Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-29-003168-c ● afd9deb5107046cd8d32d00e77ab3faf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів № 18" Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489345 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Братиславська, 14-а |
Контактна особа: |
Драгун Наталія Вікторівна 080974467595,380445131302 vsh18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Поточний аварійний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська, 14-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | поточний аварійний ремонт приміщень | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 16:15 |
дефектний акт.rtf | |
29 вересня 2020 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 14:39 |
Проект договору.docx | |
29 вересня 2020 14:39 |
Додаток до річного плану вересень (1).docx | |
29 вересня 2020 14:38 |
Оголошення на ремонт Вечірня №18 (1).doc |
29 вересня 2020 16:15 |
дефектний акт.rtf
|
|||
29 вересня 2020 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 вересня 2020 14:39 |
Проект договору.docx
|
|||
29 вересня 2020 14:39 |
Додаток до річного плану вересень (1).docx
|
|||
29 вересня 2020 14:38 |
Оголошення на ремонт Вечірня №18 (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне
Дата подання: 29 вересня 2020 15:09
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:14
Де технічне завдання?
Відповідь: Згідно дефектного акту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-003168-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:10
про скасування дискваліфікації
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» у закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт приміщень комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів №18», вул. Братиславська,14-А - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6» як безпідставне з огляду на наступне:
1. По п.1 «невідповідно оформлені документи (відсутність підписів, печаток)»: тендерною документацією замовника не передбачалось надання довідки ДФС або її завіреної копії про відсутність податкової заборгованості. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відсутність печатки та підпису на оригіналі довідки є правомочним. Тому дану підставу вважаємо необґрунтованою.
2. По п.2 «негативний досвід співпраці з даною компанією» : тендерною документацією замовника не передбачалось надання довідки про негативний досвід співпраці саме з цим Замовником. Ніяких претензій, щодо виконання попередніх робіт, Замовник не висував. Навпаки, після завершення робіт та дострокового виконання усіх умов договору, ТОВ «Київбілдінг» отримав позитивний відгук від керівництва (копія надається). Тому дану підставу вважаємо необгрунтованою.
3. По п.3 «неякісне виконання робіт»: ніяких претензій, щодо якості виконаних попередніх робіт, Замовник не висував.
Згідно п. 10.2 договору № 43 від 03.07.2018р. між ТОВ «Київбілдінг» в особі Беседіна Д.І. та «Вечірньою (змінною) школою II-III ступенів № 18» в особі директора Штефан Л.В., «якщо при прийманні послуг будуть виявлені недоробки, Замовник не підписує акт приймання виконаних робіт», п. 10.4 «виконавець несе відповідальність за якість наданих послуг. Гарантійний термін складає 1 (один) рік.»
Акт приймання виконаних робіт датовано, підписано та завірено печаткою Замовника 24.07.2018р. На сьогодні (16.10.2020р.) ніяких претензійних вимог (актів, листів, тощо) щодо якості виконаних робіт Замовником не висувалось. Тому дану підставу вважаємо необґрунтованою.
Нагадуємо, що згідно ст.164_14 КУПАП України «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)», тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії Замовника щодо відхилення учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Уповноважену особу Замовника Драгун Н.В. під час оцінки тендерних пропозицій учасників діяти виключно у рамках Закону, скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» та визнати його переможцем у закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт приміщень комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів №18», вул. Братиславська,14-А - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6»( ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-003168-c Закупівля на prozorro.gov.ua)
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Якщо наша вимога буде проігнорована, за захистом своїх прав ми будем змушені звертатися до Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України, Держаудиту України, суд та громадські об’єднання.
Розгорнути
Згорнути
1. По п.1 «невідповідно оформлені документи (відсутність підписів, печаток)»: тендерною документацією замовника не передбачалось надання довідки ДФС або її завіреної копії про відсутність податкової заборгованості. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відсутність печатки та підпису на оригіналі довідки є правомочним. Тому дану підставу вважаємо необґрунтованою.
2. По п.2 «негативний досвід співпраці з даною компанією» : тендерною документацією замовника не передбачалось надання довідки про негативний досвід співпраці саме з цим Замовником. Ніяких претензій, щодо виконання попередніх робіт, Замовник не висував. Навпаки, після завершення робіт та дострокового виконання усіх умов договору, ТОВ «Київбілдінг» отримав позитивний відгук від керівництва (копія надається). Тому дану підставу вважаємо необгрунтованою.
3. По п.3 «неякісне виконання робіт»: ніяких претензій, щодо якості виконаних попередніх робіт, Замовник не висував.
Згідно п. 10.2 договору № 43 від 03.07.2018р. між ТОВ «Київбілдінг» в особі Беседіна Д.І. та «Вечірньою (змінною) школою II-III ступенів № 18» в особі директора Штефан Л.В., «якщо при прийманні послуг будуть виявлені недоробки, Замовник не підписує акт приймання виконаних робіт», п. 10.4 «виконавець несе відповідальність за якість наданих послуг. Гарантійний термін складає 1 (один) рік.»
Акт приймання виконаних робіт датовано, підписано та завірено печаткою Замовника 24.07.2018р. На сьогодні (16.10.2020р.) ніяких претензійних вимог (актів, листів, тощо) щодо якості виконаних робіт Замовником не висувалось. Тому дану підставу вважаємо необґрунтованою.
Нагадуємо, що згідно ст.164_14 КУПАП України «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)», тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії Замовника щодо відхилення учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Уповноважену особу Замовника Драгун Н.В. під час оцінки тендерних пропозицій учасників діяти виключно у рамках Закону, скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» та визнати його переможцем у закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт приміщень комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів №18», вул. Братиславська,14-А - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6»( ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-003168-c Закупівля на prozorro.gov.ua)
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Якщо наша вимога буде проігнорована, за захистом своїх прав ми будем змушені звертатися до Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України, Держаудиту України, суд та громадські об’єднання.
Скасована
Дата: 23 жовтня 2020 09:47
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" #41689987 |
Рішення скасоване |
83 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 09:47
|
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д." #38379347 |
Рішення скасоване |
83 856,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 09:47
|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" #41689987 |
Відхилено |
83 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 10:08
|
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д." #38379347 |
Переможець |
83 856,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:54
|
Протокол розірвання договору.docx | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:37
|
ДУ 1 Ніка Сан зменшення 79389,60.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:18
|
Ніка Сан 78840.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 13:29
|
Ніка Сан 78840.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 13:24
|
Ніка Сан 78840.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 13:20
|
Ніка Сан 78840.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 11:31
|
Ніка Сан 78840.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | попередній договір було опубліковано помилково |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
78 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 140,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | неможливість виправлення помилок в тендерній документації |