Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна з комплектуючими та металопластикові двері з комплектуючими код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
290 692,00 UAH
UA-2020-09-29-002954-a f7ff53c4c2c341cc81f572319c5bd974
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голоднюк Наталя Юріївна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Голоднюк Наталя Юріївна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 11:37
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:17
Очікувана вартість: 290 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 906,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Металопластикові вікна з комплектуючими та металопластикові двері з комплектуючими загальний код:44220000-8: металопластикові вікна з комплектуючими відповідний код: 44221100-6 ; металопластикові двері з комплектуючими відповідний код: 44221200-7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 комплекти
металопластикові вікна з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади відділу освіти Шаргородської РДА ( Пеньківська СЗШ - с. Пеньківка, Шаргородського району Вінницької області, вул. Миру. 40 ; Буднянський НВК - с. Будне, Шаргородського району Вінницької області, вул. Шкільна,3: Шаргородська СЗШ №2 - м.Шаргород Вінницька обл, вул. Героїв Майдану, 373; ОЗ Джуринський ЗЗСО – с.Джурин Вінницька обл, вул. Смавзюка 5)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
3 комплекти
металопластикові двері з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади відділу освіти Шаргородської РДА ( Буднянський НВК - с. Будне, Шаргородського району Вінницької області, вул. Шкільна,3: Шаргородська СЗШ №2 - м.Шаргород Вінницька обл, вул. Героїв Майдану, 373)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.валютою пропозиції є національна валюта України – гривня.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.Металопластикові вікна з комплектуючими та металопластикові двері з комплектуючими загальний код:44220000-8: металопластикові вікна з комплектуючими відповідний код: 44221100-6 ; металопластикові двері з комплектуючими відповідний код: 44221200-7 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:32
додаток_5.docx
29 вересня 2020 11:32
додаток_4.docx
29 вересня 2020 11:32
додаток_3.doc
29 вересня 2020 11:32
додаток_2.doc
29 вересня 2020 11:32
додаток_1.docx
29 вересня 2020 11:32
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-002954-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022221056
Дата подання: 31 жовтня 2020 03:55
Неправомірна дискваліфікація.
Замовник не уважно вивчивши мою пропозицію відхилив її. Хоча вона підготовлена згідно всіх вимог та є економічно найвигіднішою. Про що свідчать результати аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2020 14:25
Шановний учасник ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"!
Вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне :
1.Згідно п.6 Розділу 3 Тендерної документації, учасником вимагалось надати -довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, а також інформацію про екологічну безпеку товару. Екологічна безпека включає у себе поняття екологічних показників, які характеризують рівень шкідливих впливів на навколишнє середовище, які виникають під час експлуатації або споживання продукції. Врахування екологічних показників має обмежити надходження в природне середовище промислових, транспортних і побутових стічних вод та викидів, з метою зниження наявності шкідливих речовин в атмосфері, які не перевищують допустимих концентрацій; забезпечити збереження і раціональне використання біологічних ресурсів і т. д.
До екологічних показників належать: наявність шкідливих домішок, можливість викидів шкідливих часток, газів, випромінювань при зберіганні, транспортуванні, експлуатації чи споживанні продукції. Не у всіх Ваших документах було подано дану інформацію.
2. Просимо звернути Вашу увагу ще раз! на розділ 5 п.3 тендерної документації вимагався гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”(для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
3. Ви вірно зауважили, що Замовник надає усунути відповідність лише відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вищезазначені документи, що не були подані у складі Вашої пропозиції не відповідають ні ст.16 , ні права підпису.
Хочеться і Вам нагадати про інші принципи публічних закупівель, основні з яких є : добросовісна конкуренція(чого рекомендується дотримуватись і Вам, оскільки на підтримку даного принципу виступає і Конституція України ч.3 ст.42, ч.5 ст.13 ЦКУ та власне закон «Про захист від недобросовісної конкуренції»( більш конкретніше написано про дії, а саме в даному випадку досягнення неправомірних переваг у конкуренції!) ефективність та пропорційність. На виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері. Тому звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки та не застосовувати тиск на секретаря ТК, зловживаючи правами учасника закупівель!
Ваші звернення, зокрема і в телефонних дзвінках на приймальну відділу освіти містять елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі і інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і об’єктивності торгів.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 242 000,00
UAH з ПДВ
242 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 284 964,42
UAH з ПДВ
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 268 000,00
UAH з ПДВ
265 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАР ВІТАЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 289 692,00
UAH з ПДВ
289 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 01:45
Електронний підпис
16 жовтня 2020 01:44
Склопакети сертифікат.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Склопакети гігієна.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Сертифікат сендвіч.jpg
16 жовтня 2020 01:44
Сертифікат Вінкхаус.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Сертифікат vorne2020.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Сан-гігієна армування.jpg
16 жовтня 2020 01:44
Протокол Osnova Premium 32.42mm.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Гігієна підвіконня.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Гарантія виробника 1.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Брендування ОСНОВА.jpg
16 жовтня 2020 01:44
protokol_ispiyanie_gotovoe_izdelie.pdf
16 жовтня 2020 01:44
protocol_32mm без аргона.PDF
16 жовтня 2020 01:44
openteck гігієна профіль.PDF
16 жовтня 2020 01:44
