Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя (папір офісний А4, конверт А-4, конверт А-5, ручка кулькова, олівці, оснастки для печаток, папір для нотаток, скоби для степлера
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-09-29-003543-c 5adbb565385042198ea91904901b76e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ростислав

380660037781 logistika_krop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Кіровоградській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611823
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Юрія Бутусова, 22
Контактна особа: Онищенко Ростислав
380660037781
logistika_krop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:12
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1805 штуки
Канцелярське приладдя (папір офісний А4, конверт А-4, конверт А-5, ручка кулькова, олівці, оснастки для печаток, папір для нотаток, скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Юрія Бутусова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:13
Проєкт договору.docx
29 вересня 2020 15:13
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 45 446,50
UAH
37 538,00
UAH
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 41 478,25
UAH
41 165,70
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:36
статут.pdf
16 жовтня 2020 13:36
докум.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 11:26
довідка 2.pdf
04 листопада 2020 11:26
довідка 1.pdf
23 жовтня 2020 13:10
Аналогічні договори.pdf
23 жовтня 2020 13:10
документи виправленні.pdf
16 жовтня 2020 16:34
аналогіч.договір3.pdf
16 жовтня 2020 16:34
аналогіч договір2.pdf
16 жовтня 2020 16:34
аналогіч договір1.pdf
16 жовтня 2020 16:34
тендерна документація.pdf
16 жовтня 2020 16:34
сертифікати.pdf
16 жовтня 2020 16:34
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 37 538,00
UAH
21 жовтня 2020 12:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 41 165,70
UAH
26 жовтня 2020 11:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 13:55

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2020-09-29-003543-c) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №2 ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) п. 1.1. кваліфікаційних вимог до Учасників процедури закупівлі Додатка 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Учасником ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» надано довідку, яка не відповідає формі згідно Додатку 3.1. 2) п. 2.1. кваліфікаційних вимог до Учасників процедури закупівлі Додатка 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» надано довідку, яка не відповідає формі згідно Додатку 3.2. 3) п. 3.1. кваліфікаційних вимог до Учасників процедури закупівлі Додатка 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» надано довідку, яка не відповідає формі згідно Додатку 3.3. 4) На підтвердження інформації, вказаній у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (не менше одного) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) (п. 3.1. кваліфікаційних вимог до Учасників процедури закупівлі Додатка 3 до тендерної документації). А саме, ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ», не надано видаткових накладних, що до підтвердження виконання аналогічних договорів. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
41 165,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:05
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:04
25.pdf укладений
12 листопада 2020 10:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 398,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 232,30 UAH)