Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 99999999-9 «Не відображене в інших розділах» (Трактор колісний для сільськогосподарських робіт)
DK 021: 2015: code 99999999-9 "Not shown in other sections" (Wheeled tractor for agricultural work)
Очікувана вартість
6 930 000,00 UAH
UA-2020-09-29-003674-a 492b960e8d584b0d8df4f559e24b1bfb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рита Олександрівна Стрелецька

+380459352431 mtz1@pushcha.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
Контактна особа: Рита Олександрівна Стрелецька
+380459352431
mtz1@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE SPETSIALIZOVANE PIDPRYYEMSTVO "PIVNICHNA PUSHCHA"
National ID: 40247540
Contact point: Streletska Rita Oleksandrivna
+380459352431
mtz1@pushcha.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:36
Очікувана вартість: 6 930 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 вересня 2020 12:16
Enquiries until: 25 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 31 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 930 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 300 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40247540.
4. Місцезнаходження замовника: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрелецька Рита Олександрівна, секретар тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», провідний економіст відділу МТЗ, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, тел. +380459352431, +380459351407.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Трактор колісний для сільськогосподарських робіт.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 99999999-9 «Не відображене в інших розділах» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017р. основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. У разі якщо предмет закупівлі відсутній в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду, у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника «99999999-9 – Не визначено» із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому полі. Зважаючи на відсутність показника четвертої цифри основного словника, який відповідає найменуванню предмету закупівлі, оскільки код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі наявний лише за показником третьої цифри - ДК 021:2015: код 16700000-2 «Трактори» з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N708, Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, а саме: ДК 021:2015: код 99999999-9 «Не відображене в інших розділах» (Трактор колісний для сільськогосподарських робіт).
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Трактор колісний для сільськогосподарських робіт - 7 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 930 000,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні і кошти підприємства.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 300,00 грн. (шістдесят дев’ять тисяч триста грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «04» листопада 2020 року (час 18:00 год.)
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
ADVERTISEMENT
on conducting open bidding*

1. Name of the customer: DERZHAVNE SPETSIALIZOVANE PIDPRYYEMSTVO "PIVNICHNA PUSHCHA" (STATE SPECIALIZED ENTERPRISE "PUSHCHA NORTH").
2. Category of the customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
3. Identification code of the customer in the Unified state register of legal entities, natural persons - entrepreneurs and public formations: 40247540.
4. Location of the customer: 07270, Kyiv region, Chornobyl, street Lenin, bldg. 148.
5. Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants: Streletska Rita Oleksandrivna, Secretary of the Tender Committee of the State Specialized Enterprise "Northern Pushcha", Leading Economist of the MTZ Department, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, tel. +380459352431, +380459351407.
6. Type of subject of purchase: goods.
7. Specific name of the subject of procurement: Wheeled tractor for agricultural work.
8. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if available): DK 021: 2015: code 99999999-9 "Not shown in other sections" (separate parts of the subject of procurement (lots) - not provided).
9. Product code determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement: According to the explanation of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine № 3302-06 / 3816-06 dated 07.02.2017. The main dictionary of the Unified Procurement Dictionary is based on a system of codes that have a hierarchical structure and consist of nine digits. The groups of numbers, in turn, correspond to the name that describes the goods, works and services that are the subject of the contract. If the subject of procurement is not in the hierarchical structure of the Unified Procurement Dictionary of the relevant code, the electronic procurement system technically implements the possibility of the customer to select the indicator "99999999-9 - Not defined" with the ability to enter the subject of procurement manually in the text box. Due to the lack of the fourth digit of the main dictionary, which corresponds to the name of the subject of procurement, as the product code defined according to the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject is available only on the third digit - DK 021: 2015: "Tractors" in order to comply with the Law of Ukraine "On Public Procurement" and the Procedure for determining the subject of procurement, approved by the order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine April 15, 2020 N708, the Customer determined the subject of procurement in accordance with the Ministry of Economic Development and trade of Ukraine, namely: DK 021: 2015: code 99999999-9 "Not shown in other sections" (Wheeled tractor for agricultural work).
10. Quantity of goods or volume of performance of works or rendering of services: Wheeled tractor for agricultural work - 7 pc.
11. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: 07270, Kyiv region, Chornobyl, street Lenin, bldg. 148.
12. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services: till 30.12.2020.
13. Terms of payment of the contract (settlement procedure): Payment by the Buyer to the Seller of the value of the goods is made for the actually delivered goods, according to the invoice and expense invoice of the Seller, at the prices specified in the specification, to the current account of the Seller, within 15 (fifteen) banking days from the date of signing.
14. Expected value of the subject of procurement: UAH 6,930,000.00 (six million nine hundred and thirty thousand UAH 00 kopecks) with VAT.
15. The size of the budget purpose according to the estimate or the expected cost of parts of the subject of purchase (lots) (if any): not provided.
16. Source of financing of purchase: Budget and funds of the enterprise.
17. The size of the minimum step of price reduction: 69 300,00 hryvnias (sixty-nine thousand three hundred hryvnias 00 kopecks) - 1% of the expected value.
18. Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Criteria for evaluation of tender proposals: price (specific weight of the price criterion - 100%).
19. Other criteria to be used in the evaluation of tenders and their share (if any): None.
20. Deadline for submission of tender proposals: "04" November 2020 time 18:00 hours.
21. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): Not required.
22. Type of tender security (if the customer requires it): Not required.
23. Conditions for the provision of tender security: not provided, as the provision of tender offers is not required.
25. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine "On Public Procurement": determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law Of Ukraine "On Public Procurement".
26. Date and time of the electronic auction: determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law of Ukraine "On Public Procurement".
_________________________
*The announcement of open bidding was formed in accordance with the provisions of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" of 25.12.2015. №922-VIII (as amended).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Трактор колісний для сільськогосподарських робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Wheeled tractor for agricultural work
CPV: 99999999-9
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-003674-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Укравтозапчастина, Код ЄДРПОУ:30722204
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:53
Внесення змін до технічного завдання
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю тракторів колісних для сільськогосподарських робіт ми прийшли до висновку про те, що технічні параметри, прописані в додатку 3, відповідають продукції тільки одній моделі трактору. Всі інші марки, моделі, вказуючи інші (відмінні від завдання) параметри можуть бути дискваліфіковані за формальними ознаками як такі що не відповідають. Виходячи з цього вважаємо, що деякі параметри з посиланнями на характеристики є дискримінаційними і суперечать Закону "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни в додаток №3 до документації за наступними пунктами:

Розділ «Технічна Специфікація» Додатку №3, а саме:
- габаритні розміри: довжина, ширина, висота, колія по передніх колесах (min), колія по передніх колесах (max), колія по задніх колесах (min), колія по задніх колесах (max), колія по колесах напівпричепа – так як ці параметри відповідають Закону про безпеку дорожнього руху (граничні габарити ТЗ) і не впливають на експлуатаційні параметри, подібне точне їх зазначення свідчить про належність їх до однієї моделі. Розширення діапазону дозволить надати пропозиції іншим потенційним учасникам. Вимагаємо встановити діапазон по кожному з вказаних параметрів: як «не більше» вже вказаних в Специфікації Значень.
- Трансмісія: муфта зчеплення - дводискова, коробка передач - синхронізована та редуктор – підвищуючий – має значення при використанні тракторів для здійснення транспортних операцій, натомість, виходячи з специфіки діяльності замовника, а також беручи до уваги назву закупівлі (Трактор колісний для сільськогосподарських робіт), трактор працювати в умовах, які не вимагають наявність подібної трансмісії та більше того буде призводити до постійних рекламаційних звернень, додаткових витрат на ремонт та простоїв в роботі. Вимагаємо зазначити в пункті Трансмісія: механічна, без будь-яких додаткових параметрів.
- Гальма: Робочі та стоянкові – трьохдискові, сухі – вказує на конкретну модель трактора та унеможливлює конкуренцію. Такий параметр як гальма не є суттєвим та необхідним для зазначення. Вимагаємо даний параметр, який настільки детально викладений, спростити до характеристики - «однодисковий» або взагалі виключити.
- Гідронавісна система: тип задньої НУ-2 з гідропідйомником є такою, що звужує коло учасників. Вимагаємо не деталізувати, а обмежитися показником вантажопідйомності.


Ми впевнені, що внесення відповідних змін до тендерної документації дозволить розширити коло потенційних постачальників в тому числі сучасної імпортної, європейської техніки і призведе до придбання якісної техніки, яка виконує всі технологічні побажання замовника, дозволить зекономити кошти у подальшому на експлуатацію та ремонт, призведе до прозорості та відкритої конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 11:48
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща» повідомляє про наступне: Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 4 частини 2 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ДСП «Північна Пуща» керується принципами недискримінації учасників виключно законодавством України. Тендерна документація ніяким чином не обмежує коло учасників, а лише встановлює кваліфікаційні критерії до учасників та до предмету закупівлі які відповідають принципам статті 5 Закону. В частині 1 статті 23 Закону сказано, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).» Також в частині 3 статті 23 Закону сказано, що «Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.» Враховуючи вищезазначене, у вас як в Учасника немає жодних перешкод запропонувати товар саме з такими характеристиками, які прописані в тендерній документації, а Замовник залишає за собою право не змінювати якісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000044 ● 031d09c8f0cb48b4b873c0aa54d5c331
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-09-29-003674-a 29.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Держаудитслужби України взято до уваги та вжиті заходи щодо недопущення в подальшому подібних порушень.

2021-02-09 17:48:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2020
UA-2020-09-29-003674-a492b960e8d584b0d8df4f559e24b1bfb
Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна, Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
Учасник Документи Рішення
ПП "БОМ І С" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Техноторг" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:54
Ценовое предложение.pdf
03 листопада 2020 16:54
Тех.часть.pdf
03 листопада 2020 16:54
Справка с банка 02.11.2020(2).pdf
03 листопада 2020 16:54
Справка с банка 02.11.2020(1).pdf
03 листопада 2020 16:54
Квал.часть.pdf

Документи

04 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 13:53
Частина 2. пункт 1 ст. 17.pdf
25 листопада 2020 13:53
пункт 12 частина 1 ст.17.pdf
25 листопада 2020 13:53
Довідка з МВС.pdf
25 листопада 2020 13:53
Довідка з ДФС.pdf
04 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:27
Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 13:27
Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 13:27
Кваліфікаційна частина.pdf
04 листопада 2020 13:27
Довідка з банка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БОМ І С"

ТОВ "Техноторг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг" 6 884 500,00
UAH з ПДВ
6 884 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БОМ І С" 6 928 600,00
UAH з ПДВ
6 928 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 13:53
Частина 2. пункт 1 ст. 17.pdf
25 листопада 2020 13:53
пункт 12 частина 1 ст.17.pdf
25 листопада 2020 13:53
Довідка з МВС.pdf
25 листопада 2020 13:53
Довідка з ДФС.pdf
04 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:27
Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 13:27
Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 13:27
Кваліфікаційна частина.pdf
04 листопада 2020 13:27
Довідка з банка.PDF

Публічні документи

04 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:54
Ценовое предложение.pdf
03 листопада 2020 16:54
Тех.часть.pdf
03 листопада 2020 16:54
Справка с банка 02.11.2020(2).pdf
03 листопада 2020 16:54
Справка с банка 02.11.2020(1).pdf
03 листопада 2020 16:54
Квал.часть.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техноторг"

ПП "БОМ І С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Переможець 6 884 500,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг"
#30976452
6 884 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:57
Дод.1 Трактор.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 17:34
Договір Трактор.pdf укладений
09 грудня 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів та уточнення джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 83/15-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 83/15-Б від 08.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 884 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 147 416,67 UAH)