Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети
Очікувана вартість
2 520 000,00 UAH
UA-2020-09-29-004989-c ce5768d040fb42a9bb7323d9d4a8639d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:48
Очікувана вартість: 2 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
50 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
75 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
32 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
6 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставленого Товару, на підставі видаткових накладних, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів, за умови надання Покупцю затверджених належним чином Продавцем первинних документів. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 19:07
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
29 вересня 2020 19:07
Додаток 2. Технічне завдання.doc
29 вересня 2020 19:07
Додаток 1. Проект договору.doc
29 вересня 2020 19:07
ТД Компютери - Держ.університет ім.Франка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:44
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 22:26
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Відповідно п. 6.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно предмету закупівлі: Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Додатком 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), передбачено, що у випадку, якщо дані технічні вимоги до учасників, вказані у Додатку 2, мають посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що разом з цим міститься вираз «або еквівалент».
Відповідно до умов Тендерної документації, Замовник визначатиме запропонований товар як «еквівалент» чи «аналог» у разі, якщо він відповідатиме заданим або матиме кращі технічні характеристики.
Замовник розглядатиме системні блоки на базі процесора AMD, та визначить їх як «еквівалент», якщо вони відповідатимуть заданим у технічному завданні, або матимуть кращі технічні характеристики.
Тендер
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:44
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 16:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно п. 6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно предмету закупівлі: Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), для підтвердження якості товарів Учасники процедури закупівлі повинні надати Замовнику у складі своєї пропозиції:
- Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що поставка, монтаж та налагодження товару за адресою замовника, проводиться силами та за рахунок учасника.
Пунктом 6.3. Проекту Договору поставки товару, що викладений в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що Продавець здійснює доставку Товару у пункт поставки, його навантаження-розвантаження власними або залученими силами і засобами.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), додаткові послуги, які повинні входити у загальну вартість закупівлі: доставка та розвантаження виробів за адресою замовника.
Враховуючи вищевикладене, умовами тендерної документації згідно предмету закупівлі: Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)) передбачено що поставка, розвантаження, монтаж та налагодження товару за адресою замовника, проводиться силами та за рахунок учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Портянко Олексій Юрійович 2 519 080,00
UAH з ПДВ
2 519 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 21:13
Досвід планшети.pdf
13 жовтня 2020 21:13
Договір планшети.pdf
13 жовтня 2020 21:13
Додаткова угода _1.jpg
13 жовтня 2020 21:13
p.pdf
13 жовтня 2020 21:13
Видаткова.pdf
13 жовтня 2020 21:13
Статут Комел 2018.pdf
13 жовтня 2020 21:13
Свідоцтво ПДВ.jpg
13 жовтня 2020 21:13
Свідоцтво з ЄДРПОУ.jpg
13 жовтня 2020 21:13
Витяг Комел 27.07.2020.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 00:02
Електронний підпис
12 жовтня 2020 23:58
сертифікати планшет.pdf
12 жовтня 2020 23:58
сертифікати монітор.pdf
12 жовтня 2020 23:58
сертифікати АСЕР.pdf
12 жовтня 2020 23:58
сертифікати Lenovo.pdf
12 жовтня 2020 23:58
серитифікати ПК.pdf
12 жовтня 2020 23:58
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 23:58
Паспорт.pdf
12 жовтня 2020 23:58
Листи-відгуки .pdf
12 жовтня 2020 23:58
Ідентифікаційний код.pdf
12 жовтня 2020 23:58
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Портянко Олексій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:32
ФОП Портянко Олексій Юрійович
#3003117958
Відхилено 2 519 080,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 18:43

Інформація про відміну

Дата відміни
28 жовтня 2020 18:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі