Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлор рідкий в контейнерах
Chlorine is liquid in containers
Очікувана вартість
4 747 500,00 UAH
UA-2020-09-29-002518-b 729b1adf4d014f55969cb2c3b86bdf64
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Лариса Василівна

+380472635830 tender.ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03357168
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Контактна особа: Коваль Лариса Василівна
+380472635830
tender.ck@ukr.net
Додаткові контактні особи: Гончаренко Олександр Володимирович
+380674442832
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal Enterprise “Cherkasyvodokanal” of Cherkasy City Council
National ID: 03357168
Contact point: Kоval Larisa
+380472635830
tender.ck@ukr.net
Additional contacts: Goncharenko Oleksandr
+380674442832

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 18:52
Початок аукціону: 22 січня 2021 12:38
Очікувана вартість: 4 747 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142400 UAH
Publication date: 29 вересня 2020 18:47
Enquiries until: 10 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2020 18:52

Information

Estimated total value: 4 747 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 47 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.
The language (languages) in which the tender proposals should be prepared is Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т
Хлор рідкий в контейнерах ДК 021:2015 24311900-6 Хлор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, с. Сокирна, Дніпровська водоочисна станція
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Chlorine is liquid in containers DK 021:2015 24311900-6 chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату кожної партії Товару в розмірі 100%, на підставі виставлених до сплати рахунків-фактур Постачальником, в національній валюті України протягом 3 (трьох) банківських днів, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 15:02
Перелік змін до тендерної документації від 11.11 (хлор).docx
12 листопада 2020 15:02
ТД - хлор 2020 зі змінами 3.docx
28 жовтня 2020 10:25
ТД - хлор 2020 зі змінами 2.docx
28 жовтня 2020 10:16
ТД - хлор 2020 зі змінами 2.docx
28 жовтня 2020 10:16
Перелік змін до тендерної документації від 27.10 (хлор).docx
22 жовтня 2020 16:24
Перелік змін до тендерної документації від 22.10 (хлор).docx
22 жовтня 2020 16:24
ТД - хлор 2020 зі змінами.docx
29 вересня 2020 18:48
ТД - хлор 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до умов тендерної документації
Дата подання: 06 жовтня 2020 09:53
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 15:41
Додатком 1 тендерної документації передбачено, що Учасник надає інформацію про походження та виробника товару. Учасники які не є виробниками запропонованого товару, надають копію дилерського договору, договору поставки або договору співпраці, або лист виробника про представництво його інтересів учасником, або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між Учасником та виробником товару. Просимо пояснити, якщо Учасник не має прямого договору з виробником, чи може він надати договір з постачальником продукції, який в свою чергу має договір з виробником продукції? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічна специфікація» тендерної документації, Замовником передбачена вимога щодо надання Учасником, який не є виробником запропонованого товару, документ що підтверджує відповідні правовідносини між Учасником та виробником товару. Договір з постачальником товару, який в свою чергу має договір з виробником товару, не підтверджує правові відносини Учасника з виробником запропонованого товару. Зазначений договір підтверджує правові відносини Учасника з постачальником товару.
До тендерної документації Замовника
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:30
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 15:53
1. У технічні документації вказано, що разова потреба у відвантаження товару становить 26 од. В той же час вказано, що поставка товару здійснюється партіями по 6-13 контейнерів. Просимо пояснити, який орієнтовно обсяг разової потреби хлору рідкого передбачено до постачання. 2. Замовник встановлює вимогу про надання документу, що підтверджує інформацію про технічний огляд (відносно кожного контейнеру вказаного у гарантійному листі, а це 26 одиниць!!!!), в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації зазначених контейнерів (дані відомості підтверджуються висновками експертизи, що є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском, що оформленні відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687. Також, замовник вимагає надання скан-копії паспортів на хлорну тару. Просимо пояснити, навіщо надавати висновки експертизи? Висновки експертизи не є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском. Відповідно до пункту 36 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687, після проведення експертного обстеження фахівець експертної організації РОБИТЬ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС У ПАСПОРТІ УСТАТКОВАННЯ про проведення і результати експертного обстеження, дозволені параметри і строк експлуатації, скріплюючи його печаткою. Просимо видалити вимогу про необхідність надання експертних висновків, оскільки даний документ не є обов’язковим, коли в паспорті наявний відповідний запис згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учасник, відповідно до Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічна специфікація» тендерної документації, передбачена вимога щодо надання Гарантійного листа про те, що у власності Учасника наявна хлорна тара (контейнера) у кількості не менше 26 од., що забезпечує разову потребу у відвантажені товару Замовнику. Звертаєм вашу увагу, що хлорна тара є зворотною. Оскільки партія поставки товару може становити 13 контейнерів, необхідно врахувати той факт, що відповідну кількість спорожнених контейнерів Замовник повинен повернути постачальнику.
