Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Саджанці багаторічних дерев
Очікувана вартість
1 755 000,00 UAH
UA-2020-09-29-001852-b c3e1aafaaa7a45128619aa9cabb03bc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Раїса Миколаївна

+380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33338361
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Ткаченко Раїса Миколаївна
+380675546155
auction.mzb.dmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 14:27
Очікувана вартість: 1 755 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 шт
Липа широколиста з відкритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Павлова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
1000 шт
Горобина звичайна з відкритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Павлова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
1000 шт
Клен гостролистий з відкритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Павлова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
500 шт
Липа широколиста із закритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Павлова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
500 шт
Горобина звичайна із закритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Павлова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева
500 шт
Клен гостролистий із закритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Павлова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03452000-3 — Дерева

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:17
Оголошення.docx
29 вересня 2020 15:17
Тендерна документація.docx
29 вересня 2020 15:17
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-001852-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 19 жовтня 2020 09:03
Вимога про скасування протоколу відхилення № 16/10/2020-1 від 16 жовтня 2020 року Оськіки тендерним комітетом був порушений ЗУ про публічні закупівлі пункт 9 статті 26.
ЗУ про публічні закупівлі в статті 26 пункт 9 предебачає, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Замовником не було опубліковано повідомлення про невідповідності в інформації та/або документах що надав учасник закупівлі ТОВ Ботанік Маркет.
Вимагаємо сказувати протокол відхилення № 16/10/2020-1 від 16 жовтня 2020 року та опублікувати повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах що надав учасник закупівлі ТОВ Ботанік Маркет та дати можливість протяг 24 годин виправити зазначені невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 16:14
У відповідь на Вашу вимогу №UA-2020-09-29-001852-b.c1 від 19.10.2020р. повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведені положення Закону, а також беручи до уваги те, що порушення (невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації), які стали підставою для відхилення Вашої тендерної пропозиції, не стосуються ані документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, ані документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, то у замовника були відсутні підстави для застосування частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону.
У зв’язку з чим, Ваша тендерна пропозиція була відхилена у відповідності до вимог Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ" 1 392 000,00
UAH з ПДВ
1 367 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " 1 554 300,00
UAH з ПДВ
1 368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ" 1 425 000,00
UAH з ПДВ
1 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МЕЛЬНИК ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА 1 605 000,00
UAH з ПДВ
1 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
14 жовтня 2020 17:49
Тендерна Пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 17:49
Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 17:49
Платіжні Доручення.pdf
14 жовтня 2020 17:49
ДОговір ТОВ НУС.pdf
14 жовтня 2020 17:49
Довідка 17 Стаття.pdf
14 жовтня 2020 17:49
Гарантійні Листи.pdf
14 жовтня 2020 17:49
Відгук НУС.pdf
14 жовтня 2020 17:49
Відгук ВЕДА.pdf
14 жовтня 2020 17:49
3.jpg
14 жовтня 2020 17:49
2.jpg
14 жовтня 2020 17:49
1.jpg

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:31
5. Довідка про активи.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
5. Довідка про активи.pdf
13 жовтня 2020 17:31
3. Паспорт та ІПН.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
3. Паспорт та ІПН.pdf
13 жовтня 2020 17:31
25. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
25. Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 17:31
23. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
23. Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 17:31
21. Фото рослин.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
21. Фото рослин.pdf
13 жовтня 2020 17:31
20. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
20. Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 17:31
19. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
19. Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 17:31
18. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
18. Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 17:31
16. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
16. Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 17:31
14. Довідки з банку.pdf.p7s
13 жовтня 2020 17:31
14. Довідки з банку.pdf
13 жовтня 2020 17:31
11. Витяг платників ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 17:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:29
переможець.pdf
20 жовтня 2020 10:29
оновлена пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:13
ІПН.pdf
13 жовтня 2020 13:13
копія паспорта.pdf
13 жовтня 2020 13:13
наказ.pdf
13 жовтня 2020 13:13
тех.вимоги.pdf
13 жовтня 2020 13:13
залишок коштів.pdf
13 жовтня 2020 13:13
Копія Статуту.pdf
13 жовтня 2020 13:13
єдиний податок.pdf
13 жовтня 2020 13:13
відгук.pdf
13 жовтня 2020 13:13
відкриття.pdf
13 жовтня 2020 13:13
Стаття 17.pdf
13 жовтня 2020 13:13
копія рішення.pdf
13 жовтня 2020 13:13
фото.pdf
13 жовтня 2020 13:13
виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2020 13:13
Довідки кв.критерії.pdf
13 жовтня 2020 13:13
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:45
довідка про мтб.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
працівники.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
технічні вимоги стр1.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
инн мельник.pdf
13 жовтня 2020 13:45
паспорт мельник.pdf
13 жовтня 2020 13:45
технічні вимоги стр.2.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
довідка про учасника.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
гар. лист про відбір.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
гар.лист довкілля.jpeg
13 жовтня 2020 13:45
витяг єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ "

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ"

МЕЛЬНИК ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ"
#39098242
Відхилено 1 367 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ "
#34501857
Відхилено 1 368 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 17:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ"
#33869116
Переможець 1 370 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ"
#33869116
1 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:49
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:15
Договір про закупівлю укладений
27 жовтня 2020 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 370 000,00
UAH