Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сталеві канати
Steel ropes
Steel ropes
Очікувана вартість
1 579 000,00 UAH
UA-2020-09-29-001899-b ● 333a0b5c95c14ffe96ea83f363208805
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРВОМАЙСЬКВУГІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 32320594 |
Місцезнаходження: | 93292, Україна , Луганська область обл., м.Гірське, вул. Івана Данькова, будинок 21 |
Контактна особа: |
Соснін Олександр Миколайович 380669627774 pu_tenders@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Соснін Александр +380669627774 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "PERVOMAYS'KVUHILLA" |
National ID: | 32320594 |
Contact point: |
Sosnin Olexandr Mykolayovich 380669627774 pu_tenders@ukr.net |
Additional contacts: |
Sosnin Alexandr +380669627774 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 579 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 895,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 29 вересня 2020 15:27 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 1 579 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 895 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 м
Канат ф8,1мм Г або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93292, Україна, Луганська область, м.Гірське, вул. І. Данькова, 21
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Rope f8mm G or equivalent
CPV: 44310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
5000 м
Канат ф12мм Г або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93292, Україна, Луганська область, м.Гірське, вул. І. Данькова, 21
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Rope f12mm G or equivalent
CPV: 44310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
2000 м
Канат ф15мм Г або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93292, Україна, Луганська область, м.Гірське, вул. І. Данькова, 21
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Rope f15mm G or equivalent
CPV: 44310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
3000 м
Канат ф18мм Г або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93292, Україна, Луганська область, м.Гірське, вул. І. Данькова, 21
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Rope f18mm G or equivalent
CPV: 44310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
4000 м
Канат ф22мм Г або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93292, Україна, Луганська область, м.Гірське, вул. І. Данькова, 21
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Rope f22mm G or equivalent
CPV: 44310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Умови оплати – розрахунки за угоджену партію товару проводяться Покупцем наступним чином: 50% попередня оплата протягом 5 робочих днів на підставі виставленого рахунку-фактури, та остаточні 50% протягом 3 робочих днів з моменту отримання Покупцем від Постачальника повідомлення про готовність товару до відвантаження на підставі виставленого рахунку-фактури. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Iнша подія | Умови оплати – розрахунки за угоджену партію товару проводяться Покупцем наступним чином: 50% попередня оплата протягом 5 робочих днів на підставі виставленого рахунку-фактури, та остаточні 50% протягом 3 робочих днів з моменту отримання Покупцем від Постачальника повідомлення про готовність товару до відвантаження на підставі виставленого рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 13:37 |
Перелік змін від 30.10.2020.docx | |
30 жовтня 2020 13:36 |
ТД Сталеві канати (зі змінами).doc | |
30 жовтня 2020 13:36 |
Проєкт_договора_Сталеві канати (зі змінами).docx |
30 жовтня 2020 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 жовтня 2020 13:37 |
Перелік змін від 30.10.2020.docx
|
||||||
30 жовтня 2020 13:36 |
ТД Сталеві канати (зі змінами).doc
|
||||||
30 жовтня 2020 13:36 |
Проєкт_договора_Сталеві канати (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору.
Дата подання: 06 жовтня 2020 14:12
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 08:43
Наше підприємство має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін у проект договору:
2.1. Слова «сертифікатом відповідності, технічним паспортом» - виключити. 2.3. Якщо в результаті приймання та/або використання протягом гарантійного строку Товару було виявлено Товар неналежної якості або невідповідність його умовам Договору, Постачальник повинен власними силами та за власний рахунок усунути виявлені дефекти або у разі такої неможливості – замінити Товар на відповідний Товар належної якості протягом двадцяти робочих днів з моменту підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 5.1. Товар передається у власність Замовника партіями відповідно до письмових заявок Замовника. Строк поставки Товару - протягом 10 календарних днів з моменту погодження Постачальником заявки, отриманої від Замовника. На кожну партію Товару оформлюється специфікація, рахунок-фактура, Акт приймання-передачі Товару та видаткова накладна. 5.4. Слова «сертифікату відповідності» - виключити.
Доповнити новим реченням: «У разі виявлення дефектів поставленого Товару, в тому числі протягом гарантійного терміну, виклик уповноваженого представника Постачальника для участі у підписанні двостороннього рекламаційного акту є обов’язковим». 5.5. Разом з Товаром Постачальник передає Замовникові оригінали наступних документів: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - товарно-транспортну накладну; - акт приймання-передачі товару;
- сертифікат (паспорт) якості або його копію, завірену печаткою Постачальника (згідно з чинним законодавством вимога щодо завіряння печаткою не стосується Постачальників, які здійснюють діяльність без печатки). 6.2.4. Відмовитися від приймання Товару неналежної якості чи поставленого без сертифіката (паспорта) якості. 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання обов'язків Покупцем, повідомивши його про це в термін не пізніше, ніж за 20 (двадцять) днів. 7.4. За поставку Товару неналежної якості Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% вартості неякісного Товару, при цьому власними силами і за свій рахунок усуває недоліки або робить заміну неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.8. У випадку відсутності реєстрації податкової накладної в ЄРПН протягом 365 днів з моменту її оформлення, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними. 7.9. Виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за питання! Умови тендерної документації та проєкту договору викладені відповідно до потреб і можливостей підприємства, тому внести зміни, які ви пропонуєте, ми не можемо.
Будемо раді бачити вас як учасника на торгах!
Будемо раді бачити вас як учасника на торгах!
технічні вимоги
Дата подання: 15 жовтня 2020 11:32
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 14:57
Розглянувши технічне завдання до предмету закупівлі, маємо наступне зауваження: всі канати у Вас заявлені по ГОСТу 3077-80, але в ГОСТі 3077-80 не існує діаметрів 8 мм та 18 мм (п.п.1 та 4). Замість діаметру 8 мм в ГОСТі 3077-80 існує діаметр 7,8 мм та замість діаметру 18 мм в ГОСТі 3077-80 існує діаметр 17,5 мм. Просимо Вас надати уточнення технічних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРВОМАЙСЬКВУГІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 32320594 |
Місцезнаходження: | 93292, Україна, Луганська область обл., м.Гірське, вул. Івана Данькова, будинок 21 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
1 140 540,00
UAH з ПДВ
|
1 140 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій