Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 код 58143 - Система забору крові Vacutest, пробірка Kima µ test (Мікро Тест) для забору капілярної крові з К3 EDTA, без капіляру, 0,25 мл, фіолетова пробка, №50, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки ; НК 024:2019 код 42585 - Вакуумна пробірка, 3,6мл, Тринатрій цитрат 3,2% Синій колір кришки, 13x75 №100, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки; НК 024:2019 код 47588 - Вакуумна пробірка, 2мл, K(3) EDTA, K3E, Бузковий колір кришки, 13x75, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки; НК 024:2019 код 46237 - Пробірка П1-10-90, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки; НК 024:2019 код 42386 – Вакуумна пробірка, 6мл, активатор згустків, Червоний колір кришки, 13x100, №100, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки; НК 024:2019 код 46237 - Пробірка П-1-10 центрифужна на 10мл без поділок, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки; НК 024:2019 код 61032 - Кюветні штативи та шарики для 800 тестів для Thrombotimer 4, ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні )
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-09-29-004907-a 6c6b0619e2fc4cd0a7103db5435248df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Алекcєєва

+380993148434 rabotador@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:14
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 624,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 упаковка
НК 024:2019 код 58143 - Система забору крові Vacutest, пробірка Kima µ test (Мікро Тест) для забору капілярної крові з К3 EDTA, без капіляру, 0,25 мл, фіолетова пробка, №50, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
8 упаковка
НК 024:2019 код 42585 - Вакуумна пробірка, 3,6мл, Тринатрій цитрат 3,2% Синій колір кришки, 13x75 №100, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
70 штуки
НК 024:2019 код 47588 - Вакуумна пробірка, 2мл, K(3) EDTA, K3E, Бузковий колір кришки, 13x75, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
100 штуки
НК 024:2019 код 46237 - Пробірка П1-10-90, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
6 упаковка
НК 024:2019 код 42386 – Вакуумна пробірка, 6мл, активатор згустків, Червоний колір кришки, 13x100, №100, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
500 штуки
НК 024:2019 код 46237 - Пробірка П-1-10 центрифужна на 10мл без поділок, ДК 021:2015:33192500-7 Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
2 упаковка
НК 024:2019 код 61032 - Кюветні штативи та шарики для 800 тестів для Thrombotimer 4, ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:56
Додаток 2 змін-1.doc
13 жовтня 2020 15:56
Перелік змін-1.doc
13 жовтня 2020 15:56
Протокол внесення змін-64-зм-1.PDF
01 жовтня 2020 12:01
Перелік змін.doc
01 жовтня 2020 12:01
Протокол внесення змін.PDF
29 вересня 2020 14:02
ТД.doc
29 вересня 2020 14:02
ТД, 64.pdf
29 вересня 2020 14:02
Оголошення.pdf
29 вересня 2020 14:02
Додаток 7.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 6.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 5.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 4.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 3.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 1.doc
13 жовтня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:56
Додаток 2 змін-1.doc
01 жовтня 2020 12:01
Додаток 2 змін.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 2.doc
13 жовтня 2020 15:56
Перелік змін-1.doc
13 жовтня 2020 15:56
Протокол внесення змін-64-зм-1.PDF
01 жовтня 2020 12:01
Перелік змін.doc
01 жовтня 2020 12:01
Протокол внесення змін.PDF
29 вересня 2020 14:02
ТД.doc
29 вересня 2020 14:02
ТД, 64.pdf
29 вересня 2020 14:02
Оголошення.pdf
29 вересня 2020 14:02
Додаток 7.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 6.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 5.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 4.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 3.doc
29 вересня 2020 14:02
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АВДЄЄВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ 119 984,00
UAH з ПДВ
119 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пуха Володимир Вікторович 119 461,98
UAH з ПДВ
119 461,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:49
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:56
Dovidka_20272290180770490979 (1).pdf
27 жовтня 2020 14:56
Dovidka_20272290180770490979.pdf (1).p7s
27 жовтня 2020 14:56
Довідка з податкової.pdf
26 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис
21 жовтня 2020 08:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АВДЄЄВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Пуха Володимир Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП АВДЄЄВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ
#3181110777
Переможець 119 050,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 14:19

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: надан аналогічний договір не за предметом закупівлі; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 розділ 3 : 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: аналогічний договір за предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АВДЄЄВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ
#3181110777
119 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:09
Авдєєв, дод.уг.№2 до дог.№17-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:25
Дод.угода №1 від 30.12.2020 до дог.17-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:36
Дог.№ 17-20 від 10.11.2020.pdf укладений
10 листопада 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 142 650,00
UAH