Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
10 736 166,00 UAH
UA-2020-09-29-004477-a 4b6479ae435a412682bd862c4149eb2b
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кащей Мирослава Ігорівна

+380504026095 buhlozcrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 40199749
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, Машинобудівників 29
Контактна особа: Кащей Мирослава Ігорівна
+380504026095
buhlozcrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 13:33
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:11
Очікувана вартість: 10 736 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 736,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64662, Україна, Харківська область, Лозівський район, село Катеринівка, вулиця Живописна, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не меньше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 13:29
Тендерна документація KH2A_21.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Дата подання: 01 жовтня 2020 10:22
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 13:46
Відповідно до ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п.5 розд.III Тендерної Документації замовником вимагається на підтвердження фінансової спроможності оборот коштів за останні 4 роки. Ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників, які працюють на будівельному ринку менше 4 років. Просимо привести умови Тендерної Документації до норм Закону України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Про це було зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю. Вимога п.5 розд. III тендерної документації: Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції - це саме вимога ЄІБ.
Відповідність обсягів робіт
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:50
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 14:06
В якому вигляді повинен бути складений локальний кошторис, а саме чи повинен він відповідати відомості обсягів робіт з технічного завдання? Чи дозволяється при складанні локальних кошторисів виносити ресурси окремими рядками, чи не буде це порушенням, так як локальний кошторис не буде відповідати обсягам робіт з технічного завдання.
Відповідь: Шановний учасник,
тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі повинна відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації.
Підтвердження досвіду аналогічних робіт
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:58
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 15:26
Чи достатньо наявності документального підтвердження відповідного досвіду виконання робіт субпідрядної організації при відсутності відповідного досвіду робіт учасника тендерної документації?
Відповідь: Шановний учасник,
насамперед відповідний досвід робіт повинен бути у Учасника тендерної процедури. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років п.5.3 ч.5 розділу 3 тендерної документації. Вимоги до субпідрядної організації Замовником зазначені у п.10 ч.1 та ч.7 розділу ІІІ тендерної документації.
Розділ вентиляції
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:12
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:23
Чи достатньо прийнятої в розділі «Вентиляція» розцінки «Заміна грат вентиляційних» для повноцінної роботи системи вентиляції після проведення капітального ремонту?
Відповідь: Шановний учасник,
усі вимоги Замовника, щодо закупівлі робіт по проекту «Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”», зазначені у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-004477-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:16
Вимога щодо неправомірних дій Замовника при визначенні Переможця у закупівлі
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
код ДК 021:2015 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

28 жовтня 2020 11:15
Вимога Лозова.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-29-004477-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Неправомірне визнання переможця
Зазначається в документі
Причина: Період оскарження закінчився

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000040 ● 60487c898426418a980171ba1ffba6ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 18:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2020 № 220
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
15. UA-2020-09-29-004477-a 29.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник відміняє тендер через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-11-05 13:41:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Моноліт-Центр" 10 186 999,00
UAH з ПДВ
9 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЛЕН" 10 290 665,91
UAH з ПДВ
9 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 10 696 360,00
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" 10 300 472,00
UAH з ПДВ
10 300 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУМЕРАНГ- 2" 10 686 974,00
UAH з ПДВ
10 686 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРСІТІСТРОЙ 10 736 000,00
UAH з ПДВ
10 736 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:02
Довідка податкова.PDF
27 жовтня 2020 09:02
Довідка МВС.pdf
27 жовтня 2020 09:02
Довідка банкрутство.pdf
23 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:46
Досвід.pdf
15 жовтня 2020 11:44
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:41
Статут.pdf
15 жовтня 2020 11:41
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 11:41
План фінансування.pdf
15 жовтня 2020 11:41
Захист довкілля.pdf
15 жовтня 2020 11:41
Додаток 3.pdf
15 жовтня 2020 11:41
Договірна ціна.pdf
15 жовтня 2020 11:41
Довідка субпідрядник.pdf
15 жовтня 2020 11:41
Витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 11:41
G8459.20.7z
15 жовтня 2020 11:41
1101.imd

Публічні документи

12 жовтня 2020 18:13
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:01
Протокол НР.7Z
12 жовтня 2020 17:01
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 жовтня 2020 17:01
Лист для клієнті1.7z
12 жовтня 2020 17:01
Гарантія 9488-20.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:01
Гарантія 9488-20.pdf (1).p7s
12 жовтня 2020 17:01
Гарантія 9488-20.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Гарантія 9488-20.7z
12 жовтня 2020 17:01
Витяг із Статуту.7z
12 жовтня 2020 17:01
Банківська ліцензі1.7z
12 жовтня 2020 17:01
oledata.mso
12 жовтня 2020 17:01
2110.pdf
12 жовтня 2020 17:01
221-224.pdf
12 жовтня 2020 17:01
219.pdf
12 жовтня 2020 17:01
218.pdf
12 жовтня 2020 17:01
217.pdf
12 жовтня 2020 17:01
216.pdf
12 жовтня 2020 17:01
215.pdf
12 жовтня 2020 17:01
214.pdf
12 жовтня 2020 17:01
213.pdf
12 жовтня 2020 17:01
212.pdf
12 жовтня 2020 17:01
211.pdf
12 жовтня 2020 17:01
цiнова_додатки.pdf
12 жовтня 2020 17:01
отзыв-гиз.pdf
12 жовтня 2020 17:01
листи_довiдки.pdf
12 жовтня 2020 17:01
интербуд16год.pdf
12 жовтня 2020 17:01
ецп.pdf
12 жовтня 2020 17:01
догцена_ведрес_поясн.pdf
12 жовтня 2020 17:01
договор_тз.pdf
12 жовтня 2020 17:01
гиз17год.pdf
12 жовтня 2020 17:01
все_тендера_уставные.pdf
12 жовтня 2020 17:01
50-практика-тайга.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:20
Кошторис ч1.rar
15 жовтня 2020 13:20
Кошторис ч4.rar
15 жовтня 2020 13:20
Кошторис ч2.rar
15 жовтня 2020 13:20
Кошторис ч3.rar
15 жовтня 2020 13:20
9.1 - Аналог договір 163.rar
15 жовтня 2020 13:20
Договір 512.pdf
15 жовтня 2020 13:20
G8477.20.7z
15 жовтня 2020 13:20
3.1 Рішення 11 Зміна КВЕД.pdf
15 жовтня 2020 13:20
6.1-Пакт про згоду англ.pdf
15 жовтня 2020 13:20
6-Пакт про згоду укр.pdf
15 жовтня 2020 13:20
1.1 Тендерна пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 13:20
Відгук договір 512.pdf
15 жовтня 2020 13:20
3-Статут.pdf
15 жовтня 2020 13:20
4- Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:22
Катрич_реквизиты(1).docx

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:28
Кошторисна док-ія-2.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Кошторисна док-ія-1.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Пакт про згоду.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Лист захист довкілля.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Кваліфікац.вимоги.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Копія дозволу.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Ліцензія.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Копія наказу Директор.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Статут зі змінами.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Довідка повноваження.PDF
13 жовтня 2020 16:28
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:53
Ст 17.PDF
15 жовтня 2020 11:53
Квалиф вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Моноліт-Центр"

ТОВ "АВЛЕН"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"

ПП "БУМЕРАНГ- 2"

ТОВ УКРСІТІСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
Рішення скасоване 9 699 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 12:57
ТОВ "АВЛЕН"
#37875055
Очікує рішення 9 700 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:40
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
Відхилено 9 699 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:40

Вимога про усунення невідповідностей

- тендерним комітетом при розгляді вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності, які потрібно виправити. 1) Не надані документи, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) Дана вимога Замовника знаходиться у розділі ІІІ частина 5 тендерної документації; 3) Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - реквізити договорів залученої техніки у довідці МТБ (додаток 5 до тендерної документації); - усі невід’ємні додатки до аналогічних договорів, додаткову угоду до договору 265 від 05.09.2019 року на зменшення суми договору, змінений календарний графік робіт до додаткової угоди № 1 до договору 265 від 05.09.2019 року; - кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (додаток 6 до ТД) доповнити: - працівниками субпідрядної організації на виконання монтажу системи протипожежної сигналізації та системи оповіщення та надати їхні кваліфікаційні сертифікати, якщо вони передбачені законодавством; - працівниками, які обслуговують орендовані машини і механізми (крани, екскаватор, машини бурильно-кранові).

Документи

Документи

30 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:39
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 10:06
Кінець періоду оскарження: 21 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 21 листопада 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявлених у ході моніторингу ДАСУ «Північно-східний офіс держаудитслужби». Усунути порушення замовник не має змоги, тому відміняє тендер.
Документи:
10 листопада 2020 10:05
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:04
Протокол відміни