Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів)
Очікувана вартість
151 382,00 UAH
UA-2020-09-29-002638-a f8a0e35d0f28488d8f7226ed2869dc50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Онищенко

+380981046363 zosh4709@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031598
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32
Контактна особа: Оксана Онищенко
+380981046363
zosh4709@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:21
Очікувана вартість: 151 382,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 757,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів - 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання територій, прилеглих до учбових навчально-виховних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:17
Додатки, благоустрій.docx
29 вересня 2020 11:17
оголошення благоустрій.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по кваліф критерію
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:01
Шановний Замовнику! Пунктом 2.9. Додатку 2 встановлено: "2.9. обов’язково надати копії діючих на момент розкриття пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічних умов, або сертифікатів відповідності, або інших відповідних документів, передбачених нормами діючого законодавства, на допоміжні матеріали, що передбачені для застосування під час надання послуг." Просимо пояснити, на які саме допоміжні матеріали потрібно надати згадані документи, адже відповідно до переліку необхідних послуг, викладених у техзавданні (Додаток 3), необхідності у застосуванні при прибиранні території (тобто відкритої місцевості) будь-яких миючих засобів, засобів гігієни тощо, не вбачається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-002638-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 21 жовтня 2020 10:55
вимога про скасування незаконних рішень уповноваженої особи
Протоколом №13 від 20.10.2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою вирішено відхилити пропозицію ПП «Клінінг-Про» за таких підстав: 1) надано скан-копію договору №264 від 26.07.2019, але додаток 4 (який містить інформацію про площі) до цього договору містить посилання на інший договір, а саме на договір №147 від 20.03.2019; 2) не в повному обсязі надано документи на протиожеледний реагент з піску та солі.
ПП «Клінінг-Про» не погоджується з цим рішенням уповноваженої особи та, керуючись вимогами частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за таких підстав: 1) у вищезгаданому додатку 4 до договору міститься інформація про площі прибирання та інша інформація, яка повністю відповідає умовам наданого у складі пропозиції договору №264 від 26.07.2019, за винятком помилкового посилання у тексті цього додатка 4 на інший договір, що є формальною помилкою і жодним чином не впливає на зміст як додатка 4 так і самого договору, тобто не є підставою для відхилення пропозиції; 2) твердження про неповний пакет документів, який надано в складі пропозиції ПП «Клінінг-Про» на протиожеледну суміш, суперечить Вашим вимогам щодо предмету закупівлі, адже у пункті 2.9. Додатку 1 відсутній точний перелік документів, які потрібно надати, а наявні лише назви нормативних актів, один або декілька з яких можна надавати. ПП «Клінінг-Про» надало відповідні документи на протиожеледну суміш.
У той же час, доводимо до Вашого відома і наголошуємо на тому, що при визначенні протоколом №14 від 20.10.2020 переможця закупівлі – МКП зеленого будівництва (далі-Переможець) – Вами порушено вимоги пункту 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Переможець у складі своєї пропозиції не надав:
1. Завірені копії наказів про призначення на посаду Пантелеєвої А.О. і Куцевої В.О. (порушено вимоги абзацу п’ятого пункту 2.11.2. Додатку 1 до оголошення про закупівлю).
2. Копію особистої медичної книжки Пантелеєвої А.О. (порушено вимоги абзацу сьомого пункту 2.11.2. Додатку 1 до оголошення про закупівлю).
3. Довідку з інформацією про склад працівників із зазначенням загального стажу роботи. (порушено вимоги абзацу другого пункту 2.11.2. Додатку 1 до оголошення про закупівлю).

У наданих переможцем документах відсутні:
1. У копіях «особистої медичної книжки» відсутній перелік обстежень лікарів-фахівців, видів клінічних, лабораторних та інших обстежень (порушено вимоги абзацу сьомого пункту 2.11.2. Додатку 1 до оголошення про закупівлю).
2. Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, подані не в повному обсязі – відсутній акт про виконані роботи за березень 2019 року, натомість надано акт за березень 2019 року до іншого договору - № 1-Г2 від 02.01.2019 з Маріупольською гімназією №2 (порушено вимоги абзацу четвертого пункту 2.11.3. Додатку 1 до оголошення про закупівлю).
3. Немає підтверджуючих документів щодо власності по позиціях №,№ 12, 15, 17 довідки з інформацією про наявність матеріально-технічної бази (порушено вимоги абзацу третього пункту 2.11.1. Додатку 1 до оголошення про закупівлю).
4. У таблиці 1 Додатку 1 до оголошення «2. Закупівля витратних матеріалів» відсутні дані про виробника.
З огляду на викладене, прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі МКП зеленого будівництва є незаконним і таким, що порушує основні принципи проведення торгів (добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі), а також суперечить вимогам Вашого ж оголошення про закупівлю і вимогам до предмета закупівлі, а тому, на нашу думку, підлягає скасуванню.
Вимагаємо прийняти у цій закупівлі законні і обґрунтовані рішення.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ПП «Клінінг-Про» як учасник спрощеної закупівлі відповідно до вимог ч. 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» планує звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, а тому просимо надати інформацію про цей орган, а саме про його реквізити та керівництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 10:55
Щодо дій Замовника стосовно переможця 1. Учасник в листі-поясненні вих.№09/10/2020р. планує використовувати в якості протиожеледного реагенту сіль, проте згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», згідно пункту 5.29 «На тротуарах і внутрішньоквартальних проїздах слід використовувати пісок без домішок солі. В окремих випадках зледенілі або покриті сніго-льодовим накатом внутрішньоквартальні проїзди допускається посипати ПСС з трипроцентним вмістом солі, при цьому вона не повинна потрапляти на територію зелених насаджень. У цих випадках сніг необхідно складувати тільки на проїзди». Таким чином, запропонований реагент не відповідає вимогам нормам діючих законодавчих актів.
2. Інформація про працевлаштування робітників переможця підтверджена копіями повідомлення з податкової, загальний стаж роботи працівників визначається наданими копіями трудових книжок, що не суперечить вимогам закупівлі, оскільки замовник не відхиляє пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок та якщо інформація, надання якої вимагається у документі, міститься в іншому документі або документах пропозиції.
3. Згідно вимог тендерної документації, копії медичних книжок вимагалися для кожного виконавця послуги. Пантелєєва А.О. згідно наданої довідки від переможця є майстром, який виконує нагляд за працівниками, що виконують послуги, та не перебуває на об’єкті (території) більше часу, ніж той який потрібен для курировання послуг.
4. Форма та зміст наданих копій особистих медичних книжок затверджені наказом Мінздраву України від 11.03.98р. №66. Про проходження медичного огляду згідно Наказу Мінздраву України від 23.07.2002р. №280 (з необхідним переліком обстежень лікарів- фахівців, видів клінічних, лабораторних та інших обстежень).
5. Переможцем був наданий лист-відгук, який засвідчує належне виконання послуг протягом дії договору, тому помилково наданий акт визначений як формальна помилка.
6. На доказ власності всіх матеріалів та обладнання переможцем надана сальдова відомість.
7. Виробник матеріалу вказаний у копіях сертифікатів та протоколів, наданих переможцем в якості доказу безпечності матеріалів для відвідувачів закладу (дітей).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 133 883,07
UAH з ПДВ
133 883,07
UAH з ПДВ
Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА 149 786,58
UAH з ПДВ
149 786,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:33
Тех. Вимоги.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Статут.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Протокол.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Протокол 1.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Проект Договору.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Наказ.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Лист погодження з дог.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Комерційна пропозиція.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Калькуляція.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Загальні відомості.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Досвід виконання.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Документи директора.pdf
08 жовтня 2020 16:33
Договори ЦПХ.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Договір оренди.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Довідка про СЕС.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Довідка про Санкції.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Довідка про ПДВ.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Довідка про досвід.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Довідка про довкілля.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Відгук.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Витяг з ЄДР.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Видаткові накладні.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Акти.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:40
техзавдання.pdf
09 жовтня 2020 14:40
пояснення медкнижки.pdf
09 жовтня 2020 14:40
накладна секатор.PDF
09 жовтня 2020 14:40
накладна рукавиці.PDF
09 жовтня 2020 14:40
накладна рукавиці 2.PDF
09 жовтня 2020 14:40
накладна рукавиці 1.PDF
09 жовтня 2020 14:40
накладна окуляри.PDF
09 жовтня 2020 14:40
накладна мітла Лемира.PDF
09 жовтня 2020 14:40
накладна граблі.PDF
09 жовтня 2020 14:40
наказ і протокол.pdf
09 жовтня 2020 14:40
лист про код доступу.pdf
09 жовтня 2020 14:40
лист згода на ПД.pdf
09 жовтня 2020 14:40
копія Статуту.pdf
09 жовтня 2020 14:40
копії трудових книжок.pdf
09 жовтня 2020 14:40
копії наказів.pdf
09 жовтня 2020 14:40
комерційна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 14:40
довідка про учасника.pdf
09 жовтня 2020 14:40
довідка довкілля.pdf
09 жовтня 2020 14:40
відгук митниця.pdf
09 жовтня 2020 14:40
витяг_ПП _.pdf
09 жовтня 2020 14:40
витяг ПДВ .pdf
09 жовтня 2020 14:40
автомобіль ФІАТ.PDF
09 жовтня 2020 14:40
автомобіль Сітроен.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:16
2.4. Статут.pdf
09 жовтня 2020 13:16
Санітарні книжки.pdf
09 жовтня 2020 13:16
Згода з ТЗ.pdf
09 жовтня 2020 13:16
2.2. Витяг з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"
#41405898
Відхилено 129 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 09:31
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 133 883,07
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:02
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
Переможець 149 786,58
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:04

Документи

19 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис

Документи

20 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис

Документи

20 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:03
пр-л перем.зеленбуд.PDF
20 жовтня 2020 16:03
пов.зеленбуд.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
149 786,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:03
пр-л перем.зеленбуд.PDF
20 жовтня 2020 16:03
пов.зеленбуд.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 17:52
Звіт вик. дог. 411-Ш47.PDF укладений
05 лютого 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:05
дод.угод благоустрій 411-Ш47.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 16:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 11:00
дог. благоустрій 411.PDF укладений
04 листопада 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору зменшена на 53928,60 грн. з ПДВ. Ціна Договору становить 95857,98 грн. у т.ч. ПДВ 15976,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 411-Ш47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 786,58
UAH (в тому числі ПДВ 24 964,43 UAH)