2. Відповідно до Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004р. № 687 (далі – Порядок), за результатами експертного обстеження устаткування, видається висновок експертизи в якому повинна міститись інформація що передбачена зазначеним Порядком, в тому числі інформація щодо результату експертного обстеження, залишкового ресурсу або продовженого строку експлуатації устаткування та рекомендації щодо умов експлуатації устаткування. Також відповідно до Порядку, один примірник експертного висновку повинен зберігатись разом з паспортом цього устаткування.
Оскільки, контейнер рідкого хлору - є частиною технологічної лінії споживання хлору, Замовнику необхідно мати повну експлуатаційну документацію для підтвердження безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору.
Зважаючи на вищевикладене, Замовник не погоджується з вашою пропозицією, щодо видалення зазначеної вами вимоги.
До вимог тендерної документації
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:59
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 17:06
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення); технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05МПа, що виданий управлінням Держпраці або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Документи мають бути видані на організацію чи підприємство, що буде здійснювати відповідні роботи для потреб замовника протягом терміну дії договору поставки, з наданням оригіналу або копії договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та організацією, що буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари. Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною з наступних підстав. Надати дозвіл на заповнення та спорожнення конейнерів та балонів з рідким хлором може лише хлоропереливна станція. Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затвердженого наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. (далі по тексту – Правила) в розділі VI Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору передбачають, що облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Таким чином, нормативно закріплено поняття «організації-наповнювача» хлорної тари. Таким чином, злив та налив рідкого хлору можуть здійснювати лише організації наповнювачі. Зокрема, в Правилах визначено вимоги для проведення операцій із зливу-наливу рідкого хлору, вимоги до пунктів зливу-наливу та вимоги до складного технологічного процесу наповнення та спорожнення хлорної тари небезпечною речовиною. Отже, отримати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів), балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення) фактично можливо лише організації-наповнювачу. В Україні існує лише одне підприємство, яке є організацією-наповнювачем хлором рідким балонів та контейнерів – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція». Дана вимога замовника є дискримінаційною, бо штучно звужує коло Учасників та створює умови для відсутності конкурентного середовища в даній закупівлі. Крім того, вищезазначена вимога про надання копії дозволу на право проведення робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення не стосується безпосередньо предмета закупівлі, є дискримінаційною і відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Всі вимоги технічної специфікації до закупівлі прописані з огляду на отримання перемоги у торгах певного суб’єкту господарювання, який може надати всі документи, що вимагаються Замовником та спрямовані на недопущення потенційних Учасників до участі у закупівлі на рівних умовах. Так, згідно наступних закупівель замовником було укладено договори на постачання хлору з одним Учасником – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція»: UA-2017-02-17-000418-a; UA-2017-08-22-00695-c; UA-2018-04-23-000655-c; UA-2019-08-19-001143-b. З огляду на викладене, вбачається змова між Замовника з майбутнім переможцем процедури закупівлі, що є порушенням законодавства. З метою недопущення дискримінаційних умов у тендерній документації, просимо видалити вимогу про надання Учасниками Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення). В противному разі, будемо змушені звернутись до уповноважених органів із заявою про змову при проведенні публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічна специфікація» тендерної документації, Замовником передбачена вимога щодо надання Учасником, Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення); технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05МПа, що виданий управлінням Держпраці або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Документи мають бути видані на організацію чи підприємство, що буде здійснювати відповідні роботи для потреб замовника протягом терміну дії договору поставки, з наданням оригіналу або копії договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та організацією, що буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари.
Вищезазначене обгрунтовується вимогами розділу VI Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», які затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 12.03.2010 N 56 (далі- Правила), а саме: облік, реєстрація та технічне опосвідчення контейнерів проводиться організацією-наповнювачем.
Тобто, Замовником передбачено можливість Учасника, якщо такий не є організацією-наповнювачем та власником тари і не може здійснювати самостійно підготовку тари до наповнення, укладати договори на вищезазначені послуги з іншою організацією з наданням копії договору, що укладений між Учасником та організацією яка буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари і має дозвіл, виданий зазначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки.
