Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 — «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери (моноблоки) та ноутбуки)
Очікувана вартість
1 000 066,00 UAH
UA-2020-09-29-002521-b 18de3bc8456d4d569664f021810ffb26
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Андрій Павлович

050 3843728 ANDRIY.KUZMENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Кузьменко Андрій Павлович
050 3843728
ANDRIY.KUZMENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН"
Код ЄДРПОУ: 43068161

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 23:00
Очікувана вартість: 1 000 066,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


49 шт. (відповідно до Додатку 2 тендерної документації); Номенклатурні позиції: 30213100-6 — «Портативні комп’ютери» - Ноутбук; 30213300-8 — «Настільні комп’ютери» - Персональний комп'ютер; 30213300-8 — «Настільні комп’ютери» - Персональний комп'ютер. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Відповідно до п. 1.9. розділу 1 тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 шт.
Персональні комп’ютери (моноблоки) та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата загальної вартості Договору здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі, не пізніше 5 (п’ять) банківських днів з дати здійснення операції. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:17
+Оголошення (нова редакція).docx
29 вересня 2020 18:54
+Оголошення.docx
02 жовтня 2020 13:17
+ТД (нова редакція).docx
29 вересня 2020 18:54
+ТД.docx
02 жовтня 2020 13:17
+Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів) (нова ред.docx
29 вересня 2020 18:54
+Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів).docx
02 жовтня 2020 13:17
+Додаток 2 до ТД – ТЗ (нова редакція).docx
29 вересня 2020 18:54
+Додаток 2 до ТД – ТЗ.docx
02 жовтня 2020 13:17
+Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги (нова редакція).docx
29 вересня 2020 18:54
+Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx
02 жовтня 2020 13:17
+Додаток 4 до ТД - Проект договору про закупівлю (нова редакція).docx
29 вересня 2020 18:54
+Додаток 4 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx
02 жовтня 2020 13:17
+Додаток 5 до ТД - Документи, що надаються переможцем (нова редакція).docx
29 вересня 2020 18:54
+Додаток 5 до ТД - Документи, що надаються переможцем.docx
02 жовтня 2020 13:17
+Перелік змін від 02.10.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:39
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі! Звертаємо Вашу уваго, що вимоги до товарів, що наведені у таблиці технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 2 до Тендерної документації) не мають посилання на конкретну марку, бренд або виробника товару. Товари, запропоновані учасником повинні відповідати показникам, що наведені у таблиці технічних характеристик.
Дякуємо за запитання.
Тендер
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі! Відповідно до вимог, зазначених у проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме п. 4.1.2. - Вартість доставки, монтажу, підключення та введення в експлуатацію Товару включена до вартості Товару.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" 1 000 039,38
UAH з ПДВ
1 000 039,38
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій