Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі ГУНП в Запорізькій області (Літера А-4) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56 (код ДК 021:2015 - 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»
Очікувана вартість
1 173 700,00 UAH
UA-2020-09-29-004784-c 6ccf2c4dc9604b29af40468b922e7801
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логвиненко Ірина Сергіївна

+380612392094 finzp2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29
Контактна особа: Логвиненко Ірина Сергіївна
+380612392094
finzp2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 1 173 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 868,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі ГУНП в Запорізькій області (Літера А-4) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Незалежної України, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання Акта прийняття виконаних будівельних робіт, передачею Підрядником Замовнику виконавчу документацію та підтвердні документи витрат Підрядника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 18:24
Зміни до оголошення.doc
06 жовтня 2020 18:24
перелік змін до тд.docx
06 жовтня 2020 18:24
тендерна документація зі змінами.doc
29 вересня 2020 17:33
Додаток 4 до тендерної документації_ проєкт Договору.doc
06 жовтня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 18:24
Зміни до оголошення.doc
06 жовтня 2020 18:24
перелік змін до тд.docx
06 жовтня 2020 18:24
тендерна документація зі змінами.doc
29 вересня 2020 17:33
тендерна документація .doc
29 вересня 2020 17:33
Додаток 4 до тендерної документації_ проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 15:20
Шановний Замовнику, дорого дня! Умовами тендерної документації вимагається надання копії Дозволу (дійсного на час подання тендерної пропозиції та виконання робіт) Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Однак, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відносятся до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Адже, постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. Зважаючи на що, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі!
Повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, спостерігайте за змінами на майданчику.
З повагою, голова тендерного комітету
ГУНП в Запорізькій області
Ірина ЛОГВИНЕНКО.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 1 122 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-21" 1 120 074,84
UAH з ПДВ
1 042 031,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН" 1 165 582,44
UAH з ПДВ
1 043 822,44
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 1 172 766,38
UAH з ПДВ
1 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:32
ТК Сапронов.pdf
23 жовтня 2020 17:32
ТК Ожогов.pdf
23 жовтня 2020 17:32
ТК Даниленко.pdf
23 жовтня 2020 17:32
ТК Бадасов.pdf
23 жовтня 2020 17:32
акт.pdf
17 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
17 жовтня 2020 15:59
ЦПУ Троілін водій.pdf
17 жовтня 2020 15:59
ЦПУ Вінокуров2.pdf
17 жовтня 2020 15:59
ЦПУ Вінокуров.pdf
17 жовтня 2020 15:59
ЦПУ Бондарев2.pdf
17 жовтня 2020 15:59
ЦПУ Бондарев.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Цінова.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Тех.Характ.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Статут (2).pdf
17 жовтня 2020 15:59
Протокол №1.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Посвідчення.pdf
17 жовтня 2020 15:59
опис.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Наказ.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Наказ Бадасов.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Наказ №19-к.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Ліцензія з додатком.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Лист довкілля.pdf
17 жовтня 2020 15:59
лист відгук.pdf
17 жовтня 2020 15:59
календарний графік.pdf
17 жовтня 2020 15:59
ДЦ тендер.rar.p7s
17 жовтня 2020 15:59
ДЦ тендер.rar
17 жовтня 2020 15:59
Дозвіл підв небезпека.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Договор оренди офіс.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Договір утилізація.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Договір оренди складу.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Договір Крамаренко.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Довідки.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Довідка Ст.17.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Довідка ст 236 ГКУ.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Довідка повноваження.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Виписка з ЄДР.pdf
17 жовтня 2020 15:59
Аналогичний та відгук.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:54
75.imd
16 жовтня 2020 14:54
44 Дозвіл ПМК-21.pdf
16 жовтня 2020 14:54
43 Ліцензія ПМК-21.pdf
16 жовтня 2020 14:54
41 Статут.pdf
16 жовтня 2020 14:54
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:36
323_1 165 582_44.imd
16 жовтня 2020 11:36
13.Довідка про МТБ.pdf
16 жовтня 2020 11:36
4. Пропозиція_2.pdf
16 жовтня 2020 11:36
14.Аренда_офиса.pdf
16 жовтня 2020 11:36
18.Виписка.PDF
16 жовтня 2020 11:36
27.Кошторис_Покрівля_2.pdf
16 жовтня 2020 11:36
3.Свідоцтво ПДВ_ЮКУН.pdf
16 жовтня 2020 11:36
2.Статут 2019 року_Юкун.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
16 жовтня 2020 19:14
16. Статут.pdf
16 жовтня 2020 19:14
15. ст. 17.pdf
16 жовтня 2020 19:14
14. Ліцензія з додатком.pdf
16 жовтня 2020 19:14
8. Довідка про санкції.pdf
16 жовтня 2020 19:14
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"

ТОВ "ПМК-21"

ТОВ "ЮКУН"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Відхилено 999 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 18:58
ТОВ "ПМК-21"
#35980070
Відхилено 1 042 031,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 19:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН"
#32585126
Відхилено 1 043 822,44
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 18:56
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
Відхилено 1 048 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 09:14

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: перелік виявлених невідповідностей: 1) а) на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав копію договору суборенди нежитлового приміщення №01-02/2018Ч-1 від 01.02.2018 на оренду офісного приміщення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 51, нежитлове приміщення №147, з наявними виправленнями ручкою у п.8.1., а саме: «31.12.2021 року». Згідно з п.1.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машино-зчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії; б) Учасник не надав на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та зазначені у довідці, у складі пропозиції посвідчень, що встановлюють кваліфікацію та розряд покрівельників; в) Учасником не надано акт приймання-передачі до договору оренди обладнання №28-09 від 28.09.2020 на орендоване майно на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначене в рекомендованій таблиці; г) на підтвердження інформації про працевлаштування працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, учасником на деяких працівників надано наказ на працевлаштування, а не копії витягів з трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), та/або трудові угоди, та/або договори цивільно-правового характеру; д) не на всіх штатних працівників підприємства, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які виконують роботи підвищеної небезпеки, і які повинні бути атестованими підприємством Учасника у відповідності до наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці, Учасником надані копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виконання робіт, завірені належним чином); є) не на всіх посадових осіб підприємства надані копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виконання робіт, завірені належним чином, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, згідно наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці (керівник, заступники керівника, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб). 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, згідно Додатку 3 до тендерної документації: Учаснику (ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ") необхідно надати: а) сканкопію оригіналу договору суборенди нежитлового приміщення №01-02/2018Ч-1 від 01.02.2018; б) посвідчення покрівельників, що встановлюють кваліфікацію та розряд ; в) акт приймання-передачі до договору оренди обладнання №28-09 від 28.09.2020 на орендоване майно; г) витяги з трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), та/або трудові угоди, та/або договори цивільно-правового характеру на всіх працівників, зазначених у довідці про працівників, які мають необхідні знання та досвід; д) копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виконання робіт, завірені належним чином, на всіх штатних працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які виконують роботи підвищеної небезпеки; є) надати на всіх посадових осіб підприємства копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виконання робіт, завірені належним чином, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, згідно наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці (керівник, заступники керівника, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб). З повагою уповноважена особа Юлія Базаря

Документи

27 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:12
Протокол відхилення
27 жовтня 2020 17:12
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: перелік виявлених невідповідностей: 1) а) не на всіх посадових осіб підприємства, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, надані посвідчення з питань охорони праці, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, згідно наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці (керівник, заступники керівника, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб); б) не надано документ або копія документа, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі – де прописано надання право підпису саме тендерної документації; в) учасником надана згода учасником ТОВ «ПМК-21» на укладання (підписання) від імені товариства значного правочину (вартість якого перевищує 50% вартості чистих активів), а саме: договору на зазначену закупівлю. Оскільки учасником не надана фінансова звітність за останній період, у Замовника немає можливості пересвідчитися – чи перевищує, чи ні вартість закупівлі 50% вартості чистих активів товариства. Згода учасником товариства на укладання договору, якщо вартість закупівлі не перевищує 50% - у складі тендерної документації відсутній документ, що підтверджує правомочність посадової особи учасника, на укладання (підписання) договору на закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 до тендерної документації; документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Розділ ІІІ. Інші вимоги до учасників процедури закупівлі Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям»: документ або копія документа, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та правомочності посадової особи учасника, на укладання (підписання) договору на закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, згідно Додатку 3 до тендерної документації: Учаснику (ТОВ "ПМК-21") необхідно надати: а) надати на всіх посадових осіб підприємства копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, згідно наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці (керівник, заступники керівника, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб (надати копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виконання робіт, завірені належним чином));б) надати документ або копію документа, що підтверджує повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі – де прописано надання право підпису саме тендерної документації; в) Надати документ, що підтверджує згоду учасників товариства на укладання договору, якщо вартість закупівлі не перевищує 50% (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. З повагою уповноважена особа Юлія Базаря

Документи

02 листопада 2020 11:49
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:43
Протокол відхилення
02 листопада 2020 11:43
Протокол розгляду

Документи

02 листопада 2020 18:56
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:51
Протокол відхилення
02 листопада 2020 18:51
Протокол розгляду
02 листопада 2020 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2020 09:14
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:03
Протокол відхилення
03 листопада 2020 15:02
Протокол розгляду
02 листопада 2020 18:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
20 листопада 2020 09:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі