник «Софія Київська» — український історичний і архітектурний заповідник національного значення), Замовник приділяє особливу увагу питанню надання таких послуг якісно та у встановлені терміни. Підтвердження відповідності технічних і якісних характеристик процесу надання послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації є одним із доказів необхідного рівня якості цих послуг. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, що діють в Україні. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є міжнародним та національним стандартом, який у свою чергу затверджений вітчизняним законодавством та покликаний засвідчити спроможність Учасника якісно та відповідально підходити до виконання своїх зобов’язань згідно предмету закупівлі, забезпечити упевненість у тому, що послуги будуть надані відповідно до вимог нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходитимуться під контролем, проблеми негайно усуватимуться, а Учасник постійно вживатиме відповідних заходів з поліпшення якості таких послуг та високих результатів їх надання. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який постійно розвивається. Наявність даного сертифікату в Учасника підтверджує досягнення високого рівня на його підприємстві. Окрім цього, згідно Вашої вимоги наголошуємо про те, що Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на сьогоднішній день в Україні є діючим національним стандартом, прийнятим наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») № 221 від 31.12.2015 - це документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю не тільки щодо виробництва продукції (як Вами було зазначено у вимозі), а й щодо робіт або послуг. Окрім того, при вивченні практики прийнятих рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна чітко побачити, що дана вимога не є дискримінаційною щодо учасників. Для прикладу, декілька рішень Колегії АМКУ, прийнятих за поданими скаргами на вимоги Тендерної документації у процедурах закупівель, що стосується надання в складі пропозицій учасниками як підтвердження кваліфікаційних критеріїв чи технічних характеристик Сертифікатів ISO, у яких вищезазначена умова про надання сертифікату на систему управління якістю ISO не визначена дискримінаційною, а скаржникам відмовлено у задоволені скарг:
- Рішення від 15.09.2020 року №17326 (ідентифікатор UA-2020-08-22-000057-b)
- Рішення від 26.03.2020 року №5802 (ідентифікатор UA-2020-02-24-000809-a)
- Рішення від 18.01.2016 року №52-р/пк-ск (ідентифікатор UA-2019-05-03-001850-a)
- Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз (ідентифікатор UA-2019-11-25-003122-b)

Таким чином, Замовник, в частині вимог до Учасника, що наведені у Тендерній Документації, жодним чином не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та діє виключно у межах чинного законодавства. Дякуємо за звернення!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 223 032,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 115,16 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6690 UAH

Аукціон

Початок: 16 жовтня 2020 13:37
Закінчення: 16 жовтня 2020 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

58.5 л/г
Музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, Володимирська,24
Дата доставки: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МІСТО 044" 222 852,83
UAH з ПДВ
222 852,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" 223 031,25
UAH з ПДВ
221 782,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:48
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:46
23-відс.субпідрядника.pdf
15 жовтня 2020 11:46
22-ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 11:46
21-витяг з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 11:46
19-персональні дані.pdf
15 жовтня 2020 11:46
18-інші документи.pdf
15 жовтня 2020 11:46
17-аналогічний договір.pdf
15 жовтня 2020 11:46
16-проект договору.pdf
15 жовтня 2020 11:46
15-7-oledata.mso
15 жовтня 2020 11:46
15-6-Лист для клієнті1.7z
15 жовтня 2020 11:46
15-5-Витяг із Статуту.7z
15 жовтня 2020 11:46
15-4-Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 жовтня 2020 11:46
15-3-Протокол НР.7Z
15 жовтня 2020 11:46
15-2-Банківська ліцензі1.7z
15 жовтня 2020 11:46
15-1-Гарантія 9416-20.7z
15 жовтня 2020 11:46
12-ст.17 (2).pdf
15 жовтня 2020 11:46
11-сертифікат ISO 45001-2018.pdf
15 жовтня 2020 11:46
8-відс.судимості .pdf
15 жовтня 2020 11:46
7-ІІІ розряд .pdf
15 жовтня 2020 11:46
6-мед.огляд-дод.8 до п.2.16.pdf
15 жовтня 2020 11:46
3-транспорт реагув..pdf
15 жовтня 2020 11:46
1-тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:36
public_doc (3).pdf
27 жовтня 2020 14:36
public_doc (3).p7s
26 жовтня 2020 18:56
Електронний підпис
26 жовтня 2020 18:55
Ст.17.pdf
26 жовтня 2020 18:43
Оновлена цінова.pdf
26 жовтня 2020 18:42
Довідка1.zip
26 жовтня 2020 18:42
Довідка (4).zip
26 жовтня 2020 18:42
Банкрутство.pdf
26 жовтня 2020 18:42
Dovidka_20286333420500092349.pdf.p7s
26 жовтня 2020 18:42
Dovidka_20286333420500092349.pdf
20 жовтня 2020 18:13
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:12
Оновлена цінова.pdf
15 жовтня 2020 12:56
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:54
Дуб М М ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Карпухін О.М. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Бабійчук О.О ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Вайло П.Г. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Гудзь Р.С. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Журко О.М. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Ільченко В.В ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Комарницький С.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Коморний Р.М. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Красноок В.В. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Кривенко В.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Криницький В.Ю. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Литвиненко В.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Лучко В.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Новохижний В.В. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Палій І.І. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Сабалдаш Ю.В. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:53
АА4463КС.pdf
15 жовтня 2020 12:53
АА4456КС.pdf
15 жовтня 2020 12:53
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Сертифікат ІСО 14001.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Сабалдаш.pdf
15 жовтня 2020 12:52
військомат.pdf
15 жовтня 2020 12:52
фото машин.pdf
15 жовтня 2020 12:52
дозволи УДЦР.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Сертифікат ІСО 45001.pdf
15 жовтня 2020 12:52
посвідчення.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Ільченко.pdf
15 жовтня 2020 12:52
2. Ліцензія_копія.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Кривенко.pdf
15 жовтня 2020 12:52
договір УДЦР.pdf
15 жовтня 2020 12:52
копії актів Алет.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Техпаспорта.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Сертифікат ISO 9001_копія.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Лучко.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Вайло.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Палій.pdf
15 жовтня 2020 12:52
Бабійчук.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Гудзь.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Дуб.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Карпухін.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Опис до статуту.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Болтівець.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Віхров.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Грін.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Журко.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Коморний.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Криницький.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Комарницький.pdf
15 жовтня 2020 12:51
1. Накладні_копії.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Литвиненко.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Новохижний.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Вапник.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Красноок.pdf
15 жовтня 2020 12:51
Новак В.В. док-ти + ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про субпідряд.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про статут.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про платника податку.pdf
15 жовтня 2020 12:50
копія Виятгу ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про санкції.pdf
15 жовтня 2020 12:50
ст.17.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про ліцензію.pdf
15 жовтня 2020 12:50
листи згоди.pdf
15 жовтня 2020 12:50
проект договору.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про бенефіціара.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про захист довкілля.pdf
15 жовтня 2020 12:50
про статус юр.особи.pdf
15 жовтня 2020 12:50
довідка про мат базу.pdf
15 жовтня 2020 12:50
розрахунки.pdf
15 жовтня 2020 12:50
пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 12:50
Довідка з банку.pdf
15 жовтня 2020 12:49
Каскон_завірені.pdf
15 жовтня 2020 12:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:29
Каскон_завірені.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Довідка з банку.pdf
15 жовтня 2020 12:29
фото машин.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Техпаспорта.pdf
15 жовтня 2020 12:29
ст.17.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Сертифікат ІСО 45001.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Сертифікат ІСО 14001.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Сертифікат ISO 9001_копія.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Сабалдаш.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Сабалдаш Ю.В. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
розрахунки.pdf
15 жовтня 2020 12:29
пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 12:29
проект договору.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про субпідряд.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про статут.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про статус юр.особи.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про санкції.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про платника податку.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про ліцензію.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про захист довкілля.pdf
15 жовтня 2020 12:29
про бенефіціара.pdf
15 жовтня 2020 12:29
посвідчення.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Палій.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Палій І.І. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Опис до статуту.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Новохижний.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Новохижний В.В. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Новак В.В. док-ти + ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Лучко.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Лучко В.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Литвиненко.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Литвиненко В.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
листи згоди.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Криницький.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Криницький В.Ю. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Кривенко.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Кривенко В.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Красноок.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Красноок В.В. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
копія Виятгу ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 12:29
копії актів Алет.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Коморний.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Коморний Р.М. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Комарницький.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Комарницький С.А. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Карпухін.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Карпухін О.М. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Ільченко.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Ільченко В.В ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Журко.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Журко О.М. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Дуб.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Дуб М М ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
дозволи УДЦР.pdf
15 жовтня 2020 12:29
договір УДЦР.pdf
15 жовтня 2020 12:29
довідка про мат базу.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Гудзь.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Гудзь Р.С. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Грін.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Віхров.pdf
15 жовтня 2020 12:29
військомат.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Вапник.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Вайло.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Вайло П.Г. ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Болтівець.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Бабійчук.pdf
15 жовтня 2020 12:29
Бабійчук О.О ОП.pdf
15 жовтня 2020 12:29
АА4463КС.pdf
15 жовтня 2020 12:29
АА4456КС.pdf
15 жовтня 2020 12:29
2. Ліцензія_копія.pdf
15 жовтня 2020 12:29
1. Накладні_копії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МІСТО 044"

ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ"
#43198554
Переможець 221 782,30
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ"
#43198554
221 782,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 12:53
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 12:10
Ду-254-СофіяГрош.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:23
ДУ-254-СофіяБезГрошей.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2020 11:28
254(1).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:27
254(7).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:27
254(6).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:27
254(2).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:27
254(8).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:27
254(4).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:26
254(9).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:26
254(5).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:26
254(3).jpg укладений
31 жовтня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони досягли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року. 1.2. В зв’язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 01.11.2020р. по 07.01.2021 р. включно.» 1.3. В зв’язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє по 28.02.2021 р., включно. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними». 1.4. В зв'язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 до Договору (Дислокація постів по забезпеченню охоронних послуг об’єктів Національного заповідника «Софія Київська») та викласти його в новій редакції, (додається)
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та у зв’язку з продовженням строку надання послуг до 07.01.2021 р. включно та у зв’язку з продовженням дії Договору до 28 лютого 2021 р. включно в частині розрахунків, Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 25 450.43 грн., (двадцять п’ять тисяч чотириста п'ятдесят гривень «43» копійок) що становить не більше 20% від загальної вартості Договору. 1.1.1. Виходячи з викладеного вище, Сторони домовились внести зміни до п. 3.2. Договору та викласти його у наступній редакції: « 3.2. Загальна ціна (вартість) послуг за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з охорони (Додаток 1 до цього Договору), становить 247 232,73 грн. (двісті сорок сім тисяч двісті тридцять дві гривні «73» копійок) без ПДВ і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів. » 1.1.2. У зв’язку з викладеним вище, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 до Договору «Дислокація постів по забезпеченню охоронних послуг об’єктів Національного заповідника «Софія Київська», виклавши його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №2 (Додаток 1, що є її невід’ємною частиною). 1.2. Замовник і Виконавець дійшли згоди внести зміни до Розділу XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», виклавши банківські реквізити Замовника в наступній редакції: «Р/р UA908201720343150002000010203 Р/р UА098201720343141002200010203 у ДКСУ у м. Києві» 1.3. Ця Додаткова угода №2 набирає чинності з моменту її підписання обома Сторонами. 1.4. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України Сторони встановлюють, що умови цієї Додаткової угоди №2 застосовуються до відносин між ними, які виникли з 30.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 221 782,30
UAH