Оскільки, контейнери рідкого хлору – є частиною технологічної лінії споживання хлору, Замовник на підприємстві якого проводиться знезараження систем водопостачання повинен забезпечити безпечну експлуатацію технологічної лінії споживання хлору, відповідно до Закону України «Про охорону праці» та Правил. Тобто, контейнер з рідким хлором, який постачається на адресу Замовника Учасником - є складовою частиною обладнання, яке Замовник використовує у технологічному процесі очищення питної води, без відповідної експлуатаційної документації, визначеної нормативними актами, на контейнер рідкого хлору – відсутня гарантія безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору.
Вимога щодо наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки регламентується Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
До тендерної документації
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:20
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 17:07
У разі постачання товару імпортного виробництва, Учасник повинен надати документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України (експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки такі висновки отримати неможливо та підлягає виключенню з тендерної документації, а разі непогодження з нашою вимогою про видалення даного пункту, просимо вказати нормативний акт, яким передбачено надання експертного висновку Головним управлінням Держпраці України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ст.21 Закону України «Про охорону праці»: «технічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукціяпридбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації.
До тендерної документації
Дата подання: 13 жовтня 2020 09:34
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 17:04
1. Просимо роз’яснити, яким чином наявність договору з постачальником, який, в свою чергу, має договір з виробником товару нівелює технічний потенціал Учасника. Зокрема, звертаємо увагу, що в Україні існує лише 1 виробник хлору рідкого, тобто до закупівлі за таких умов допускаються лише Учасники, які пропонують товар одного виробника, що є порушенням законодавства про публічні закупівлі та вказує на відсутність конкуренції. Тому, просимо внести зміни до Додатку 1 тендерної документації та викласти вимогу про надання договору з виробником в наступній редакції: «Учасники, які не є виробниками запропонованого товару, надають копію дилерського договору, договору поставки або договору співпраці, або лист виробника про представництво його інтересів учасником, або інший документ, підтверджуюсий відповідні відносини між Учасником та виробником або постачальником товару».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваші зауваження щодо внесення змін до тендерної документації пояснюємо наступне.
Замовником з метою отримання достовірної інформації щодо безперебійної поставки замовленого товару, в тендерній документації наведений перелік документального підтвердження відносин у разі якщо Учасник не є виробником замовленого товару.
Зазначена вимога в тендерній документації надає Замовнику можливість встановлення легального походження товару з місця його виробництва (продажу, тощо) до учасника закупівлі, що сприятиме дотриманню санкційного законодавства.
До умов тендерної документації
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:25
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 17:18
Враховуючи, що Порядком проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки передбачає і наявність експертного висновку до посудини і наявність відповідного запису у паспорті устатковання про проведення і результати експертного обстеження, вважаємо, що Замовником доцільно встановити вимогу в технічній специфікації в наступній редакції: «Документ, що підтверджує інформацію про технічний огляд контейнерів (відносно кожного контейнеру вказаного у гарантійному листі), в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації зазначених контейнерів (дані відомості підтверджуються висновками експертизи, що є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском АБО ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС У ПАСПОРТІ УСТАТКОВАННЯ про проведення і результати експертного обстеження, що оформленні відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687. Посудини, що працюють під тиском, виготовлені після набрання чинності Постанови КМУ від 5 листопада 2008 р. N 967, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536 (далі – Технічний регламент). На підтвердження зазначеним вимогам, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат відповідності на кожен контейнер для рідкого хлору, що вказаний у гарантійному листі та на який поширюється дія Технічного регламенту»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004р. № 687, висновок експертизи підписується фахівцями які її проводили, затверджується керівником експертної організації та засвічується печаткою, а один примірник експертного висновку повинен зберігатись разом з паспортом устаткування.
Відповідно надання експертного висновку, не є дискримінаційною вимогою, а є необхідністю підтвердження безпечної експлуатації контейнерів рідкого хлору, оскільки контейнера – є частиною технологічної лінії споживання хлору, відповідно Замовнику необхідно мати повну експлуатаційну документацію для підтвердження безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору.
до вимог тендерної документації
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:29
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:03
У Вашій відповіді на питання стосовно надання Дозволу Держпраці на заповнення та спорожнення контейнерів та балонів, що є дискримінаційною вимогою для Учасників, які не є організаціями-наповнювачами (як переможець усіх Ваших попередніх закупівель), вказано інформацію про необхідність належного стану хлорної тари, проте не зазнчено яким чином наявність Дозволу Держпраці на спорожнення та заповнення тари хлором впливає на предмет закупівлі? Зауважуємо, що учасники, які пропонують до закупівлі товар імпортного виробництва не взмозі надати Дозвіл, виданий Держпраці України. Тому вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації щодо скасування необхідності надання Дозволу на заповнення та спорожнення хлорної тари. Зокрема, просимо вказати хоча б 2-х суб’єктів господарської діяльності, які мають відповідний Дозвіл щодо наповнення хлорної тари. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, який здійснює поставку хлору рідкого, використовує контейнери, які належать йому на певній правовій основі.
Хлор рідкий використовується Замовником для знезараження в системі питного водопостачання. Технологічна лінія Замовника - споживача хлору, складається з контейнеру рідкого хлору. Контейнер з рідким хлором, який постачається на адресу Замовника - є складовою експлуатації всієї технологічної лінії Замовника хлору, а тому Замовник повинен мати підтвердження безпечності хлорної тари в якій постачається рідкий хлор. На виконання зазначеного, відповідно до вимог Постанови КМУ № 1107 від 26.10 2011 року, Замовник, при здійсненні поставки Учасником рідкого хлору імпортного виробництва, повинен вимагати від Учасника отримання на території України Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів).
Крім того, надання Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, підтверджує спроможність Учасника забезпечити безпечні умови праці працівникам Замовника, при використанні поставленого ним товару - хлору рідкого в контейнерах.
до вимог закупівлі
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:03
Замовник вимагає від Учасників, у разі постачання товару імпортного виробництва надати експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України. Просимо зазанчити в якому нормативно-правовому документі вказано про надання експертного висновку саме Головним управлінням Держпраці України? Наразі, відповідно до Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015р. №96 не передбачено надання такого експертного висновку на імпортний товар. Встановлюючи дану вимогу, яку неможливо виконати, Замовник завідомо звужує коло осіб, які можуть приймати участь в закупівлі та не допускає до участі Постачальників, які пропонують товар імпортного виробництва. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації задля недопущення дискримінації у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:16
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:18
У технічній специфікації вказано, що Учасник має надати скан-копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рідкий хлор, де зазначена галузь застосування – підготовка питної води. Просимо пояснити чи буде прийнято замовником як належний висновок державної-санітарно епідеміологічної експертизи, в якій вказано галузь застосування – знезараження в системі питного водопостачання. Також, Замовником вказано, що продукція повинна бути поставлена протягом 10 календарних днів з моменту подання Замовником заявки електронною поштою або в інший спосіб. Просимо пояснити, що мається на увазі «в інший спосіб»? Оскільки, в проєкті договору передбачено відповідальність Постачальника за несвоєчасну поставку, то просимо роз’яснити дану вимогу. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, зазначений Вами висновок державної-санітарно епідеміологічної експертизи, буде прийнятий Замовником.
Стосовно питання, щодо способу подання заявок Замовником. Відповідно до п. 2.3. Проєкту договору поставки: «товар повинен бути поставлений протягом 10 календарних днів з моменту подання Замовником заявки факсом, електронною поштою або в інший спосіб», тобто будь-яким іншим способом, який дозволяє зафіксувати факт відправки заявки.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-29-002518-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Скарга до тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника встановлені в технічній специфікації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-29-002518-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:54
Скарга до тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника встановлені в технічній специфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 11:03
рішення від 27.10.2020 №20002 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:03
рішення від 04.11.2020 №20520.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 22:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником усунуто наведені у рішенні невідповідності, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2020 15:24
Номер скарги: UA-2020-09-29-002518-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 23 грудня 2020 16:15
Скарга на рішення Замовника
Скарга на упереджений розгляд та дискримінаційний підхід до тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 22:35
рішення від 28.12.2020 № 23861 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 22:35
інформація про перенесення від 11.01.2021 № 234.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 12:22
рішення від 20.01.2021 № 964.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 19:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) прийнято рішення №964-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «Марілайф» (від 23.12.2020) Колегія постановила зобов’язати КП «Черкасиводоканал» відмінити процедуру закупівлі – «Хлор рідкий в контейнерах», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-29-002518-b, в зв’язку з подачею учасником в тендерній пропозиції інформації про ціну, при умові що на етапі прекваліфікації, повинна розкриватися лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до абз.2 ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду скарги, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів його прийняття. Керуючись п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата виконання рішення замовником: 27 січня 2021 17:41

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 14:21
Скарга Черкаси.pdf
23 жовтня 2020 14:21
дозвіл.pdf

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 14:21
Скарга Черкаси.pdf
23 жовтня 2020 14:21
дозвіл.pdf
03 листопада 2020 16:09
Доповнення Черкаси.pdf

Документи подані замовником

02 листопада 2020 20:44
Пояснення
02 листопада 2020 20:44
Додаток 1
02 листопада 2020 20:44
Додаток 2
02 листопада 2020 20:44
Додаток 3
02 листопада 2020 20:44
Додаток 4
02 листопада 2020 20:44
Пояснення doc

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-29-002518-b729b1adf4d014f55969cb2c3b86bdf64
Найменування: Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03357168
Місцезнаходження: 18036, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 18:08
ТОВ "Марілайф" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 18:09
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" Документи
Очікується рішення
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ" по закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини встановлено невідповідність в документах поданої зазначеним учасником тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, відповідно до Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини Технічна специфікація» до тендерної документації щодо надання Учасником до гарантійного листа скан-копій паспортів посудин, що працюють під тиском (відносно кожного контейнеру) або витягів з паспортів стосовно інформації про запірну арматуру, що встановлена на контейнерах. В порушення зазначеної вимоги, Учасником в складі пропозиції не надано на одну одиницю хлорної тари (контейнер) №178 вищезазначений документ. Для усунення виявлених невідповідностей, ТОВ "АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступний документ: - скан-копію паспорту посудини, що працює під тиском (контейнера) або витяг з паспорту стосовно інформації про запірну арматуру, яка встановлена на контейнері №178, що згадується в гарантійному листі від 26.10.2020 вих.№350.

Документи

20 листопада 2020 18:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:40
на вимогу Замовника
17 грудня 2020 12:40
на вимогу Замовника
18 листопада 2020 17:05
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:38
контейнера 26 од.rar
03 листопада 2020 09:31
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:50
лист Дніпроазот.pdf
02 листопада 2020 10:50
інформація виробник.pdf
02 листопада 2020 10:50
Дніпроазот 2021.PDF
02 листопада 2020 09:16
Статут Нова редакція.PDF
02 листопада 2020 09:16
повноваження директора 2020.pdf
02 листопада 2020 09:16
паспорт якості хлор 2020.PDF
02 листопада 2020 09:16
лист мовчазна згода.PDF
02 листопада 2020 09:16
документи на авто АХПС.PDF
02 листопада 2020 09:16
опис до Статуту.PDF
02 листопада 2020 09:16
Ліцензія на перевезення.pdf
02 листопада 2020 09:16
Дозвіл на ВРПН.PDF
02 листопада 2020 09:16
до аналог договору ДЗД.PDF
02 листопада 2020 09:16
Ліцензия на виробництво.pdf
02 листопада 2020 09:16
Гарантія 142 400_00 грн.zip
02 листопада 2020 09:16
відгук ДЗД 2018.PDF
02 листопада 2020 09:16
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
02 листопада 2020 09:16
Висновок експертизи.pdf
02 листопада 2020 09:16
аналог ДЗД 2018.PDF
02 листопада 2020 09:16
26 од. для Черкас.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Марілайф" по закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини встановлено невідповідність в документах поданої зазначеним учасником тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, відповідно до Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини Технічна специфікація» до тендерної документації щодо надання Учасником до гарантійного листа скан-копії паспортів посудин, що працюють під тиском (відносно кожного контейнеру) або витяги з паспортів стосовно інформації про запірну арматуру, що встановлена на контейнерах. В порушення зазначеної вимоги, Учасником в складі пропозиції не надано скан-копії паспортів посудин, що працюють під тиском (відносно кожного контейнеру) або витяги з паспортів стосовно інформації про запірну арматуру, що встановлена на контейнерах, які згадуються Учасником в документі від 28.10.2020 №694. Для усунення виявлених невідповідностей, ТОВ "Марілайф" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи: - скан-копії паспортів посудин, що працюють під тиском (відносно кожного контейнеру) або витяги з паспортів стосовно інформації про запірну арматуру, що встановлена на контейнерах.

Документи

20 листопада 2020 18:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 листопада 2020 14:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:18
кваліфікація.pdf
04 листопада 2020 16:18
технічні.pdf
04 листопада 2020 16:18
проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:18
інше.pdf

Документи

20 листопада 2020 18:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:25
Підписаний_G1020-5436-GL_zminy 1.pdf
20 листопада 2020 12:25
Справка банка.pdf
20 листопада 2020 12:25
пововаження.pdf
20 листопада 2020 12:25
кваліфікаційні критерії.pdf
20 листопада 2020 12:25
відсутність підстав.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток3.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток2.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток1.pdf
20 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 16:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:44
Копії паспортів балонів.rar
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_ГАРАНТІЯ 5436.zip
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
05 листопада 2020 15:44
модельний статут.pdf

Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:25
Підписаний_G1020-5436-GL_zminy 1.pdf
20 листопада 2020 12:25
Справка банка.pdf
20 листопада 2020 12:25
пововаження.pdf
20 листопада 2020 12:25
кваліфікаційні критерії.pdf
20 листопада 2020 12:25
відсутність підстав.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток3.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток2.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток1.pdf
20 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 16:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:44
Копії паспортів балонів.rar
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_ГАРАНТІЯ 5436.zip
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
05 листопада 2020 15:44
модельний статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС"

ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 18:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:40
на вимогу Замовника
17 грудня 2020 12:40
на вимогу Замовника
18 листопада 2020 17:05
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:38
контейнера 26 од.rar
03 листопада 2020 09:31
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:50
лист Дніпроазот.pdf
02 листопада 2020 10:50
інформація виробник.pdf
02 листопада 2020 10:50
Дніпроазот 2021.PDF
02 листопада 2020 09:16
Статут Нова редакція.PDF
02 листопада 2020 09:16
повноваження директора 2020.pdf
02 листопада 2020 09:16
паспорт якості хлор 2020.PDF
02 листопада 2020 09:16
лист мовчазна згода.PDF
02 листопада 2020 09:16
документи на авто АХПС.PDF
02 листопада 2020 09:16
опис до Статуту.PDF
02 листопада 2020 09:16
Ліцензія на перевезення.pdf
02 листопада 2020 09:16
Дозвіл на ВРПН.PDF
02 листопада 2020 09:16
до аналог договору ДЗД.PDF
02 листопада 2020 09:16
Ліцензия на виробництво.pdf
02 листопада 2020 09:16
Гарантія 142 400_00 грн.zip
02 листопада 2020 09:16
відгук ДЗД 2018.PDF
02 листопада 2020 09:16
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
02 листопада 2020 09:16
Висновок експертизи.pdf
02 листопада 2020 09:16
аналог ДЗД 2018.PDF
02 листопада 2020 09:16
26 од. для Черкас.rar

Публічні документи

20 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:25
Підписаний_G1020-5436-GL_zminy 1.pdf
20 листопада 2020 12:25
Справка банка.pdf
20 листопада 2020 12:25
пововаження.pdf
20 листопада 2020 12:25
кваліфікаційні критерії.pdf
20 листопада 2020 12:25
відсутність підстав.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток3.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток2.pdf
20 листопада 2020 12:25
додаток1.pdf
20 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 16:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:44
Копії паспортів балонів.rar
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_ГАРАНТІЯ 5436.zip
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
05 листопада 2020 15:44
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
05 листопада 2020 15:44
модельний статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 січня 2021 17:49
Кінець періоду оскарження: 07 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 07 лютого 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) прийнято рішення №964-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «Марілайф» (від 23.12.2020) Колегія постановила зобов’язати КП «Черкасиводоканал» відмінити процедуру закупівлі – «Хлор рідкий в контейнерах», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-29-002518-b, в зв’язку з подачею учасником в тендерній пропозиції інформації про ціну, при умові що на етапі прекваліфікації, повинна розкриватися лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Документи:
27 січня 2021 17:49
Електронний підпис
27 січня 2021 17:46
Протокол 8 від 26.01.21.pdf