Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 34873- Меблі для лікарень механічні (Лікарняне ліжко); 10531- Приліжкова шафа (тумба приліжкова); 13514 – Медична ширма, (медична ширма); 34852- Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний (Банкетка медична))
Очікувана вартість
1 666 200,00 UAH
UA-2020-09-29-002485-c ● cdd6adba61e34ed38b7a5dc470f0ecba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22648032 |
Місцезнаходження: | 61176, Україна , Харківська обл., Харків, Салтівське шосе, 266 |
Контактна особа: |
Головінова Ірина Іванівна +380577250607 khmkl.7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 1 666 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 шт
Лікарняне ліжко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, м. Харків, Салтівське шосе, 266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34873 — Меблі для лікарень механічні
1 шт
Лікарняне ліжко з апаратом підігріву рідини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, м. Харків, Салтівське шосе, 266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34873 — Меблі для лікарень механічні
195 шт
Тумба приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, м. Харків, Салтівське шосе, 266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10531 — Приліжкова шафа
7 шт
Медична ширма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, м. Харків, Салтівське шосе, 266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13514 — Медична ширма
7 шт
Банкетка медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, м. Харків, Салтівське шосе, 266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34852 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 16:16 |
Протокол про внесення змін.pdf | |
06 жовтня 2020 16:16 |
ТД (зі змінами) | |
29 вересня 2020 13:20 |
Проект договору |
06 жовтня 2020 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2020 16:16 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
|||
06 жовтня 2020 16:16 |
ТД (зі змінами)
|
|||
29 вересня 2020 13:20 |
Проект договору
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
под АТОН
Дата подання: 29 вересня 2020 20:29
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:26
Дуже кидається в очі занадто деталізований під АТОН тенднер.
Істотна сума щоб не соромитися договорняка.
Так, Ірина Іванівна?
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення. На Ваше запитання відповідаємо, що тендерна документація була розроблена відповідно до ст.22 розд.ІV Закону України "Про внесення змін до Закону Украиїни "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель " №114-ІХ від19.09.2019
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-002485-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 03 листопада 2020 12:44
вимога
необґрунтоване визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 13:32
Замовником було отримано вимогу ТОВ "IP COM" 03.11.2020 року № 264 на дії Замовника (необґрунтоване визначення переможця) (надалі – Вимога).
Відповідно частині 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись, ч. 3 ст. 31 Закону учасник – ТОВ "IP COM", тендерна пропозиція якого відхилена, повинен був звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Законом не передбачено звернення учасників до Замовника з вимогою на дії Замовника щодо «необґрунтованого визначення переможця».
Однак, Вимога ТОВ "IP COM" містить у собі твердження та висновки щодо необґрунтованого визначення переможцем закупівлі – ФОП Солодовнікової Аліни Сергіївни, що не відповідає зазначеним положенням Закону.
У зв’язку із тим, що зміст Вимоги ТОВ "IP COM" не містить у собі вимог надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, замовник не може надати відповідь, яка містить додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "IP COM" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Одночасно повідомляємо, що згідно із абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю до органу оскарження.
Щодо тверджень та доводів Вимоги ТОВ "IP COM" повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції ФОП Солодовнікової Аліни Сергіївни присутня «Інструкція користувача підігрівач рідини FW-300» - сторінки 27-64 файлу «4.1. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ч. 1».
Умовам тендерної документації не вимагалась надання декларації про відповідності, що оформлена під повну відповідальність Імпортера та від імені Імпортера.
Умовами тендерної документації не вимагалось надання видаткових накладних, що містять посилання на договір. Видаткова накладна ФОП Солодовнікової Аліни Сергіївни № 60 від 02.09.2020 року відповідає предмету закупівлі та сумі договору № 237 від 20.08.2020 року та містить необхідні реквізити для такого документу.
Умовами тендерної документації передбачена альтернатива у наданні документів, що підтверджують виконання договорів у вигляді: видаткові накладні та/або листи-відгуки від замовників, та/або Акти приймання-передачі товарів. Тому надання видаткових накладних – є достатнім підтвердженням виконання договорів.
Таким чином, підстави для скасування рішення, що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 358 від 26.10.2020 року про визначення переможцем закупівлі ФОП «Солодовнікової Аліни Сергіївни» відсутні.
Відповідно частині 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись, ч. 3 ст. 31 Закону учасник – ТОВ "IP COM", тендерна пропозиція якого відхилена, повинен був звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Законом не передбачено звернення учасників до Замовника з вимогою на дії Замовника щодо «необґрунтованого визначення переможця».
Однак, Вимога ТОВ "IP COM" містить у собі твердження та висновки щодо необґрунтованого визначення переможцем закупівлі – ФОП Солодовнікової Аліни Сергіївни, що не відповідає зазначеним положенням Закону.
У зв’язку із тим, що зміст Вимоги ТОВ "IP COM" не містить у собі вимог надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, замовник не може надати відповідь, яка містить додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "IP COM" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Одночасно повідомляємо, що згідно із абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю до органу оскарження.
Щодо тверджень та доводів Вимоги ТОВ "IP COM" повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції ФОП Солодовнікової Аліни Сергіївни присутня «Інструкція користувача підігрівач рідини FW-300» - сторінки 27-64 файлу «4.1. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ч. 1».
Умовам тендерної документації не вимагалась надання декларації про відповідності, що оформлена під повну відповідальність Імпортера та від імені Імпортера.
Умовами тендерної документації не вимагалось надання видаткових накладних, що містять посилання на договір. Видаткова накладна ФОП Солодовнікової Аліни Сергіївни № 60 від 02.09.2020 року відповідає предмету закупівлі та сумі договору № 237 від 20.08.2020 року та містить необхідні реквізити для такого документу.
Умовами тендерної документації передбачена альтернатива у наданні документів, що підтверджують виконання договорів у вигляді: видаткові накладні та/або листи-відгуки від замовників, та/або Акти приймання-передачі товарів. Тому надання видаткових накладних – є достатнім підтвердженням виконання договорів.
Таким чином, підстави для скасування рішення, що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 358 від 26.10.2020 року про визначення переможцем закупівлі ФОП «Солодовнікової Аліни Сергіївни» відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "IP COM" |
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОДОВНІКОВА АЛІНА СЕРГІЇВНА" |
1 650 705,00
UAH з ПДВ
|
1 634 045,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА" |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Відхилено |
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 15:44
|
ФОП "СОЛОДОВНІКОВА АЛІНА СЕРГІЇВНА" #3293704105 |
Переможець |
1 634 045,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 15:11
|
Додаткова угода N 1.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:12
|
Додаткова угода N 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 16:20
|
Договір | укладений |
11 листопада 2020 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |