Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста для заготівлі, морква для заготівлі, буряк для заготівлі (ДК 021:2015 "03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи") (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом: 03221410-3 Капуста качанна (капуста для заготівлі), 03221112-4 Морква (морква для заготівлі), 03221111-7 Буряк (буряк для заготівлі),03221113-1 Цибуля(цибуля для заготівлі).
Очікувана вартість
14 800,00 UAH
UA-2020-09-29-002210-c b5fe82b1079d41568fb02a08e613cf00
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга

380542659004 0666782770v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга
380542659004
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:58
Очікувана вартість: 14 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограми
Капуста для заготівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
700 кілограми
Морква для заготівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
700 кілограми
Буряк для заготівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
600 кілограми
Цибуля для заготівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставки
Дата подання: 29 вересня 2020 20:47
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:14
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Дякую.
Відповідь: Добрий день! Поставка здійснюється до 15.11.2020 р. всього товару або партії товару. Відповідно до умов Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Проект договору) - Товар поставляється на адресу Покупця транспортом Постачальника, в кількості, асортименті, по ціні, зазначених в Специфікації та заявки Покупця на протязі 3-х робочих днів з моменту отримання заявки від Покупця .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 13 230,00
UAH з ПДВ
12 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович 13 661,00
UAH з ПДВ
12 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 14 081,00
UAH з ПДВ
13 107,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:51
пропозиція.rar

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:58
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:56
Овочі 2 ч.zip
08 жовтня 2020 12:56
Овочі 1 ч.zip

Публічні документи

08 жовтня 2020 11:49
овочі.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

ФОП Безкоровайний Роман Сергійович

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#2124110797
Переможець 12 825,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:37

Документи

13 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:36
протокол_88.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#2124110797
12 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:36
протокол_88.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 13:53
овочі заготівля.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 23:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 825,00
UAH