Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"М'ясо (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене) код за ДК 021:2015: 15110000-2-м'ясо.
Очікувана вартість
134 200,00 UAH
UA-2020-09-29-006476-a 226a220ced0d49b580527e9755bd89a2
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бубир Надія Григорівна

+380954559559 mik.silrad@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41793136
Місцезнаходження: 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182
Контактна особа: Бубир Надія Григорівна
+380954559559
mik.silrad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:26
Очікувана вартість: 134 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 671,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції можуть бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї документації. Документи надані учасником іноземною мовою обов’язково повинні супроводжуватись перекладом (Завірені печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 кг
свинина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52744, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
430 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52744, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 вересня 2020 15:33
Електронний цифровий підпис
29 вересня 2020 15:22
Тендерна документація (м_ясо).doc
29 вересня 2020 15:22
Додаток 5_6 лист - згода.doc
29 вересня 2020 15:22
Додаток 4 проект Договору.doc
29 вересня 2020 15:22
Додаток 3 вимоги ст.16_17.docx
29 вересня 2020 15:22
Додаток 2 технічні вимоги.doc
29 вересня 2020 15:22
Додаток 1 Форма пропозиція.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Череватенко Л.В. 113 820,00
UAH з ПДВ
111 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 119 604,00
UAH з ПДВ
111 219,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД" 132 100,00
UAH з ПДВ
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна 125 000,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 20:52
паспорт стр.1.jpg
11 жовтня 2020 20:52
паспорт стр.3.jpg
11 жовтня 2020 20:52
реэстрация потужности.jpg
11 жовтня 2020 20:52
паспорт стр.2.jpg
11 жовтня 2020 20:52
санобробка.jpg
11 жовтня 2020 20:52
санпаспорт стр.2.jpg
11 жовтня 2020 20:52
санпаспорт.jpg
11 жовтня 2020 20:52
техпаспорт стр.2.jpg
11 жовтня 2020 20:52
техпаспорт.jpg
11 жовтня 2020 20:52
инн код.jpg
11 жовтня 2020 20:52
свидоцтво единщика.jpg
11 жовтня 2020 20:52
свидоцтво.jpg

Публічні документи

14 жовтня 2020 20:10
sign.p7s
14 жовтня 2020 20:10
sign.p7s
14 жовтня 2020 20:10
Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 20:10
Декларація виробника.pdf
14 жовтня 2020 20:10
8.1 ЕКСП_дозвіл.pdf
14 жовтня 2020 20:10
4. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 22:17
Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 22:17
Потужності.pdf
14 жовтня 2020 22:17
Паспорт заверен. _ код.pdf
14 жовтня 2020 22:17
Єдиний_податок.pdf
14 жовтня 2020 22:17
Довідка щодо санкцій.pdf
14 жовтня 2020 22:17
Витяг Ісаєнко.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Очікує рішення 111 219,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 10:23
ФОП Череватенко Л.В.
#2651222844
Відхилено 111 200,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 10:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 14:45

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник Череватенко Л.В. не надав інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару (опис характеристик задіяного автотранспорту (вантажопідйомність, температурний режим)) та відповідної матеріально - технічної бази (з зазначенням власне чи орендоване). Транспорт повинен бути із ізотермічним покриттям кузову або із холодильним обладнанням (на підтвердження надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу); - учасник ФОП Череватенко Л.В. не надав інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення доставки, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт; - учасник ФОП Череватенко Л.В. не надав копії особистих медичних книжок вантажника або комірника, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. - учасник ФОП Череватенко Л.В. не надав довідку у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням його найменування, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному та вартісному виразі);копію аналогічного договору, що наведені в довідці (без додатків); - учасник Череватенко Л.В. не надав копії усіх сторінок копії паспорту (для фізичних осіб); - учасник Череватенко Л.В. не надав документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом) чи інше). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток 3 до тендерної документації «Документи, які надаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» пункти: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Документи, які підтверджують, що Учасник провадить господарську діяльність; 4. Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару (опис характеристик задіяного автотранспорту (вантажопідйомність, температурний режим)) та відповідної матеріально - технічної бази (з зазначенням власне чи орендоване). Транспорт повинен бути із ізотермічним покриттям кузову або із холодильним обладнанням (на підтвердження надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу); - надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення доставки, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт; - надати копії особистих медичних книжок вантажника або комірника, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування; - надати довідку у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням його найменування, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному та вартісному виразі);копію аналогічного договору, що наведені в довідці (без додатків); - надати копії усіх сторінок копії паспорту (для фізичних осіб); - надати документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом) чи інше).

Документи

21 жовтня 2020 10:20
sign.p7s
21 жовтня 2020 10:17
протокол

Актуальні тендери

До пошуку