Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)
Очікувана вартість
479 512,00 UAH
UA-2020-09-29-002307-b 7cb2f9f8f16746b49d7e02df15bbec43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Купінець Наталя Юріївна

+380486094304 frunzovka_osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Захарівський районний центр обслуговування закладів освіти, культури та молодіжної політики"
Код ЄДРПОУ: 41041153
Місцезнаходження: 66700, Україна , Одеська обл., селище міського типу Захарівка, вулиця Центральна будинок 108
Контактна особа: Купінець Наталя Юріївна
+380486094304
frunzovka_osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2020 16:52
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:17
Очікувана вартість: 479 512,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 590,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6850 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт.Захарівка, вул.Центральна,108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
15570 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт.Захарівка, вул.Центральна,108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата згідно видаткової накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 16:49
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-002307-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:13
ВИМОГА
Відмінити процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-09-29-002307-b, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - через неможливість усунути порушення законодавства, які неможливо усунути.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 15:27
Положення статтей 31 та 29 Закону України "Про публічні закупіілі" не встановлює вимог до форми і змісту протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Також, Закон не передбачає вимоги щодо оприлюднення такого протоколу.
Таким чином, Ваша вимога не містить інформації про порушення, що були вчинені Замовником.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000041 ● f9d2db6bdd4c4e40bf6ce382e932759e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
30. UA-2020-09-29-002307-b 29.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Зауваження, що викладені у Висновку органом державного фінансового контролю публічних закупівель, вважати слушними та прийнятими до виконання. 2. Членам тендерного комітету та секретарю, при підготовці документації для участі у процедурах публічних закупівель, дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та до вимог оприлюдненої інформації. 3. Секретарю оприлюднити Протокол засідання тендерного комітету через електронну систему закупівель.

2020-12-09 12:10:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 451 726,20
UAH з ПДВ
419 441,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БІОТУРБО" 452 760,00
UAH з ПДВ
420 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 430 340,00
UAH з ПДВ
430 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
18 жовтня 2020 10:23
5 Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2020 10:23
5 Проект договору.pdf
18 жовтня 2020 10:23
5 Довідка печатка.pdf
18 жовтня 2020 10:23
4 Перелік АЗС АВІАС.pdf
18 жовтня 2020 10:23
4 ЛИСТ ЛІВАЙН ТОРГ.pdf
18 жовтня 2020 10:23
3 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКІ.pdf
18 жовтня 2020 10:23
3 Баланс 1 квартал СС.pdf
18 жовтня 2020 10:23
3 Баланс 2 Квартал 2020.pdf
18 жовтня 2020 10:23
3 Аналогічний МУВГ.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2. Статут ТОВ СС.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2. Статут копия.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2. Опис.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2. Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 ПУМБ.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 Ліцензія копія 2020-2021.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 Ліцензия 2020-2021.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 договір ДТК-Трейдінг.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 Витяг СС.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 Акциз СС.pdf
18 жовтня 2020 10:23
2 Акциз СС копія.pdf
18 жовтня 2020 10:23
1. рішення ТОВ.pdf
18 жовтня 2020 10:23
1. Рішення Статут.pdf
18 жовтня 2020 10:23
1. Рішення адреса.pdf
18 жовтня 2020 10:23
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:56
Статут ПП БІОТУРБО.pdf
12 жовтня 2020 14:56
Сертиф відповід ДТ.pdf
12 жовтня 2020 14:55
Паспорт якості ДТ.pdf
12 жовтня 2020 14:54
05 Проект Договору .doc.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 09:46
Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Специфікація.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Договір..pdf
17 жовтня 2020 09:46
Справка_МВД_Заєць_20200826.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Справка_ГНИ_ЛТ_20201006.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Відомості_ЄДРПОУ_20200827.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Витяг_20200925.pdf
17 жовтня 2020 09:46
2020_1 полуг_Ф1. Баланс.pdf
17 жовтня 2020 09:46
УСТАВ_20.09.17_69495273015.tif
17 жовтня 2020 09:46
ПАСПОРТА ЯКОСТІ НА ПММ.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Паспорт якості А-92.pdf 1.pdf
17 жовтня 2020 09:46
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
17 жовтня 2020 09:46
досвід діяльності.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Договор ТМ АВІАС.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Дов.про юридичну особу.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Вытяг НДС.pdf
17 жовтня 2020 09:46
Бланки скретч-карт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПП "БІОТУРБО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 419 441,40
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 17:29
ПП "БІОТУРБО"
#42292809
Переможець 420 600,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БІОТУРБО"
#42292809
420 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 18:39
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:00
Дод угода _ 7 до Дог 273 .pdf зміни до договору
25 лютого 2021 13:57
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 11:57
Дод угода _ 6 до Дог 273.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:52
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:31
Додаток 1 Специфікація _2 до Дог 273.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 11:23
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:53
Дод угода _ 5 до Дог 273.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 11:50
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 18:15
Додаток 1 до Дог 273 .pdf зміни до договору
01 лютого 2021 18:05
Дод угода 4 до Дог 273 .pdf зміни до договору
01 лютого 2021 18:05
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:30
бензин продовж.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:25
бензин зняття.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 10:03
Додаток _1 Специфікація до Дог 273 .pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:55
Додаткова угода до Дог 273 .pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:55
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:12
Договір укладений
02 листопада 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , у зв’язку із коливанням ціни на ринку на нафтопродукти, на підставі Цінової довідки, наданої Кременчуцьким відділенням Полтавської торгово - промислової палати України № 321/04-22 від 06.11.2020 року за запитом ПП «БІОТУРБО»№05/1 від 05.11.2020р, щодо інформації про середню ціну на Бензин А-92 та Дизельне паливо на внутрішньому ринку Одеської області України станом на 05 листопада 2020 року, Сторони погодили: 1. Збільшити ціну за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків без збільшення загальної вартості Договору, та викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору «Специфікація».
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст.651.653 та 654 Цивільного кодексу України та п.11.2 Договору, разом Сторони внести зміни в назву Покупця, визначили загальну суму договору, оновили Специфікацію №2
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження загальної суми прописом у Специфікації №2 Додаток 1 до Договору №273 від 02.11.2020р
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток 1 "Специфікація №2" до Договору 273 від 02.11.2020р
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в розділ 13 Договору №273 від 02.11.2020р а саме зміна банківського рахунку Постачальника,
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): до повного виконання своїх зобов"язань внести зміни до п.11.1. Договору в частині продовження строку дії до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 239 228,64
UAH (в тому числі ПДВ 39 871,44 UAH)