Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з використанням заходів термомодернізації будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 4 у м. Лимані за адресою: Донецька область, м. Лиман, пров. Привокзальний 7а»
Очікувана вартість
34 909 751,00 UAH
UA-2020-09-29-005517-a f5ad076b49e941b285a57e3fa3ef71ee
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Твердоступ

+380954222770 tvanna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41832960
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
Контактна особа: Ганна Твердоступ
+380954222770
tvanna@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 34 909 751,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174 548,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з використанням заходів термомодернізації будівлі
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 4 у м. Лимані за адресою:
Донецька область, м. Лиман, пров. Привокзальний 7а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, пров. Привокзальний 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору. Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:33
тд 4я школа.docx
02 жовтня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:33
тд 4я школа.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:39
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 09:19
Відповідно до Оголошення : банківська гарантія 170 000,00 грн., а в Тендерній документації зазначено 160000грн. Яка сума вірна ? Просимо внести уточнення в документацію
Відповідь: 160000грн. вірна
Банківська гарнтія
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:31
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 09:14
Для оформлення банківської гарантії прошу надати повні банківські реквізити Замовника : назва банку, номер рахунку, МФО
Відповідь: UA398201720355169001001021666, банк Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172
Строк виконання робіт
Дата подання: 04 жовтня 2020 22:58
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:07
Відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації, наданого у складі тендерної документації, тривалість будівництва визначена строком у 10 місяців, проте пунктом 4.4 Розділу І ТД визначено Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.03.2021 року, що жодним чином не може відповідати строку, визначеному експертним звітом, так як договір на виконання робіт щонайшвидше можливо підписати з 27.10.2020 р. Тобто якщо підрядник розпочне роботи на об'єкті в день підписання договору, то строк їх виконання повинен закінчитися 27.08.2021 р. Просимо внести зміни до документації та виправити строк виконання робіт на більш реальний та відповідний експертному звіту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час в Міністерстві розвитку громад та територій України готується проект постанови (або тощо) для подовження термінів дії програми до 31.09.2021р.
Дискримінаційні вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 04 жовтня 2020 23:17
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:09
Відповідно до Розділу ІІІ ТД, Замовник визначив Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону, зокрема, пунктом 5.3 (Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору) вимагається підтвердження відповідного досвіду роботи: Не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Визначені вимоги порушують умови статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", які Замовник може встановити для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям в частині зазначення мінамальної кількості договорів та суми договорів. Просим виправити зазначене порушення Закону та визначити можливість підтвердження учасником досвіду виконання аналогічних робіт необмеженою кількістю договорів з загальною сумою вартості договорів не менше 10-15% від суми тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: пунк 5.3 є вимогою ЄІБ та в включений до складу ТД відповідно до методичних вказівок "Надзвичайна кредитна програма для відновлення
України". Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами в редакції Київ, Україна від 23 березня 2017 р. і не можке бути виключеним чи зміненим так як Процедури закупівель в рамках НКПВУ встановлюються Фінансовою угодою (Стаття 6.04 Процедури проведення процесу закупівлі – «Позичальник забезпечує, що кожен Кінцевий бенефіціар придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його Посібнику з питань закупівель.
Останню версію Керівництва щодо закупівлі ЄІБ можна знайти в Інтернеті за посиланням: http://www.eib.org/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ТЕРМІК" 34 859 816,00
UAH з ПДВ
34 859 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 18:23
Електронний підпис
12 жовтня 2020 18:16
Банк. Гарантія.zip
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 7.pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 6.pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 5.pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 4 (частина3).pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 4 (частина2).pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 4 (частина1).pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 3.pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 2.pdf
12 жовтня 2020 18:16
Реєстр 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ТЕРМІК"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій