Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна з комплектуючими та металопластикові двері з комплектуючими код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
290 692,00 UAH
UA-2020-09-29-002954-a ● f7ff53c4c2c341cc81f572319c5bd974
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141515 |
Вебсайт: | http://www.shedu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224 |
Контактна особа: |
Голоднюк Наталя Юріївна +380434421004 jcdsnf@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 11:37 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 290 692,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 906,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Металопластикові вікна з комплектуючими та металопластикові двері з комплектуючими загальний код:44220000-8: металопластикові вікна з комплектуючими відповідний код: 44221100-6 ; металопластикові двері з комплектуючими відповідний код: 44221200-7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 комплекти
металопластикові вікна з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади відділу освіти Шаргородської РДА ( Пеньківська СЗШ - с. Пеньківка, Шаргородського району Вінницької області, вул. Миру. 40 ; Буднянський НВК - с. Будне, Шаргородського району Вінницької області, вул. Шкільна,3: Шаргородська СЗШ №2 - м.Шаргород Вінницька обл, вул. Героїв Майдану, 373; ОЗ Джуринський ЗЗСО – с.Джурин Вінницька обл, вул. Смавзюка 5)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
3 комплекти
металопластикові двері з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади відділу освіти Шаргородської РДА ( Буднянський НВК - с. Будне, Шаргородського району Вінницької області, вул. Шкільна,3: Шаргородська СЗШ №2 - м.Шаргород Вінницька обл, вул. Героїв Майдану, 373)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.валютою пропозиції є національна валюта України – гривня.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.Металопластикові вікна з комплектуючими та металопластикові двері з комплектуючими загальний код:44220000-8: металопластикові вікна з комплектуючими відповідний код: 44221100-6 ; металопластикові двері з комплектуючими відповідний код: 44221200-7 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 11:32 |
додаток_5.docx | |
29 вересня 2020 11:32 |
додаток_4.docx | |
29 вересня 2020 11:32 |
додаток_3.doc | |
29 вересня 2020 11:32 |
додаток_2.doc | |
29 вересня 2020 11:32 |
додаток_1.docx | |
29 вересня 2020 11:32 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-002954-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022221056
Дата подання: 31 жовтня 2020 03:55
Неправомірна дискваліфікація.
Замовник не уважно вивчивши мою пропозицію відхилив її. Хоча вона підготовлена згідно всіх вимог та є економічно найвигіднішою. Про що свідчать результати аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2020 14:25
Шановний учасник ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"!
Вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне :
1.Згідно п.6 Розділу 3 Тендерної документації, учасником вимагалось надати -довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, а також інформацію про екологічну безпеку товару. Екологічна безпека включає у себе поняття екологічних показників, які характеризують рівень шкідливих впливів на навколишнє середовище, які виникають під час експлуатації або споживання продукції. Врахування екологічних показників має обмежити надходження в природне середовище промислових, транспортних і побутових стічних вод та викидів, з метою зниження наявності шкідливих речовин в атмосфері, які не перевищують допустимих концентрацій; забезпечити збереження і раціональне використання біологічних ресурсів і т. д.
До екологічних показників належать: наявність шкідливих домішок, можливість викидів шкідливих часток, газів, випромінювань при зберіганні, транспортуванні, експлуатації чи споживанні продукції. Не у всіх Ваших документах було подано дану інформацію.
2. Просимо звернути Вашу увагу ще раз! на розділ 5 п.3 тендерної документації вимагався гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”(для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
3. Ви вірно зауважили, що Замовник надає усунути відповідність лише відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вищезазначені документи, що не були подані у складі Вашої пропозиції не відповідають ні ст.16 , ні права підпису.
Хочеться і Вам нагадати про інші принципи публічних закупівель, основні з яких є : добросовісна конкуренція(чого рекомендується дотримуватись і Вам, оскільки на підтримку даного принципу виступає і Конституція України ч.3 ст.42, ч.5 ст.13 ЦКУ та власне закон «Про захист від недобросовісної конкуренції»( більш конкретніше написано про дії, а саме в даному випадку досягнення неправомірних переваг у конкуренції!) ефективність та пропорційність. На виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері. Тому звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки та не застосовувати тиск на секретаря ТК, зловживаючи правами учасника закупівель!
Ваші звернення, зокрема і в телефонних дзвінках на приймальну відділу освіти містять елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі і інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і об’єктивності торгів.
Вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне :
1.Згідно п.6 Розділу 3 Тендерної документації, учасником вимагалось надати -довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, а також інформацію про екологічну безпеку товару. Екологічна безпека включає у себе поняття екологічних показників, які характеризують рівень шкідливих впливів на навколишнє середовище, які виникають під час експлуатації або споживання продукції. Врахування екологічних показників має обмежити надходження в природне середовище промислових, транспортних і побутових стічних вод та викидів, з метою зниження наявності шкідливих речовин в атмосфері, які не перевищують допустимих концентрацій; забезпечити збереження і раціональне використання біологічних ресурсів і т. д.
До екологічних показників належать: наявність шкідливих домішок, можливість викидів шкідливих часток, газів, випромінювань при зберіганні, транспортуванні, експлуатації чи споживанні продукції. Не у всіх Ваших документах було подано дану інформацію.
2. Просимо звернути Вашу увагу ще раз! на розділ 5 п.3 тендерної документації вимагався гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”(для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
3. Ви вірно зауважили, що Замовник надає усунути відповідність лише відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вищезазначені документи, що не були подані у складі Вашої пропозиції не відповідають ні ст.16 , ні права підпису.
Хочеться і Вам нагадати про інші принципи публічних закупівель, основні з яких є : добросовісна конкуренція(чого рекомендується дотримуватись і Вам, оскільки на підтримку даного принципу виступає і Конституція України ч.3 ст.42, ч.5 ст.13 ЦКУ та власне закон «Про захист від недобросовісної конкуренції»( більш конкретніше написано про дії, а саме в даному випадку досягнення неправомірних переваг у конкуренції!) ефективність та пропорційність. На виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері. Тому звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки та не застосовувати тиск на секретаря ТК, зловживаючи правами учасника закупівель!
Ваші звернення, зокрема і в телефонних дзвінках на приймальну відділу освіти містять елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі і інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і об’єктивності торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
242 000,00
UAH з ПДВ
|
242 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
284 964,42
UAH з ПДВ
|
261 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
268 000,00
UAH з ПДВ
|
265 094,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОНЧАР ВІТАЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
289 692,00
UAH з ПДВ
|
289 692,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3022221056 |
Відхилено |
242 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 09:20
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2768710070 |
Відхилено |
261 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 11:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Відхилено |
265 094,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:44
|
|
ФОП "ГОНЧАР ВІТАЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2970422628 |
Відхилено |
289 692,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 листопада 2020 16:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі