Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-09-29-004841-a c140c3f1d25a49f4a38a9cd99d6c7482
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Код ЄДРПОУ: 41037901
Вебсайт: https://arma.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442900867
i.stecenko@arma.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:55
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
13 жовтня 2020 14:28
ТД_ЗовнішнійАудит_2020 зі змінами.docx
29 вересня 2020 13:57
Проект договору ЗОВНІШНІЙ АУДИТ 2020.docx
13 жовтня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
13 жовтня 2020 14:28
ТД_ЗовнішнійАудит_2020 зі змінами.docx
29 вересня 2020 13:57
ТД_ЗовнішнійАудит_2020.docx
29 вересня 2020 13:57
Проект договору ЗОВНІШНІЙ АУДИТ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 29 вересня 2020 19:26
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 14:49
У Додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі: бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА), у п. 3 визначено критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, а саме: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників, чи залучених на підставі правочинів спеціалістів відповідної кваліфікації. Така довідка має містити відомості про освіту та досвід роботи працівників та/або зазначених спеціалістів. Учасник повинен підтвердити наявність не менше 50 співробітників, які безпосередньо задіяні в наданні послуг аудиту, на умовах повної зайнятості з якими укладено трудові відносини, у тому числі не менше 20 працівників, що мають сертифікат аудитора, виданого Аудиторською палатою України, та включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, 5 працівників, що мають сертифікат аудитора з міжнародним статусом, 2 особи мають чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. До довідки додаються копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію аудитора (копія відповідного сертифіката) та працевлаштування (копії наказу про призначення та/або трудової книжки, цивільно-правового договору)». Просимо надати роз’яснення щодо даного критерію: - Не вказано умови зайнятості (постійна, за трудовим договором, за сумісництвом тощо) не менше 20 працівників, що мають сертифікат аудитора, виданого Аудиторською палатою України, та включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - «5 працівників, що мають сертифікат аудитора з міжнародним статусом». Про які саме сертифікати аудитора йде мова? - «2 особи мають чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності». Якою саме організацією/організаціями мають бути видані сертифікати, які вимагаються?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо умов зайнятості працівників (не менше 20), що мають сертифікат аудитора, виданого Аудиторською палатою України та включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (постійна, за трудовим договором, за сумісництвом тощо) – кваліфікаційними критеріями до учасників закупівлі, викладеними у додатку 3 до Тендерної документації, не передбачено конкретизацію (визначення) умов зайнятості аудиторів. Разом з цим, учасник процедури у довільній формі може зазначити відповідну інформацію.
2) Щодо наявності сертифіката аудитора з міжнародним статусом у 5 працівників – такі сертифікати можуть бути видані будь-якою міжнародною професійною організацією, яка спеціалізується на підготовці (навчанні) у сфері фінансового та управлінського аудиту, фінансового контролю тощо.
3) Щодо підтвердження високого рівня знань з міжнародних стандартів з фінансової звітності у 2 аудиторів – рішенням Ради нагляду Державної установи «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» від 07.11.2018 № 4 (для цілей формування розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес») затверджено перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності для цілей виконання статті 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Зокрема, до зазначеного переліку включені такі міжнародні організації:
- Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА);
- Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА);
- Інститут присяжних бухгалтерів в області управлінського обліку (СІМА);
- Організація акредитованих професійних бухгалтерів Канади (Canadian Chartered Professional Accountant (CPA);
- Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW);
- Інститут фінансових бухгалтерів (IFА)
Щодо кваліфікаційниз критеріїв
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:55
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 16:39
В п.2 Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Додатку 3, передбачено надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг, які є предметом закупівлі. Предмет закупівлі складається з аудиту фінансової звітності та операційного (управлінського) аудиту. Фактично операційний (управлінський) аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів за 2018 рік був проведений вперше. Це дає змогу взяти участь у закупівлі тільки одній фірмі (яка відповідає вимозі про досвід надання операційного аудиту агенству) та дискримінує інших потенційних учасників закупівлі. Чи буде достатнім для участі в процедурі підтвердження наявності досвіду тільки аудиту фінансової звітності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» визначено, що зовнішній аудит складається з аудиту фінансової звітності АРМА та операційного аудиту (управлінського аудиту) діяльності АРМА.
Таким чином, відповідно до додатку 3 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі послуг із проведення зовнішнього аудиту довідкою у довільній формі має підтвердити наявність досвіду з надання послуг (виконання договору), які є предметом закупівлі, зокрема – проведення як фінансового, так і операційного (управлінського) аудиту.
Водночас, вимоги Тендерної документації не вимагають підтвердження наявності досвіду проведення таких аудитів саме в АРМА.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-004841-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:38
Пропозиції щодо запропонованого проєкту договору
Шановні панове, в процесі ознайомлення з проектом договору в нас, як у потенційного учасника виник ряд коментарів та пропозицій. В зв'язку з цим пропонуємо додати до проєкту договору наступні пункти:
1.3. У зв’язку з властивими обмеженнями аудиту фінансової звітності, а також у зв’язку з обмеженнями, що притаманні будь-якій системі бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю, існує ризик того, що деякі, навіть суттєві помилки, можуть залишитись невиявленими.
Якщо у встановлений термін Виконавцю не надійде підписаний Акт або вмотивована відмова, послуги вважаються прийнятими з виконанням всіх умов договору. Акт без підпису Замовника може бути пред'явлений (пред’явлені) для оплати при наявності запису: «Зауваження від Замовника у встановлений термін не надійшли».
5.1.6. Для аудиту фінансової звітності не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю письмове підтвердження щодо повноти і достовірності бухгалтерських записів та пояснень різних обставин, що мали місце безпосередньо після завершення року, а також усіх інших важливих подій, які могли вплинути на правильність та повноту фінансової звітності та записів, які не можуть бути виявлені Виконавцем під час надання Послуг за цим Договором.
5.1.7. Замовник забезпечує Виконавцю необмежений і конфіденційний доступ до осіб, працевлаштованих Замовником та вищого керівництва Замовника.
5.4.4. Для аудиту фінансової звітності перевіряти документацію Замовника, пов’язану з його фінансовою та господарською діяльністю, наявністю грошових коштів, цінних паперів, матеріальних цінностей, виконувати необхідні процедури, отримувати від осіб керівного складу Замовника роз’яснення, пояснення та додаткову інформацію, необхідну для належного надання Виконавцем Послуг за цим Договором, у тому числі в письмовій формі. Виконавець має право вважати такі відповіді та інформацію достовірними. Замовник надає Виконавцеві право на вивчення оригіналів і, при необхідності, копіювання регістрів бухгалтерського й податкового обліку, внутрішніх та зовнішніх управлінських звітів, фінансової звітності й інших документів Замовника, необхідних Виконавцеві для надання Послуг. Замовник також надає Виконавцю право на перевірку фактичної наявності будь-якого майна, відображеного у фінансово-економічній документації Замовника. Наявність у інформації та документації, щодо отримання якої подається запит Виконавцем і яка є необхідною для надання Послуг за цим Договором, комерційної таємниці не може бути підставою для відмови в їх наданні.
5.4.5. При проведенні аудиту фінансової звітності Виконавець на підставі чинного законодавства, існуючих норм і стандартів, умов цього договору, професійних знань та досвіду самостійно визначає форми і методи аудиту та виконує обсяг аудиторських процедур, що є достатніми для отримання аудиторських доказів щодо сум та розкриттів у фінансовій звітності.
6.7. Керівництво Замовника несе відповідальність за:
- такий внутрішній контроль, який є необхідним для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки.
- забезпечення аудитора доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності.
- забезпечення аудитора додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит керівництву Замовника з метою надання аудиторських послуг.
- забезпечення аудитора необмеженим доступом до працівників Замовника, від яких за визначенням аудитора необхідно отримати аудиторські докази.
6.8. Виконавець не несе дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 16:40
Відповідно до абзаців першого, восьмого частини першої статті 12 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» щороку проводиться незалежна зовнішня оцінка діяльності АРМА.
Невід’ємною складовою незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА є щорічний зовнішній аудит діяльності. Зовнішній аудит діяльності АРМА проводиться виключно міжнародною або національною аудиторською компанією, яка є визнаною та має високу ділову репутацію на відповідному ринку України.
Зовнішній аудит діяльності АРМА складається з аудиту фінансової звітності АРМА та операційного аудиту (управлінського аудиту) діяльності АРМА.
Зміст та форма аудиторського звіту за результатами аудиту фінансової звітності АРМА визначаються відповідно до міжнародних стандартів аудиту та вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
Аудиторський звіт за результатами операційного аудиту (управлінського аудиту) АРМА складається за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
Проєкт договору про закупівлю підготовлено та укладається із переможцем процедури закупівлі торгів у письмовій формі відповідно до норм Цивільного, Господарського, Бюджетного кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених законами України «Про публічні закупівлі», «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», та положень постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
Отже, в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-004841-a) оприлюднено проєкт договору, підготовлений відповідно до норм Цивільного, Господарського, Бюджетного кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених законами України «Про публічні закупівлі», «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», та положень постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит" 855 300,00
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" 979 800,00
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" 989 999,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" 997 800,00
UAH з ПДВ
698 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
979 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАССЕЛ БЕДФОРД ЕРСІДЖІ" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 08:25
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:30
10 Документи щодо CaseWare.pdf
12 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:10
Тендерне_забезпечення.zip
12 жовтня 2020 12:15
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:54
4.2 Документи досвід_РП.pdf
12 жовтня 2020 11:54
4.1 Довідка досвід.pdf
12 жовтня 2020 11:54
3. Довідка працівники_.pdf
12 жовтня 2020 11:54
1.5 Договір страхування.pdf
12 жовтня 2020 11:54
1.2. Довідка АПУ.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:23
6 Довідка судимість.pdf
28 жовтня 2020 15:23
5 Довідка податки.pdf
28 жовтня 2020 15:23
4 Довідка банкрутство.pdf
21 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:41
довідка гарантія.pdf
21 жовтня 2020 15:41
Гарантія 3172-20.zip
21 жовтня 2020 15:41
20 Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 15:41
10-5 Трудові книжки.pdf
21 жовтня 2020 15:41
10-4 Трудові книжки.pdf
21 жовтня 2020 15:41
10-3 Трудові книжки.pdf
21 жовтня 2020 15:41
10-2 Трудові книжки.pdf
21 жовтня 2020 15:41
10-1 Трудові книжки.pdf
21 жовтня 2020 15:41
10 Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 15:41
9 Договір +акт Фонд.pdf
21 жовтня 2020 15:41
8 Договір+акт АРМА.pdf
21 жовтня 2020 15:41
7 Довідка про досвід.pdf
21 жовтня 2020 15:41
3-1 Довідка АПУ.pdf
21 жовтня 2020 15:41
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:52
Підписаний_G1020-4661-GL_tender.pdf
20 жовтня 2020 11:52
7 Лист АПУ 13 10 2020 copy.pdf
20 жовтня 2020 11:52
63572442874298.pdf
20 жовтня 2020 11:52
39_1_фінансовий звіт_ 2018.pdf
20 жовтня 2020 11:52
36 Виписка ЄДР_11.01.18.pdf
20 жовтня 2020 11:52
34 Опис документів copy.pdf
20 жовтня 2020 11:52
33 Статут 2019 new copy.pdf
20 жовтня 2020 11:52
26 №1295_Т_довідка про 15.pdf
20 жовтня 2020 11:52
24 Протокол учасників.pdf
20 жовтня 2020 11:52
22_3 Signed Documents Capital Group copy.pdf
20 жовтня 2020 11:52
21 №1292_Т_Згода ПД.pdf
20 жовтня 2020 11:52
17 №1289_Т_довідка ст 17.pdf
20 жовтня 2020 11:52
18 №1291_Т_погодж договір.pdf
20 жовтня 2020 11:52
11_3 Догов. 744 ВМТЕ copy акт.pdf
20 жовтня 2020 11:52
11_2 Zorya Dogovir 4729 сopy Акт.pdf
20 жовтня 2020 11:52
10 №1287_Т_Досвід.pdf
20 жовтня 2020 11:52
2 №1283_Т_ТЗ.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:24
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч8.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч8.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч7.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч7.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч6.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч6.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч5.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч5.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч4.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч4.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч3.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч3.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч2.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч2.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч1.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Копія трудові - ч1.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Копії Сертифікати АПУ.pdf
21 жовтня 2020 17:24
згода на обробку даних.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Гарантія 45 000,00 грн.zip.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Гарантія 45 000,00 грн.zip
21 жовтня 2020 17:24
Відгук ПівденМаш.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Відгук ПівденМаш.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
Витяг з ЄДР.pdf
21 жовтня 2020 17:24
24 Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
21 жовтня 2020 17:24
24 Свідоцтво ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 17:24
2_7 Копія паспорт Чмир.pdf
21 жовтня 2020 17:24
2 Підтвердні документи.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 08:03
Електронний підпис
21 жовтня 2020 08:02
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
21 жовтня 2020 08:02
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
21 жовтня 2020 08:02
Статут_2018.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
Статут_2018.pdf
21 жовтня 2020 08:02
Підписаний_gar4659.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
Підписаний_gar4659.pdf
21 жовтня 2020 08:02
Підписаний_dovidka.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
Підписаний_dovidka.pdf
21 жовтня 2020 08:02
4 Ст 17_Додаток 4.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
4 Ст 17_Додаток 4.pdf
21 жовтня 2020 08:02
3.6 Трудовые часть 2.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
3.6 Трудовые часть 2.pdf
21 жовтня 2020 08:02
3.5 Трудовые_часть 1_.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
3.5 Трудовые_часть 1_.pdf
21 жовтня 2020 08:02
3.4 Сертифікти АССА_16.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
3.4 Сертифікти АССА_16.pdf
21 жовтня 2020 08:02
3.3 Сертифікати_ AICPA_4.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
3.3 Сертифікати_ AICPA_4.pdf
21 жовтня 2020 08:02
3.2 Сертифікати DipIFR.pdf.p7s
21 жовтня 2020 08:02
3.2 Сертифікати DipIFR.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:53
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:53
Договір.PDF.p7s
21 жовтня 2020 17:53
Договір.PDF
21 жовтня 2020 17:53
ТД Кузін.PDF
21 жовтня 2020 17:53
Рейтинг РСБ банк.pdf
21 жовтня 2020 17:53
Рейтинг РСБ банк скан.pdf
21 жовтня 2020 17:53
Протокол.PDF
21 жовтня 2020 17:53
договори ЦПХ.pdf
21 жовтня 2020 17:53
Довіреність.pdf
21 жовтня 2020 17:53
Довіреність скан.pdf
21 жовтня 2020 17:53
Гарантійний лист.PDF
21 жовтня 2020 17:53
Гарантійний лист_1.pdf
21 жовтня 2020 17:53
Банківська ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 17:53
06 Проект договору.PDF.p7s
21 жовтня 2020 17:53
06 Проект договору.PDF
21 жовтня 2020 17:53
04_1 Довідка ПЗ CaseWare .PDF
21 жовтня 2020 17:53
04 дов ПО.PDF
21 жовтня 2020 17:53
03 довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 17:53
02_2 договор Карпати.pdf
21 жовтня 2020 17:53
02_1 договор Биртрут.pdf
21 жовтня 2020 17:53
02 дов про досвід.PDF
21 жовтня 2020 17:53
01_3 Рішення АПУ.pdf
21 жовтня 2020 17:53
01_1 АПУ.pdf
21 жовтня 2020 17:53
01 Тендерна пропозиція.PDF
21 жовтня 2020 17:53
01 Свідоцтво АПУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАССЕЛ БЕДФОРД ЕРСІДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"
#31586485
Відхилено 669 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 17:51
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
Переможець 670 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 17:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" #22917414

№ рішення у справі

60/79-р/к

Дата рішення у справі

23.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:17
Договір 20-119-А.pdf укладений
06 листопада 2020 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 670 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 666,65 UAH)