Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та відповідний мультимедійний контент для НУШ
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-09-29-006208-a e410607f224d44c093d418f3ce03b019
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фузік Лариса Леонідівна

+380445305367 sh300@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22906882
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського,буд.93-Г
Контактна особа: Фузік Лариса Леонідівна
+380445305367
sh300@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Комп’ютерне обладнання та відповідний мультимедійний контент для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Володимира Маяковського, 93-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:08
ТД НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-006208-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”, Код ЄДРПОУ:38606130
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:49
Невідповідність наказам МОН
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 і № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 і № 1440.
1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. У Тендерній документації Замовником не зазначено тип матриці ноутбука, таким чином ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірші ніж IPS, що призведе до порушення чинного законодавства щодо вимог до предметів закупівлі для закладів освіти. Внесіть зміни до ваших вимог щодо типу матриці ноутбука на тип IPS, як зазначено у Наказі № 1440. Ці зміни будуть відповідати чинному законодавству, що стосується закупівель обладнання для потреб освіти.
2) Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. Замовник не зазначив дану вимогу в тендерній документації.
3) Згідно Наказу МОН № 574 мультимедійний проектор повинен бути оснащений акустичною системою потужністю не менше 10 Вт. Замовник не зазначив дану вимогу в тендерній документації.

Таким чином, Замовник порушує вимоги до предмету закупівлі, принципи публічних закупівель і тим самим ставить під загрозу здоров’я дітей, які будуть вимушені користуватись неякісним обладнанням, що не відповідає нормам чинного законодавства. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів МОН № 574 і № 1440.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, що може зашкодити здоров'ю користувачів, в тому числі дітей, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказів МОН № 574 і № 1440.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2020 14:59
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-09-29-006208-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 07 жовтня 2020 09:29
Дискримінаційні вимоги
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: ноутбук Asus X543 UA-DM3234, Проектор ViewSonic PS 501X, БФП Epson L3156 (C11CG86412), Ламінатор А-4 Agent LM-A 125. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2020 15:00
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 253 365,00
UAH з ПДВ
253 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:49
Установчі документи.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Уповноважена особа.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Технічні вимоги згода.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Таблиця відповідності.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Сертифікат INTECH.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Документи якості.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Довідка субпідрядник.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Довідка стаття 17.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Довідка сервіс центр.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Довідка ліцензування.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Довідка досвід.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Довідка довкілля.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Авторизаційні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 жовтня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій