Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони навпроти вул. Харківських Дивізій, 9 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
5 390 541,00 UAH
UA-2020-09-29-002541-b 2077a650da8b4cb7b0cadf87c8eac080
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:33
Очікувана вартість: 5 390 541,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 952,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони навпроти вул. Харківських Дивізій, 9 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Немишлянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 19:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 19:32
Додаток № 4.doc
29 вересня 2020 19:32
Додаток № 3.docx
29 вересня 2020 19:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
29 вересня 2020 19:32
Додаток № 1.doc
29 вересня 2020 19:32
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАГУРЯ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА" 4 980 100,00
UAH з ПДВ
4 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С" 5 210 860,00
UAH з ПДВ
4 751 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:10
Dovidka_20291461310470037405.pdf
02 листопада 2020 12:10
Dovidka_20291461310470037405.pdf.p7s
02 листопада 2020 12:10
Довідки .pdf
14 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
14 жовтня 2020 18:23
Гарантія 25 000,00 грн.zip

Публічні документи

14 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
14 жовтня 2020 10:41
22 Санкції.PDF
14 жовтня 2020 10:41
20 Гарантийний лист .PDF
14 жовтня 2020 10:41
16 НАКАЗ.pdf
14 жовтня 2020 10:41
15 РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
14 жовтня 2020 10:41
13 Довідка про учасника.PDF
14 жовтня 2020 10:41
12 СТАТУТ ПП.pdf
14 жовтня 2020 10:41
6 ДЦ 2 до Договору №205.pdf
14 жовтня 2020 10:41
4 ДЦ 1 до Договору №205.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЛАГУРЯ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"

ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЛАГУРЯ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"
#2948213480
Переможець 4 560 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАГУРЯ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"
#2948213480
4 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 11:15
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 11:07
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:34
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 15:58
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:57
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 09:39
Договір.pdf укладений
05 листопада 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 3 702 799 грн. 46 коп. (три мільйони сімсот дві тисячі сімсот дев’яносто дев’ять грн. 46 коп.) (без ПДВ). 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, яке є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 № 28/20 «Про правонаступництво Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради», в особі заступника начальника Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі наказу від 13.01.2021 № 2 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Фізична особа-підприємець Галагуря Світлана Миколаївна, що діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації від 17.10.2017 № 2 480 000 0000 201495 (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43978726 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 725-23-94 р/р UA588201720344211011100109244 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Фізична особа-підприємець Галагуря Світлана Миколаївна РНОКПП 2948213480 61171, м. Харків, вул. Амосова, буд. 5, кв. 41 (068) 827-27-11 р/р UA373363100000026000019912967 в АТ «Ідея Банк» Платник єдиного податку (3 група)».
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 3 702 799 грн. 46 коп. (три мільйони сімсот дві тисячі сімсот дев’яносто дев’ять грн. 46 коп.) (без ПДВ).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: листопад 2020р.– грудень 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 03.11.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. План фінансування робіт. 2. Графік виконання робіт. 3. Договірна ціна (форма № 9, згідно з додатком С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 03 листопада 2021
Сума оплати за договором: 3 702 799,46
UAH