Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з встановлення індивідуального теплового пункту з погодним регулюванням у будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Київської області, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 6
Очікувана вартість
831 007,25 UAH
UA-2020-09-29-002677-c fbce7c985c3642d4b33444ba300d0b4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 yodgkg_ee@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
yodgkg_ee@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:50
Очікувана вартість: 831 007,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 156,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з встановлення індивідуального теплового пункту з погодним регулюванням у будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Київської області, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07100, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 29 вересня 2020 14:56
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:18
Доброго дня, підкажіть чи є проектна документація та чи можно з нею ознайомитись до періоду подачі пропозицій.
Відповідь: Доброго дня! З проектом можна ознайомитись у приміщенні Замовника за адресою вул. Юрія Іллєнка, 40, 5 поверх кім.507, за передньою домовленістю за телефоном (044) 206 74 81
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 вересня 2020 10:05
Дата відповіді: 30 вересня 2020 11:31
Доброго дня! Згідно Закону "Про публічні закупівлі" Розділ ІІІ. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ. Ст. 10, ч. 1, п. 1: Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Просимо надати оголошення, тендерну документацію, кваліфікаційні вимоги до Учасника закупівлі та проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Закону "Про публічні закупівлі" Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, всю необхідну документацію про закупівлю, а саме: 1) Оголошення вул. Героїв Дніпра, 6 Славутицький ліцей; 2) Додаток 4 Договір; 3) Додаток 2 Технічне завдання (1).
Вартість робіт
Дата подання: 30 вересня 2020 10:08
Дата відповіді: 30 вересня 2020 11:31
Доброго дня!! Просимо надати пояснення щодо оцінки вартості робіт .
Відповідь: Доброго дня! Дана закупівля оголошена для виконання робіт відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Відомість ресурсів/проектна документація
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:11
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:01
Частиною другою ст. 22 Закону встановлено вимоги до змісту тендерної документації, в тому числі пунктом третім частини другої даної статті визначено наявність у складу тендерної документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Основні правила з визначення вартості будівництва будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Також відповідно до п.6.2.2 зазначеного ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Отже, Замовником не надано відомість ресурсів, що унеможливлює виконання вимог ТД потенціальними учасниками в частині відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Просимо оприлюднити повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - оприлюднити відомість ресурсів до відомості обсягів робіт або проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто вимогу щодо оприлюднення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та долучаємо до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – підсумкову відомість ресурсів (без цін).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»» 827 039,30
UAH з ПДВ
827 039,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 827 302,33
UAH з ПДВ
827 302,33
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»
#20016760
Переможець 827 039,30
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:56

Документи

15 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»
#20016760
827 039,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:08
Додаткова угода Славутич Героїв Дніпра.pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:59
Договір укладений
28 жовтня 2020 13:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 15:35
210 551,00 UAH UA228201720344261005151017561
ДЖКГ та енергоефективності КОДА
UA573209840000026005230224927
ТОВ "Спільне підприємство "Укрінтерм"
Оплачений
30 грудня 2020 15:35
604 432,13 UAH UA848201720344241005100017561
ДЖКГ та енергоефективності КОДА
UA573209840000026005230224927
ТОВ "Спільне підприємство "Укрінтерм"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 133-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 814 983,13
UAH (в тому числі ПДВ 135 830,52 UAH)