Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: code 43260000-3 "Mechanical shovels, excavators and bucket loaders, mining equipment" (Wheel excavator)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Рита Олександрівна Стрелецька +380459352431 mtz1@pushcha.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE SPETSIALIZOVANE PIDPRYYEMSTVO "PIVNICHNA PUSHCHA" |
National ID: | 40247540 |
Contact point: |
Streletska Rita Oleksandrivna +380459352431 mtz1@pushcha.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 14:14 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 29 вересня 2020 12:15 |
Enquiries until: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 жовтня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40247540.
4. Місцезнаходження замовника: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрелецька Рита Олександрівна, секретар тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», провідний економіст відділу МТЗ, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, тел. +380459352431, +380459351407.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Колісний екскаватор.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Колісний екскаватор - 1 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні і кошти підприємства.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «30» жовтня 2020 року (час 18:00 год.)
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
on conducting open bidding*
1. Name of the customer: DERZHAVNE SPETSIALIZOVANE PIDPRYYEMSTVO "PIVNICHNA PUSHCHA" (STATE SPECIALIZED ENTERPRISE "PUSHCHA NORTH").
2. Category of the customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
3. Identification code of the customer in the Unified state register of legal entities, natural persons - entrepreneurs and public formations: 40247540.
4. Location of the customer: 07270, Kyiv region, Chornobyl, street Lenin, bldg. 148.
5. Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants: Streletska Rita Oleksandrivna, Secretary of the Tender Committee of the State Specialized Enterprise "Northern Pushcha", Leading Economist of the MTZ Department, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, tel. +380459352431, +380459351407.
6. Type of subject of purchase: goods.
7. Specific name of the subject of procurement: Wheel excavator.
8. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if available): DK 021: 2015: code 43260000-3 "Mechanical shovels, excavators and bucket loaders, mining equipment" (separate parts of the subject of procurement (lots) - not provided).
9. Product code determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement: DK 021: 2015: code 43260000-3 "Mechanical shovels, excavators and bucket loaders, mining equipment".
10. Quantity of goods or volume of performance of works or rendering of services: Wheel excavator - 1 pc.
11. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: 07270, Kyiv region, Chornobyl, street Lenin, bldg. 148.
12. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services: till 30.12.2020.
13. Terms of payment of the contract (settlement procedure): Payment by the Buyer to the Seller of the value of the goods is made for the actually delivered goods, according to the invoice and expense invoice of the Seller, at the prices specified in the specification, to the current account of the Seller, within 15 (fifteen) banking days from the date of signing.
14. Expected value of the subject of procurement: UAH 5,000,000.00 (five million UAH 00 kopecks) with VAT.
15. The size of the budget purpose according to the estimate or the expected cost of parts of the subject of purchase (lots) (if any): not provided.
16. Source of financing of purchase: Budget and funds of the enterprise.
17. The size of the minimum step of price reduction: UAH 50,000.00 (fifty thousand hryvnias 00 kopecks) - 1% of the expected value.
18. Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Criteria for evaluation of tender proposals: price (specific weight of the price criterion - 100%).
19. Other criteria to be used in the evaluation of tenders and their share (if any): None.
20. Deadline for submission of tender proposals: "30" October 2020 time 18:00 hours.
21. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): Not required.
22. Type of tender security (if the customer requires it): Not required.
23. Conditions for the provision of tender security: not provided, as the provision of tender offers is not required.
25. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine "On Public Procurement": determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law Of Ukraine "On Public Procurement".
26. Date and time of the electronic auction: determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law of Ukraine "On Public Procurement".
_________________________
*The announcement of open bidding was formed in accordance with the provisions of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" of 25.12.2015. №922-VIII (as amended).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 12:15 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (Колісний екскаватор).pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ТД_ДОДАТОК_4.pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ТД_ДОДАТОК_3.pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
29 вересня 2020 12:15 |
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 4 частини 2 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ДСП «Північна Пуща» керується принципами недискримінації учасників виключно законодавством України.
Тендерна документація на закупівлю бульдозерів з навісним обладнанням (корчевників) ніяким чином не обмежує коло учасників, а лише встановлює кваліфікаційні критерії до учасників та до предмету закупівлі які відповідають принципам статті 5 Закону.
В частині 1 статті 23 Закону сказано, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Також в частині 3 статті 23 Закону сказано, що «Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.»
Враховуючи вищезазначене, у вас як в Учасника немає жодних перешкод запропонувати товар саме з такими характеристиками, які прописані в тендерній документації, а Замовник залишає за собою право не змінювати якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 4 частини 2 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ДСП «Північна Пуща» керується принципами недискримінації учасників виключно законодавством України.
Тендерна документація ніяким чином не обмежує коло учасників, а лише встановлює кваліфікаційні критерії до учасників та до предмету закупівлі які відповідають принципам статті 5 Закону.
В частині 1 статті 23 Закону сказано, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Також в частині 3 статті 23 Закону сказано, що «Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.»
Враховуючи вищезазначене, у вас як в Учасника немає жодних перешкод запропонувати товар саме з такими характеристиками, які прописані в тендерній документації, а Замовник залишає за собою право не змінювати якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000045 ● a408b4f2d293459d918a20a5923d9afc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-09-29-003667-a 29.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 11:43:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі колісного екскаватору (код ДК 021:2015:43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-29-003667-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-20 18:28:15
Пояснення
Обґрунтування розміру витрат затверджені «Переліком витрат для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 №1279-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувалось відповідно до примірної методики затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.2020 № 275 (Далі - Наказ) а саме: методом порівняння ринкових цін. «Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та прайс-листів на момент вивчення ринку.»
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені виходячи з конкретних задач та потреб які стоять перед ДСП «Північна Пуща» та зазначені в тендерній документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна, Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Техноторг" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЕАНДА І К" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП "ВЕСЕЛОВ ІГОР ВЛАДИСЛАВОВИЧ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "БОМ І С" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
4 976 700,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 18:05
|
Дод.1 Екскаватор.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 17:36
|
Договір Екскаватор.pdf | укладений |
09 грудня 2020 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів та уточнення джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 82/15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 до договору № 82/15-Б від 08.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |