Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі КНП “ЦПСМД №3 Дніпровського району м.Києва” за адресою: м.Київ, вул. Червоноткацька, 31)
Очікувана вартість
583 897,20 UAH
UA-2020-09-29-004458-c a41ae1af63f142ffa798529e0d1e2bf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савкова Тетяна Володимирівна

380445583239 centr3dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26189130
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31
Контактна особа: Савкова Тетяна Володимирівна
380445583239
centr3dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:53
Очікувана вартість: 583 897,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 838,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі КНП “ЦПСМД №3 Дніпровського району м.Києва” за адресою: м.Київ, вул. Червоноткацька, 31)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Червоноткацька,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 16:55
ТД Капремонт 2го поверху.doc
29 вересня 2020 16:48
Додаток 5 Інформація про субпідрядника.doc
29 вересня 2020 16:47
Додаток 4 Лист згода.doc
29 вересня 2020 16:47
Додаток 3 Проект договору.doc
29 вересня 2020 16:45
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc
29 вересня 2020 16:44
Додаток 1 Техзавдання.pdf
29 вересня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-004458-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:51
Копія сертифікатів якості на будівельні матеріали
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу Розділ 5 п.3 про надання копій сертифікатів якості на будівельні матеріали у зв"язку з тим, що сертифікатів якості надаються виробником або постачальником на відвантажену партію матеріалів і їх фізично не можливо надати, тому що матеріали лише будуть закупатися після підписання договору з Переможцем торгів. Копії сертифікатів якості можливо надати тільки на етапі підписання акту-приймання виконаних робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 14:33
Відповідно ст. 22 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами, які вступили в дію 19.04.2020 р.) у тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також ст. 23 п.5. Закону передбачає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, санітарними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації.
Враховуючи, що виконання робіт буде проводитися в закладі, де перебуває велика кількість дітей та людей похилого віку, для замовника вкрай важлива якість матеріалів, що будуть використовуватись в процесі капітального ремонту приміщень. Тому дана вимога повністю відповідає чинному законодавству України та в жодному разі не створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД" 583 345,84
UAH з ПДВ
583 345,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гіріх" 583 897,15
UAH з ПДВ
583 897,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:49
Фін.звітність.rar
23 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:45
Фін.звітність.pdf
23 жовтня 2020 11:45
Сертифікати якості.pdf
23 жовтня 2020 11:45
Мед. книжки.pdf
23 жовтня 2020 11:45
Лист відгук.pdf
23 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:56
Договір аналогічний.rar
15 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:50
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Сертифікат ISO 9001.PDF
15 жовтня 2020 16:50
Dovidka_20268400120360007207.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Штатний розпис.pdf
15 жовтня 2020 16:50
ЦПУ Пікож І..pdf
15 жовтня 2020 16:50
Сертифікати якості.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Сертификат Пикож И.А.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Договір оренди (офіс).pdf
15 жовтня 2020 16:50
Довідка.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Довідка НАЗК юр.особа.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Диплом інженера.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Дилерський договір.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Витяг з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 16:50
кошторис.rar
15 жовтня 2020 16:50
кошторис PDF.rar
15 жовтня 2020 16:50
Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 16:50
реєстр підприємців.pdf
15 жовтня 2020 16:50
посад особа корупція.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Лист-пояснення.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Лист-підтвердження.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Лист-згода.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Лист у разі перемоги.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Лист про печатку.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Лист про Київаудит.pdf
15 жовтня 2020 16:50
Довідка про оффшори.pdf
15 жовтня 2020 16:50
довідка право підпису.pdf
15 жовтня 2020 16:50
довідка досвід роботи.pdf
15 жовтня 2020 16:50
банкрутство.pdf
15 жовтня 2020 16:50
антикорупція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
Довідки по ст.17.pdf
29 жовтня 2020 12:33
Dovidka_20268432680600055705.pdf
28 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:21
медична книжка Пелих.pdf
28 жовтня 2020 10:21
медична книжка Ужик.pdf
15 жовтня 2020 13:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:48
Сертифікати част.1.pdf
15 жовтня 2020 13:48
Сертифікати част.2.pdf
15 жовтня 2020 13:48
Сертифікати част.1.pdf
15 жовтня 2020 13:48
Сертифікати част.2.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Шандурський.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Лист відгук КШ 73.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Договір КШ73.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Статут (нова редакція).pdf
15 жовтня 2020 13:37
Фінзвіт2019.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Ужик В.Г..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Протокол 2020.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Стельмах Д.Г..pdf
15 жовтня 2020 13:37
серт інж-проект.jpeg
15 жовтня 2020 13:37
Св-тво ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Протокол підпису.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Кошторисні розрахунки.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Посвідчення ох.праці 2.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Посвідчення ох.праці.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Посвідчення Ужик.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Посвідчення Малиш Б.В..pdf
15 жовтня 2020 13:37
наказ Старовойт.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Ужик В.Г..pdf
15 жовтня 2020 13:37
наказ Стельмах.pdf
15 жовтня 2020 13:37
акти Бориспіль КШ 73.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Пелих Б.М..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Маналатьєв В.Ю..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Ковальов С.С..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Ляхов М.А..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Малиш Б.В..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Згоди на обробку даних.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Наказ Вітюк Н.В..pdf
15 жовтня 2020 13:37
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Маналатьев (спец2).jpg
15 жовтня 2020 13:37
Маналатьев спец.jpg
15 жовтня 2020 13:37
Квитанція фінзвіт 2019.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Завірене ТЗ.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Довідка про персонал.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Довідка ст.17.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Диплом Ляхов.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Диплом Стельмах.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Диплом Вітюк Н.В. 1.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Диплом Старовойт.pdf
15 жовтня 2020 13:37
Диплом Вітюк Н.В..jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД"

ТОВ "Гіріх"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД"
#43010077
Відхилено 583 345,84
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 12:34
ТОВ "Гіріх"
#37474871
Переможець 583 897,15
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 15:44

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 5.2. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям в складі тендерної документації учасник повинен надати: сканкопію аналогічного договору у повному обсязі, з усіма додатками та додатковимим угодами - учасник не надав проектно-кошторисну документацію, що є невід’ємною частиною договору на виконання робіт з капітального ремонту; відсутній оригінал листа - відгука від контрагента, який вказаний у довідці про виконання учасником аналогічного договору; у довідці про виконання такого договору учасник не зазначив коду ЄДРПОУ контрагента, предмету договору та суму договору, а також інформацію про відсутність претензій з боку контрагента; в складі пропозиції відсутня фінансова звітність учасника; Учасник надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, дефектний акт (згідно Додатку №1 до ТД) на проведення капітального ремонту з заміни вікон житлового будинку на проспекті Павла Тичини, 28, що не відповідає нашому предмету закупівлі; Надані учасником сертифікати відповідності на будівельні матеріали використовуються при заміни вікон та теплоізоляції будівель. Відсутні сканкопії медичних книжок працівників, які будуть залучені до виконання робіт з капітального ремонту. Для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 3.3. Розділу V тендерної документації в складі пропозиції учасник має надати копії медичних книжок працівників, які будуть залучені до виконання робіт з капітального ремонту. Копії цих документів відсутні. Учасник надав протерміновані сертифікати якості на деякі будівельні матеріали, що застосовують при проведенні робіт з капітального ремонту. Для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Гіріх"
#37474871
583 897,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:55
Додаткова угода 1 Капремонт 2го поверху Гіріх ТОВ.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:56
Договір Капремонт 2го поверху Гіріх ТОВ.pdf укладений
11 листопада 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду №1 від 10.12.2020 р. укладено у зв'язку із зменшенням обсягів робіт з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі КНП "ЦПМСД №3"
Номер договору про закупівлю: №65
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML