Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні (39130000-2 Офісні меблі )
Очікувана вартість
1 992 120,48 UAH
UA-2020-09-29-002053-b 47c9caad01b44300838e8fe516a654c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 992 120,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 960,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт.
шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
70 шт.
Стіл офісний кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
70 шт.
Стіл офісний кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
70 шт.
Стіл офісний кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
80 шт.
Стіл офісний прямокутний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
80 шт.
Стіл офісний прямокутний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 шт.
Стіл офісний прямокутний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
80 шт.
шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
60 шт.
шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 шт.
тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
80 шт.
Пенал книжковий закритий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 шт.
Полиця навісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 шт.
Тумба під оргтехніку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 шт.
Тумба приставна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:10
Зміни до тендеру_474_13.10.2020.doc
13 жовтня 2020 15:10
474 - ТД Меблі офісні_Нова редакція_13.10.2020.docx
06 жовтня 2020 16:15
Зміни до тендеру_474_06.10.2020.doc
29 вересня 2020 15:54
Додаток № 9.docx
13 жовтня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:10
Зміни до тендеру_474_13.10.2020.doc
13 жовтня 2020 15:10
474 - ТД Меблі офісні_Нова редакція_13.10.2020.docx
06 жовтня 2020 16:15
474 - ТД Меблі офісні_Нова редакція_06.10.2020.docx
29 вересня 2020 15:54
474 - ТД Меблі офісні.docx
06 жовтня 2020 16:15
Зміни до тендеру_474_06.10.2020.doc
29 вересня 2020 15:54
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 30 вересня 2020 12:20
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:21
Шановний замовник, будь ласка внесіть уточнення: 1)який колір ДСП, 2) у шафі поз. 1: Розміри 2200х1000х450мм Склад: 1 рейка для вішалок - на таку глибину шафи 450мм зазвичай втановлюється висувна вішалка для плечикив, але зважаючи ширину шафи 1000мм - краще встановити 2 вішалки. Або ви маєте на увазі штангу для плечиків? 3) поз 12 Полиця навісна: ДСП розміри 1100х320х370 Дзеркальне відображення: немає Товщина матеріалу: 16 мм Матеріал: мдф профіль, дсп Можливість змінювати розміри: можно змінювати розміри. Як повинно виглядади полиця не зрозуміло зовсім!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
форма надання документыв
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:38
Згідно вимог Тендерної документації для підтвердження виконання аналогічного(их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати : - копію (ї) договору(ів) та документи, що підтверджують їх виконання. На виконання цієї вимоги учасник повинен надати скан-копію з оригіналу договору чи скан-копію з копії договору, яка має напис "згідно з оригіналом" та завірена підписом уповноваженою особи Учасника та печаткою Учасника? Просимо надати чітку однозначну відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію (ї) договору(ів) та документи, що підтверджують їх виконання. На виконання цієї вимоги учасник може надати скан-копію з оригіналу договору або скан-копію з копії договору, яка має напис "згідно з оригіналом" та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника за наявності.
Технічні характеристики
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:52
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 12:09
Доброго дня! Чи можете надати більш детальний опис контрукції виробів (або ескізи)? Бо дуже багато питань щодо конструкції !
Відповідь: Повідомляємо Вас, що Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ІНДАСТРІ" 1 479 405,90
UAH з ПДВ
1 479 405,90
UAH з ПДВ
Документи
БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 799 300,00
UAH з ПДВ
1 799 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЛІІТ 1 890 418,80
UAH з ПДВ
1 880 458,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 21:36
МВС Циганок.PDF
06 листопада 2020 21:36
Пропозиція_оновлена_rotated.pdf
06 листопада 2020 21:36
Довідка_ст.17_ч.2_3_8.pdf
20 жовтня 2020 19:55
Паспорт_якості.pdf
20 жовтня 2020 19:55
Довідка_ст_17.pdf
20 жовтня 2020 19:55
Гарантійний_лист.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 18:06
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:02
Паспорт виробу.pdf
20 жовтня 2020 18:02
Дилер.pdf
20 жовтня 2020 18:02
пропозиция.pdf

Конфіденційні документи

20 жовтня 2020 18:02
поставка илиада.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця. не для публічного доступу.

20 жовтня 2020 18:02
Регистрация Буравков.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані. не для публічного розповсюдження.

20 жовтня 2020 18:02
СЄС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційні дані. не для публічного розповсюдження.

Публічні документи

20 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:09
mebli221020SPLIT.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ІНДАСТРІ"

БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ СПЛІІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ІНДАСТРІ"
#42827368
Переможець 1 479 405,90
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ІНДАСТРІ"
#42827368
1 479 405,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:14
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-302_20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 14:58
Ф-ЦН-Т-302_20.pdf укладений
13 листопада 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 295 881.18 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-302/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML