Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-29-003168-c afd9deb5107046cd8d32d00e77ab3faf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драгун Наталія Вікторівна

080974467595
380445131302
vsh18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів № 18" Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489345
Місцезнаходження: 02156, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Братиславська, 14-а
Контактна особа: Драгун Наталія Вікторівна
080974467595,380445131302
vsh18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 14:24
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Поточний аварійний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська, 14-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поточний аварійний ремонт приміщень Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 16:15
дефектний акт.rtf
29 вересня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:39
Проект договору.docx
29 вересня 2020 14:39
Додаток до річного плану вересень (1).docx
29 вересня 2020 14:38
Оголошення на ремонт Вечірня №18 (1).doc
29 вересня 2020 16:15
дефектний акт.rtf
29 вересня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:39
Проект договору.docx
29 вересня 2020 14:39
Додаток до річного плану вересень (1).docx
29 вересня 2020 14:38
Оголошення на ремонт Вечірня №18 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне
Дата подання: 29 вересня 2020 15:09
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:14
Де технічне завдання?
Відповідь: Згідно дефектного акту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-003168-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:10
про скасування дискваліфікації
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» у закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт приміщень комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів №18», вул. Братиславська,14-А - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6» як безпідставне з огляду на наступне:
1. По п.1 «невідповідно оформлені документи (відсутність підписів, печаток)»: тендерною документацією замовника не передбачалось надання довідки ДФС або її завіреної копії про відсутність податкової заборгованості. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відсутність печатки та підпису на оригіналі довідки є правомочним. Тому дану підставу вважаємо необґрунтованою.
2. По п.2 «негативний досвід співпраці з даною компанією» : тендерною документацією замовника не передбачалось надання довідки про негативний досвід співпраці саме з цим Замовником. Ніяких претензій, щодо виконання попередніх робіт, Замовник не висував. Навпаки, після завершення робіт та дострокового виконання усіх умов договору, ТОВ «Київбілдінг» отримав позитивний відгук від керівництва (копія надається). Тому дану підставу вважаємо необгрунтованою.
3. По п.3 «неякісне виконання робіт»: ніяких претензій, щодо якості виконаних попередніх робіт, Замовник не висував.
Згідно п. 10.2 договору № 43 від 03.07.2018р. між ТОВ «Київбілдінг» в особі Беседіна Д.І. та «Вечірньою (змінною) школою II-III ступенів № 18» в особі директора Штефан Л.В., «якщо при прийманні послуг будуть виявлені недоробки, Замовник не підписує акт приймання виконаних робіт», п. 10.4 «виконавець несе відповідальність за якість наданих послуг. Гарантійний термін складає 1 (один) рік.»
Акт приймання виконаних робіт датовано, підписано та завірено печаткою Замовника 24.07.2018р. На сьогодні (16.10.2020р.) ніяких претензійних вимог (актів, листів, тощо) щодо якості виконаних робіт Замовником не висувалось. Тому дану підставу вважаємо необґрунтованою.

Нагадуємо, що згідно ст.164_14 КУПАП України «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)», тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.






Дії Замовника щодо відхилення учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:

1. Уповноважену особу Замовника Драгун Н.В. під час оцінки тендерних пропозицій учасників діяти виключно у рамках Закону, скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» та визнати його переможцем у закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт приміщень комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів №18», вул. Братиславська,14-А - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6»( ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-003168-c Закупівля на prozorro.gov.ua)
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Якщо наша вимога буде проігнорована, за захистом своїх прав ми будем змушені звертатися до Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України, Держаудиту України, суд та громадські об’єднання.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 жовтня 2020 09:47
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 17:10
відгук.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" 83 000,00
UAH з ПДВ
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д." 83 856,00
UAH з ПДВ
83 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:44
дефектний акт.pdf
08 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:52
кошторис 1.rar
08 жовтня 2020 10:52
інше.rar
08 жовтня 2020 10:52
23. довідки_витяги.rar
08 жовтня 2020 10:52
20. кошторис.pdf
08 жовтня 2020 10:52
19. без авансу.pdf
08 жовтня 2020 10:52
17.1.ЦПД Ізотенко.pdf
08 жовтня 2020 10:52
16. відгуки.pdf
08 жовтня 2020 10:52
15.1. аналог дог 2.pdf
08 жовтня 2020 10:52
15. аналог дог 1.pdf
08 жовтня 2020 10:52
11. ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 10:52
10.2 рух грошових коштів.pdf
08 жовтня 2020 10:52
10. фінансова звітність.PDF
08 жовтня 2020 10:52
7.копії протоколів.rar
08 жовтня 2020 10:52
5.1. форма 4-ОПП.pdf
08 жовтня 2020 10:52
5. витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 10:52
4. Витяг ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 10:52
2.протокол_підпис.pdf
08 жовтня 2020 10:52
2.1 довідка підписант.pdf
08 жовтня 2020 10:52
1.Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:37
17. Сертифікат+договір.7z
07 жовтня 2020 10:37
12. Наказ охорона праці.pdf
07 жовтня 2020 10:37
11. Ліцензія 2018.zip
07 жовтня 2020 10:37
про банкрутство.pdf
07 жовтня 2020 10:37
Проект договору клас.pdf
07 жовтня 2020 10:37
6. Довідка про персонал.jpg
07 жовтня 2020 10:37
5. Свідоцтво ПДВ_ 4опп.7z
07 жовтня 2020 10:37
Кошторис ВСШ 18.pdf
07 жовтня 2020 10:37
Довідка об_єднана.pdf
07 жовтня 2020 10:37
Відгук СШ 321.jpg
07 жовтня 2020 10:37
Пропозиція ВСШ 18.pdf
07 жовтня 2020 10:37
8.2 Довідка МатТехБ.pdf
07 жовтня 2020 10:37
витяг никаD.pdf
07 жовтня 2020 10:37
Баланс матТехбаза.pdf
07 жовтня 2020 10:37
Договір вивіз сміття.pdf
07 жовтня 2020 10:37
открытие счета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"

ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"
#41689987
Рішення скасоване 83 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 09:47
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."
#38379347
Рішення скасоване 83 856,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 09:47
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"
#41689987
Відхилено 83 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 10:08
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."
#38379347
Переможець 83 856,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 10:10

Документи

16 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."
#38379347
83 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:54
Протокол розірвання договору.docx укладений
16 листопада 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:37
ДУ 1 Ніка Сан зменшення 79389,60.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 15:34
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:18
Ніка Сан 78840.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 13:29
Ніка Сан 78840.pdf укладений
30 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 13:24
Ніка Сан 78840.pdf укладений
30 жовтня 2020 13:20
Ніка Сан 78840.pdf укладений
30 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:31
Ніка Сан 78840.pdf укладений
30 жовтня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): попередній договір було опубліковано помилково
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 140,00 UAH)
Причини розірвання договору: неможливість виправлення помилок в тендерній документації