Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27
Очікувана вартість
1 775 309,00 UAH
UA-2020-09-29-004574-c e8afc0ce53754ed48883caeee54e1562
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туней Світлана Миколаївна

+380512501184 TUNEY@DELTA.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Туней Світлана Миколаївна
+380512501184
TUNEY@DELTA.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:12
Очікувана вартість: 1 775 309,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 876,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27). Детальна інформація про закупівлю - згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27. Оголошення про проведення відкритих торгів 1) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (ДП "АМПУ"), 01135, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14, 38727770, замовники, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507, місцезнаходження ВП: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27; 2) Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27); 3) Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг – 1 послуга, Україна Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 27; 4) очікувана вартість предмета закупівлі – 1 775 309,00 грн. без ПДВ; 5) Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 31.12.2022 (відповідно до умов договору); 6) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15.10.2020, до 20-00; 7) умови оплати – аванс - 30 %, остаточний розрахунок 10 банківських днів (відповідно до умов договору); 8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - тендерні пропозиції повинні готуватися українською та/або російською мовою; 9) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – не вимагається; 10) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка; 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується. Інша інформація: назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі – Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6. Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Лягіна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Детально про умови оплати згідно Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Детально про умови оплати згідно Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" 1 686 545,00
UAH
1 630 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД" 1 761 073,33
UAH
1 630 200,60
UAH
Документи
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ" 1 773 881,00
UAH
1 631 244,30
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАРІСБУД" 1 774 896,37
UAH
1 774 896,37
UAH
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:25
шахрайство дов.PDF
11 листопада 2020 15:25
торгiвля_люд_ми дов.PDF
11 листопада 2020 15:25
Рішення власника.PDF
11 листопада 2020 15:25
корупцiя_2 дов.PDF
11 листопада 2020 15:25
корупцiя дов.PDF
11 листопада 2020 15:24
зобовязання дов.PDF
11 листопада 2020 15:24
довідка мвс.PDF
11 листопада 2020 15:24
банкрутство дов.PDF
05 листопада 2020 13:30
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:29
Додаткова угода 4 .pdf
05 листопада 2020 11:35
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:33
договір 02-02.3.pdf
05 листопада 2020 11:33
договір 02-02.2.pdf
05 листопада 2020 11:33
договір 02-02.1.pdf
05 листопада 2020 11:33
додаткова угода 4.PDF
05 листопада 2020 10:38
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:35
додаткова угода 4.PDF
05 листопада 2020 10:35
додаткова угода 3.PDF
05 листопада 2020 10:35
додаткова угода 2.PDF
05 листопада 2020 10:35
додаткова угода 1.PDF
15 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:23
Статут.PDF
15 жовтня 2020 16:23
Рішення власника.PDF
15 жовтня 2020 16:23
Договір КЕВ Миколаїв.pdf
15 жовтня 2020 16:23
Відгук КЕВ Миколаїв.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:16
статут 2019р..pdf
15 жовтня 2020 11:16
ССР.PDF
15 жовтня 2020 11:16
СВР.PDF
15 жовтня 2020 11:16
протокол зборів.pdf
15 жовтня 2020 11:16
ОПРОС.PDF
15 жовтня 2020 11:16
ОПРЛС.PDF
15 жовтня 2020 11:16
Обєктний кошторис.PDF
15 жовтня 2020 11:16
Локальний кошторис.PDF
15 жовтня 2020 11:16
ліцензія додаток (1).pdf
15 жовтня 2020 11:16
ИВР.PDF
15 жовтня 2020 11:16
Додаток 4 працівн..PDF
15 жовтня 2020 11:16
Договрна ціна.PDF
15 жовтня 2020 11:16
Договір Асена.PDF
15 жовтня 2020 11:16
Довідки.PDF
15 жовтня 2020 11:16
Дефектний акт.PDF
15 жовтня 2020 11:16
ВРЛС.PDF
15 жовтня 2020 11:16
ВОБ.PDF
15 жовтня 2020 11:16
201013 Отзыв ТМБ_АСЕНА.PDF
15 жовтня 2020 11:16
36.imd

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:20
Довідка субподряд.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Додаток 6.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Додаток 5 - Досвід.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Персонал.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Додаток 3.pdf
15 жовтня 2020 18:20
ССР.pdf
15 жовтня 2020 18:20
ЗВР.pdf
15 жовтня 2020 18:20
ИВР.pdf
15 жовтня 2020 18:20
ЛС.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Пояснювальна записка.pdf
15 жовтня 2020 18:20
ДЦ.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 18:20
статут.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Витяг на 15.04.20.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Витяг з ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 18:20
Виписка.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:26
32-Договірна ціна.PDF
13 жовтня 2020 16:26
29-Лист-роз`яснення № 226.PDF
13 жовтня 2020 16:26
2-Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ"

ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД"

ТОВ "СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАРІСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ"
#32282891
Переможець 1 630 000,00
UAH
05 листопада 2020 17:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 16:08

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуг з поточного ремонту: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27) в редакції від 29 вересня 2020 року 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (ДП "АМПУ"), 01135, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14, 38727770, замовники, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507, місцезнаходження ВП: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2020-09-29-004574-c; 3) перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – Згідно умов п.5 «Один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі по вул. Лягіна, 27) в редакції від 29 вересня 2020 року (далі – Тендерна документація від 29.09.2020) встановлено: «Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: 1) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством викладена в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї Тендерної документації.». Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 29.09.2020 встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – 2) На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням: найменування, адреси замовника аналогічних послуг, інформації про предмет договору (договорів), номер та дату договору (договорів), стан виконання договору (договорів). (Учасник може оформити таку довідку за зразком, наведеним в Додатку 5 до цієї Тендерної документації) В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: - не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг, зазначеного у довідці; - не менше 1-го сканованого договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з замовником аналогічних послуг, зазначеним у довідці.». В інформації та/або документах, що подані учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" у тендерній пропозиції містяться: 1.«Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 12.10.2020 №516; 2. сканована копія відгуку «ВІДГУК про виконання будівельно-монтажних робіт» від 18.05.2020 № 1550 від замовника аналогічних послуг, зазначеного у довідці від 12.10.2020 №516; 3. сканований Договір генерального підряду №02/02 від 01.03.2019 з замовником аналогічних послуг, зазначеним у довідці від 12.10.2020 №516. Разом з тим згідно публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, до Договору генерального підряду №02/02 від 01.03.2019 вносилися зміни та були укладені додаткові угоди до нього. 4) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Для усунення виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 29.09.2020, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" повинен розмістити в електронній системі закупівель скановані додаткові угоди до Договору генерального підряду №02/02 від 01.03.2019, що є його невід’ємними частинами. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ"
#32282891
1 630 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:43
Звіт про виконання договору про закупівлю 246-В-ФДЛ-20.docx укладений
14 січня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:47
1-21-246-в-фдл-20.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:47
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:38
246-В-ФДЛ-20.tif укладений
26 листопада 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пп.1.3, 1.4, 6.2.4, 11.2, 11.4 договору від 25.11.2020р №246-В-ФДЛ-20, дійшли згоди внести зміни до Договору та укласти цю додаткову угоду (додається).
Номер договору про закупівлю: 246-В-ФДЛ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-21/246-В-ФДЛ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 604 364,82
UAH (в тому числі ПДВ 267 394,14 UAH)