Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-29-005150-a bf2d0556726545d29e0b359ee3c76938
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:24
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги, застосовані критерії оцінки – ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі рахунку та видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги, застосовані критерії оцінки – ціна. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:15
Оголошенння робочі станції.doc
29 вересня 2020 14:15
Додаток 5 Проєкт договору.doc
29 вересня 2020 14:15
Тендерна документація робочі станції 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-005150-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 04 жовтня 2020 19:13
Щодо додатку 3 "Форма тендерної пропозиції"
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Звертаємо увагу, що інформація про закупівлі оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних (ч. 6 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі").
За ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Висування вимоги щодо надання Учасниками окремого документу "тендерна пропозиція" за встановленою Замовником формою порушує зазначений принцип закупівлі та змушує Учасників всупереч встановленого ч. 1 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" способу подання тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями про ціну, відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації додатково готувати окремий документ "тендерна пропозиція" з відповідною інформацією, що фактично дублює внесену в електронну систему закупівель, а саме в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне.
По-перше, відомості за пунктами 1 – 4, що вимагаються Замовником у встановленій додатком 3 до тендерної документації формі "тендерної пропозиції" (повна назва учасника, код з ЄДРПОУ, місцезнаходження, контакті телефон та електронна пошта), є публічними, що оприлюднені у формі відкритих даних згідно з Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виписка з якого автоматично завантажується в електронну систему закупівель щодо всіх Учасників закупівлі, а також в самій електронній системі закупівель, доступ до яких є вільним.
По-друге, відомості за пунктом 5 форми "тендерної пропозиції" з додатку 3 до тендерної документації (ціна тендерної пропозиції) вже зазнаються в окремому полі електронної форми тендерної пропозиції, яка заповнюється Учасником в електронній системі закупівель на підставі ч. 1 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі".
По-третє, надання Учасником згоди дотримання тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 7 форми "тендерної пропозиції" з додатку 3 до тендерної документації, є зайвим дублюванням прямої норми ч. 7 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно з якою тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Не потребує також погодження Учасником можливості відхилення його пропозиції Замовником, яке є правом останнього за ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через не вимагання Замовником від Учасників з метою максимальної економії, ефективності та пропорційності того, що Замовник бачить самостійно в електронній системі закупівель та державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, готування Учасниками дублюючих електронну систему закупівель документів не сприяє максимальній економії, ефективності та пропорційності в роботі Учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та не вимагати від Учасників документів, які порушують принципи та умови проведення закупівель, встановлені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме окремий документ "тендерна пропозиція".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2020 16:34
Замовник, розглянувши Вашу вимогу, прийшов до висновку відсутності потреби у внесені змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕСИС" 599 772,00
UAH з ПДВ
599 772,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 19:49
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:48
IS_Uzhgorod_dov-vidsutn-zaborgov.rar
28 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис
28 жовтня 2020 09:44
IS_Uzhgorod_dov-dozvil-gospodar-dijaln.pdf
28 жовтня 2020 09:44
IS20_10a_nakaz-povnovazh_kop.pdf
28 жовтня 2020 09:44
IS_Uzhgorod_dov-st17_сh1p12_ch2.pdf
28 жовтня 2020 09:44
IS_Uzhgorod_dov-vidsutn-sudimosti.rar
14 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис
14 жовтня 2020 11:19
IS_Uzhgorod3_06_proekt-dogovir.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS20_10a_nakaz-povnovazh_kop.pdf
14 жовтня 2020 11:19
Pasport_Signotec-Gamma-5.pdf
14 жовтня 2020 11:19
Opis_Dermalog-ZF1_en_200423.pdf
14 жовтня 2020 11:19
Opis_Dermalog-XF9e_en_170831.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS_Uzhgorod3_05_TV-porivnjalna-tabl.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS_Uzhgorod3_04_teh-specifikacija.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS_Uzhgorod3_03_dov-beneficiary.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS20_04n_dov-stattja17.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS20_03n-4_dov-analog-dogov_kop2.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS20_03n-4_dov-analog-dogov_kop1.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS_Uzhgorod3_02_dov-analog-dogov.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS20_01n_dov-mat-teh-basa.pdf
14 жовтня 2020 11:19
IS_Uzhgorod3_01_tender-propoz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕСИС"

Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕСИС"
#37356947
Переможець 599 772,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕСИС"
#37356947
599 772,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 11:11
Звіт про виконання робочі станції.pdf укладений
24 листопада 2020 15:57
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 17:11
Додаткова угода 1 робочі станції.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:47
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:37
Договір робочі станції.pdf укладений
06 листопада 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток до Договору - Специфікацію у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 5-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 599 772,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 962,00 UAH)