254_Scanitto_2020-08-06_00тор1.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Черняхів2.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Хорошів2.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Хорошів1.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Хорошів.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Кузьминці.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Борсуки2.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір-Борсуки1.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Тульчин.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Саїнка.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Пятихатки 2.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Пятихатки 1.pdf
16 жовтня 2020 01:44
договір Красилів.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Красилів 2.PDF
16 жовтня 2020 01:44
договір Бершадь.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Бар.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір 2019 рік Чуднів.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір 2018 рік Пижівка.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір 2018 рік 2.pdf
16 жовтня 2020 01:44
договір _ 117.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Дунаївці.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Dogovir-михайлівці.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Лист-відгук Дунаївці.pdf
16 жовтня 2020 01:44
лист-відгук Бар.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Лист відгукПятихатки.jpg
16 жовтня 2020 01:44
Лист відгук Тульчин.jpg
16 жовтня 2020 01:44
Лист відгук Саїнка.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Лист відгук Кпасилів.pdf
16 жовтня 2020 01:44
ЛИСТ відгук Гонтівка.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Щодо підпису.pdf
16 жовтня 2020 01:44
свідоцтво.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Паспорт код.pdf
16 жовтня 2020 01:44
лист-гарантія стаття 17.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Лист підтвердження.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Лист гарантія..pdf
16 жовтня 2020 01:44
додаток_3.pdf
16 жовтня 2020 01:44
Договір Основа..pdf
16 жовтня 2020 01:44
довідка щодо ліцензії.pdf
16 жовтня 2020 01:44
довідка Офшор.pdf
16 жовтня 2020 01:44
виписка.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:05
Dovidka_20288003490430459161.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:05
Dovidka_20288003490430459161.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Тендерна пропозиція.PDF
27 жовтня 2020 23:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 23:47
Лист-відкуг 3.PDF
16 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:04
22.Лист-видгук 2.pdf
16 жовтня 2020 10:04
21.Лист-видкуг 1.PDF
16 жовтня 2020 10:04
19.Гаранійний лист 2.PDF
16 жовтня 2020 10:04
16.Лист-згода.PDF
16 жовтня 2020 10:04
15.Податкова звітність.PDF
16 жовтня 2020 10:04
12Аналогічний договор 1.PDF
16 жовтня 2020 10:04
06.Технічне завдання.PDF
16 жовтня 2020 10:04
01.Тендерна пропозиція.PDF
16 жовтня 2020 10:04
00.Зміст.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:45
ценовая.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Подоконники с 30.10.rar
15 жовтня 2020 13:45
військова частина 1028.rar
15 жовтня 2020 13:45
МТБ.rar
15 жовтня 2020 13:45
AXOR K-3.rar
15 жовтня 2020 13:45
Виписка з ЄДР _копія_.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Мариуполь роддом.rar
15 жовтня 2020 13:45
МТБ.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Рішення _2 _оригінал_.pdf
15 жовтня 2020 13:45
VIKONDA.rar
15 жовтня 2020 13:45
СЕС герметик.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Сводная ст.17 2 прав.pdf
15 жовтня 2020 13:45
гарантія техн характ.pdf
15 жовтня 2020 13:45
аналог договор.pdf
15 жовтня 2020 13:45
уповноважена особа.pdf
15 жовтня 2020 13:45
гарантія санкцій.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Гарантія 5 років.pdf
15 жовтня 2020 13:45
оригиналі скло серт.rar
15 жовтня 2020 13:45
погоджен з договорм.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Тех. характ.pdf
15 жовтня 2020 13:45
армір.rar
15 жовтня 2020 13:45
підвіконня міропласт.rar
15 жовтня 2020 13:45
WDS -5S.rar
15 жовтня 2020 13:45
проект договору.pdf
15 жовтня 2020 13:45
Договір Міропласт.pdf
15 жовтня 2020 13:45
лист згода каріс.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:29
Договір 9 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 8 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 7 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 6 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 5 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 4 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 3 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 2 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Договір 1 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Гарантійний лист 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Аналогічний акт 001.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Изображение_369.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Изображение_368.jpg
16 жовтня 2020 10:29
Изображение_367.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ФОП "ГОНЧАР ВІТАЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3022221056
Відхилено 242 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 09:20
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2768710070
Відхилено 261 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 11:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Відхилено 265 094,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:44
ФОП "ГОНЧАР ВІТАЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2970422628
Відхилено 289 692,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:55

Документи

26 жовтня 2020 09:20
Електронний підпис
26 жовтня 2020 09:14
ПРОТОКОЛ..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а)замовником вимагалось надати довідку про виконання аналогічних договорів за наступною формою ( встановленою формою), проте учасник подав інформацію про виконання аналогічних договорів в іншій формі б) учасник подав лише 2 відгуки з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці. В довідці учасник подав інформацію про співпрацю з 3-ма підприємствами. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.2.1. Додаток 1 Тендерної документації б) п.2.2. Додаток 1 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей а)довідку про виконання аналогічних договорів у формі встановленій п.2.1 ; б) лист-відгук про співпрацю з відділом освіти Жмеринської РДА, співпрацю з яким учасник зазначив у довідці виконання аналогічних договорів.

Документи

30 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:50
протокол.pdf
26 жовтня 2020 09:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 листопада 2020 16:44
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:41
протокол..pdf

Документи

24 листопада 2020 16:55
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:53
Протокол.pdf
24 листопада 2020 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
24 листопада 2020 16:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі